Slijmbal.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw leeftijd, naast jou, waar jij op valt.
Ik zie een match!
Duurt ook niet zo lang voordat ze 't weten hoor, aangezien alles via DM wordt besproken/gezegd.quote:
Kusje op je rug, gr.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:07 schreef Etsu het volgende:
mn rug is een beetje verbrand denk ik. straks maar even douchen en kijken hoe t resultaat is.
Maar maar, als ik niet lieg, dan vind je me zo op facebook en ga je naar mijn huis en sla je me neer en jat je mijn iPad! En dat wil ik niet.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar maar, als ik niet lieg, dan vind je me zo op facebook en ga je naar mijn huis en sla je me neer en jat je mijn iPad! En dat wil ik niet.
Volgende keer laat je je maar insmeren door rezquote:Op zondag 7 juli 2013 19:07 schreef Etsu het volgende:
mn rug is een beetje verbrand denk ik. straks maar even douchen en kijken hoe t resultaat is.
Oh je klinkt anders best oud, mevrouw account gemaakt in 2003. Ik stel je voor als een 70 jarige oude vrouw die met zo'n tasje slaat.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgende keer laat je je maar insmeren door rez
goede hosselquote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh je klinkt anders best, oud mevrouw account gemaakt in 2003. Ik stel je voor als een 70 jarige oude vrouw die met zo'n tasje slaat.
Sorry.
Toto is de enige die mij mag aanraken in de zomer.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgende keer laat je je maar insmeren door rez
Nu zou ik je eigenlijk moeten slaan inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh je klinkt anders best oud, mevrouw account gemaakt in 2003. Ik stel je voor als een 70 jarige oude vrouw die met zo'n tasje slaat.
Sorry.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh je klinkt anders best oud, mevrouw account gemaakt in 2003. Ik stel je voor als een 70 jarige oude vrouw die met zo'n tasje slaat.
Sorry.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toto is de enige die mij mag aanraken in de zomer.
quote:
Toto dan. Maar ik wil het ook wel doen hoorquote:Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toto is de enige die mij mag aanraken in de zomer.
hoiquote:
Stiefoma dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat gaat niet, als je werkelijk 17 jaar bent.
[..]
En dan ga je nu opeens afstandelijk doen.quote:
Anne is hier, ik moet goede indruk op d'r maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan ga je nu opeens afstandelijk doen.![]()
Mod van ATP geloof ik, dus zal wel een gespierde monteur zijn.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Anne is hier, ik moet goede indruk op d'r maken.
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mod van ATP geloof ik, dus zal wel een gespierde monteur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |