Ik heb amper gegetenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet eten en meer zuipen, dat is het advies.
Had vast wel al een naamtopic. Maar dit is tenminste een informatief naamtopic.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En je hebt eindelijk je naamtopic. Of had je die al?
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat alleen omdat ik gezichtsbeharing heb?
kom hatenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, onder de dekens, waar mijn fantasie wereld is en allemaal zwerty's lopen
Nee maar jij noemt mij een leugenaarquote:Op zondag 7 juli 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pestkop! Nu denkt ze nog negatiever over me!
ik had het al gezienquote:Op zondag 7 juli 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Pestkop! Nu denkt ze nog negatiever over me!
Nee, ik zei alleen dat ze niet naar je moest luisterenquote:
http://vocaroo.com/i/s0UHSJjg0hd5quote:Op zondag 7 juli 2013 18:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet naar luisteren, hij heeft een onzinkraam.
dan is er alsnog genoeg waardoor ik bang voor je benquote:Op zondag 7 juli 2013 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe maar alsof ik het nooit gezegd heb!
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
dan is er alsnog genoeg waardoor ik bang voor je ben
Ben je serieus bang voor me? Oh, waarom dan?! Ik zeg misschien rare dingen, maar is allemaal bluf hoor! Ik ben een onschuldige vlieg!quote:Op zondag 7 juli 2013 18:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0UHSJjg0hd5quote:Op zondag 7 juli 2013 18:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
Waarom ben jij bang voor hem? Hij is maar een persoon op internet...quote:Op zondag 7 juli 2013 18:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
hij heeft een enge snorquote:Op zondag 7 juli 2013 18:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom ben jij bang voor hem? Hij is maar een persoon op internet...
Natuurlijk niet.quote:
Oké, beetje random.quote:
Dat zei je vannacht ook toen ik dat ene deed.quote:
Ik heb over je adres aan Paxcon geven.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
[..]
Oké, beetje random.
[..]
Dat zei je vannacht ook toen ik dat ene deed.
jawelquote:Op zondag 7 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus als ik die over 2 weken afscheer ben ik niet meer eng?
Ik vind TC niks aan. Maar snorren zijn over het algemeen al eng, dus ook bij jou.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij mij ook gezien dan, maar jij komt niet meer in TC!
Je bent zelf eng, met je eehhhh eehhhhh DOMBO!quote:Op zondag 7 juli 2013 18:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind TC niks aan. Maar snorren zijn over het algemeen al eng, dus ook bij jou.
niksquote:Op zondag 7 juli 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat moet ik wel niet allemaal doen dan!?
ja, sorryquote:Op zondag 7 juli 2013 18:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik voor eeuwig eng zal blijven
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent zelf eng, met je eehhhh eehhhhh DOMBO!
Rustig maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zal eens een lul in jouw bek douwen.
IK BEN GEEN DOMBOquote:Op zondag 7 juli 2013 18:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent zelf eng, met je eehhhh eehhhhh DOMBO!
Ik ben rustig, en geil (altijd btw), daarom.quote:
nee en neequote:Op zondag 7 juli 2013 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je met mij mee naar Dominicaanse Republiek ofzo.
OMG, overdreven jankgedrag gespot.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
OMG, overdreven jankgedrag gespot.
Het is een fucking TT, we kijken er 10 seconden naar aan het begin van het topic en dat is het, deal with it.
Nou ik vind dat dussssss eecht niet kunnen hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 7 juli 2013 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is een fucking TT, we kijken er 10 seconden naar aan het begin van het topic en dat is het, deal with it.
Met 25-30 graden in de keuken staanquote:Op zondag 7 juli 2013 18:26 schreef xcachet het volgende:
Werken, in een keuken, is niet te doen op dit moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent een gemeen elfje.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens. Net zoals dat gejank en gezeik over dat ik in de TT stond.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar soms moet even goed tot iemand doordringen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eens. Net zoals dat gejank en gezeik over dat ik in de TT stond.
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wist het, spatieloos onder een steen!
Saaaaaaarry, lag te slapen op de trampoline.quote:
LYquote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar soms moet even goed tot iemand doordringen.
Door te zeiken over ieder klein puntje, zoals de TT, verpest je een SC. Dus beter zeik je gewoon niet over kleine dingetjes.
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wist het, spatieloos onder een steen!
coolquote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Saaaaaaarry, lag te slapen op de trampoline.
Geweldige UIquote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Saaaaaaarry, lag te slapen op de trampoline.
Ja zekers. Nu even Dext0r uitlat0n.quote:
Mannen horen heel niet in de keuken tochquote:Op zondag 7 juli 2013 18:36 schreef AdoraBelle het volgende:
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
oh david je mag geen seksueel getinte inhoud op FOK! plaatsen, dat zijn de regels.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mannen horen heel niet in de keuken toch
Ben jij een man?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja Uset ook.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Is een nieuwe user in m'n fantasiewereldje.
Ik wist niet dat jij een man was? Wel even een openbaring hierquote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan beter koken, wedden?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:37 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
oh david je mag geen seksueel getinte inhoud op FOK! plaatsen, dat zijn de regels.
Sorry mijn anus doet zeer.quote:
Blijkbaaer.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Ze geeft het toe tenminste.
Hoe komt het?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry mijn anus doet zeer.
[..]
Blijkbaaer.
Oh, en dat heb ik ook wel. Stomme stringsquote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry mijn anus doet zeer.
[..]
Blijkbaaer.
Jaaaaja.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kweenie, gisteren beetje hard in het gras gaan liggen :S
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, en dat heb ik ook wel. Stomme strings.
Ik draag, an sich, geen stringsquote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, en dat heb ik ook wel. Stomme strings.
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kweenie, gisteren beetje hard in het gras gaan liggen :S
Meid!quote:Op zondag 7 juli 2013 18:41 schreef Rezania het volgende:
Ik kan serieus niet met hitte omgaan.Ik speel even met de hond en zit al weer onder het zweet.
Wij kunnen dus niet neuken tot de winter, anders zitten we op het einde onder het zweet.quote:
Draag dan geen (te kleine) strings.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het bij jou daaraan ligt, maar bij mij wel.
Jij in de winter, Toto in de zomer, Jordy in de herfst, nodig in de lente.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij kunnen dus niet neuken tot de winter, anders zitten we op het einde onder het zweet.
Ik heb nu geen geld om nieuwe te kopenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Draag dan geen (te kleine) strings.
Ach waar bemoei ik me mee.
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij in de winter, Toto in de zomer, Jordy in de herfst, nodig in de lente.
playerquote:Op zondag 7 juli 2013 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ondeugendquote:Op zondag 7 juli 2013 18:41 schreef Rezania het volgende:
Ik kan serieus niet met hitte omgaan.Ik speel even met de hond en zit al weer onder het zweet.
Ik weer de mooiste periodequote:Op zondag 7 juli 2013 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom shoppen dan, creditcard schulden alles.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb nu geen geld om nieuwe te kopen.
Toto is de man, zijn verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:45 schreef Rezania het volgende:
Etsu, koop glijmiddel met een smaakje. Je weet wel, van die Durex reclame.
Als je een poepsmaak wilt moet je even bij mijn prullenbak komenquote:Op zondag 7 juli 2013 18:45 schreef Rezania het volgende:
Etsu, koop glijmiddel met een smaakje. Je weet wel, van die Durex reclame.
Shoppen met jou?quote:Op zondag 7 juli 2013 18:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kom shoppen dan, creditcard schulden alles.
Jij met je poepquote:Op zondag 7 juli 2013 18:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je een poepsmaak wilt moet je even bij mijn prullenbak komen
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je een poepsmaak wilt moet je even bij mijn prullenbak komen
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Launching in 10..
9..
8..
7..
6..
5..
4..
3..
2..
1..
cum
Haha, bottom!quote:Op zondag 7 juli 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toto is de man, zijn verantwoordelijkheid.
Hier kom ik later op terug, moet ff op visite bij oom en tante die op vakantie gaan morgen.quote:
Hangt af van de situatie.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:48 schreef SGYENZO het volgende:
Weetje
soms weet ik gewoon ff niet meer
wat mensen bedoelen met een emosmiley
Mietjequote:Op zondag 7 juli 2013 18:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hier kom ik later op terug, moet ff op visite bij oom en tante die op vakantie gaan morgen.
ja ik vertelde net een keigoede grapquote:
Kwam Rez metquote:Op zondag 7 juli 2013 18:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Launching in 10..
9..
8..
7..
6..
5..
4..
3..
2..
1..
cum
quote:
Zie PI dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ja ik vertelde net een keigoede grap
[..]
Kwam Rez met
[..]
Viel reuze meequote:
Doe nou gewoon pussy. Het maakt ons heus niet uit van welk geslacht je bent. Behalve etsuquote:
bottom want ik wil boven in het stapelbedquote:Op zondag 7 juli 2013 18:51 schreef Rezania het volgende:
Poll: Etsu, top of bottom?
• Bottom
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mij maakt het ook geen donder uit hoor, alleen de manier hoe er schijnheilig mee wordt omgegaan, wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe nou gewoon pussy. Het maakt ons heus niet uit van welk geslacht je bent. Behalve etsuof heb je al een TR gemaakt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
bottom want ik wil boven in het stapelbed
Ja ik voel me dus echt tyfus dom dat ik niet weet wat een PI isquote:
Maakte ook maar een grapjeeee.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij maakt het ook geen donder uit hoor, alleen de manier hoe er schijnheilig mee wordt omgegaan, wel.
Was ik maar een meisje, dan hadden toto en nodig me gewildquote:Op zondag 7 juli 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
Je geslacht heeft wel degelijk invloed op je FOK!-ervaring hoor. Als je een jonge meid bent wordt er namelijk keihard op je gegeild hier.
Post Icon.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja ik voel me dus echt tyfus dom dat ik niet weet wat een PI is
Helaas ben ik een jongetjequote:Op zondag 7 juli 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
Je geslacht heeft wel degelijk invloed op je FOK!-ervaring hoor. Als je een jonge meid bent wordt er namelijk keihard op je gegeild hier.
*kuch*xcachet*kuch*quote:Op zondag 7 juli 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
Als het je niet uitmaakt, waarom blijf je er dan over doorgaan? In m'n profiel staat mijn geslacht gewoon hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe nou gewoon pussy. Het maakt ons heus niet uit van welk geslacht je bent. Behalve etsuof heb je al een TR gemaakt.
No shit.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:54 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
*kuch*xcachet*kuch*
en vergeet etsu natuurlijk niet.
Daar ben ik echt zo blij mee.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Post Icon.
Dus: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als het je niet uitmaakt, waarom blijf je er dan over doorgaan? In m'n profiel staat mijn geslacht gewoon hoor.
grapjasquote:Op zondag 7 juli 2013 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was ik maar een meisje, dan hadden toto en nodig me gewild
Ik mij afvraag waarom je er over liegt.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als het je niet uitmaakt, waarom blijf je er dan over doorgaan? In m'n profiel staat mijn geslacht gewoon hoor.
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:51 schreef Rezania het volgende:
Poll: Etsu, top of bottom?
• Bottom
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Laat t nou gaan, anders heb je weer een ban aan je broek.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mij afvraag waarom je er over liegt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat t nou gaan, anders heb je weer een ban aan je broek.
Ik lieg er niet over hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik mij afvraag waarom je er over liegt.
Omdat ik anders een ban krijg ja. Maar ik dm je vanavond nog wel ffquote:Op zondag 7 juli 2013 19:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik lieg er niet over hoor.
En nu kappen, je bent nogal vervelend bezig zo.
jeeemig haha fittiequote:Op zondag 7 juli 2013 19:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ik anders een ban krijg ja. Maar ik dm je vanavond nog wel ff
Waarom deed je het sowieso niet gewoon alleen in dm, is niet echt iets wat hele SC aangaat.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Omdat ik anders een ban krijg ja. Maar ik dm je vanavond nog wel ff
Heel SC weet het al hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom deed je het sowieso niet gewoon alleen in dm, is niet echt iets wat hele SC aangaat.
Slijmbal.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw leeftijd, naast jou, waar jij op valt.
Ik zie een match!
Duurt ook niet zo lang voordat ze 't weten hoor, aangezien alles via DM wordt besproken/gezegd.quote:
Kusje op je rug, gr.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:07 schreef Etsu het volgende:
mn rug is een beetje verbrand denk ik. straks maar even douchen en kijken hoe t resultaat is.
Maar maar, als ik niet lieg, dan vind je me zo op facebook en ga je naar mijn huis en sla je me neer en jat je mijn iPad! En dat wil ik niet.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar maar, als ik niet lieg, dan vind je me zo op facebook en ga je naar mijn huis en sla je me neer en jat je mijn iPad! En dat wil ik niet.
Volgende keer laat je je maar insmeren door rezquote:Op zondag 7 juli 2013 19:07 schreef Etsu het volgende:
mn rug is een beetje verbrand denk ik. straks maar even douchen en kijken hoe t resultaat is.
Oh je klinkt anders best oud, mevrouw account gemaakt in 2003. Ik stel je voor als een 70 jarige oude vrouw die met zo'n tasje slaat.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgende keer laat je je maar insmeren door rez
goede hosselquote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh je klinkt anders best, oud mevrouw account gemaakt in 2003. Ik stel je voor als een 70 jarige oude vrouw die met zo'n tasje slaat.
Sorry.
Toto is de enige die mij mag aanraken in de zomer.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgende keer laat je je maar insmeren door rez
Nu zou ik je eigenlijk moeten slaan inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh je klinkt anders best oud, mevrouw account gemaakt in 2003. Ik stel je voor als een 70 jarige oude vrouw die met zo'n tasje slaat.
Sorry.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh je klinkt anders best oud, mevrouw account gemaakt in 2003. Ik stel je voor als een 70 jarige oude vrouw die met zo'n tasje slaat.
Sorry.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toto is de enige die mij mag aanraken in de zomer.
quote:
Toto dan. Maar ik wil het ook wel doen hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toto is de enige die mij mag aanraken in de zomer.
hoiquote:
Stiefoma dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat gaat niet, als je werkelijk 17 jaar bent.
[..]
En dan ga je nu opeens afstandelijk doen.quote:
Anne is hier, ik moet goede indruk op d'r maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan ga je nu opeens afstandelijk doen.![]()
Mod van ATP geloof ik, dus zal wel een gespierde monteur zijn.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Anne is hier, ik moet goede indruk op d'r maken.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mod van ATP geloof ik, dus zal wel een gespierde monteur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |