ja ik vertelde net een keigoede grapquote:
Kwam Rez metquote:Op zondag 7 juli 2013 18:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Launching in 10..
9..
8..
7..
6..
5..
4..
3..
2..
1..
cum
quote:
Zie PI dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ja ik vertelde net een keigoede grap
[..]
Kwam Rez met
[..]
Viel reuze meequote:
Doe nou gewoon pussy. Het maakt ons heus niet uit van welk geslacht je bent. Behalve etsuquote:
bottom want ik wil boven in het stapelbedquote:Op zondag 7 juli 2013 18:51 schreef Rezania het volgende:
Poll: Etsu, top of bottom?
• Bottom
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Mij maakt het ook geen donder uit hoor, alleen de manier hoe er schijnheilig mee wordt omgegaan, wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe nou gewoon pussy. Het maakt ons heus niet uit van welk geslacht je bent. Behalve etsuof heb je al een TR gemaakt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
bottom want ik wil boven in het stapelbed
Ja ik voel me dus echt tyfus dom dat ik niet weet wat een PI isquote:
Maakte ook maar een grapjeeee.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij maakt het ook geen donder uit hoor, alleen de manier hoe er schijnheilig mee wordt omgegaan, wel.
Was ik maar een meisje, dan hadden toto en nodig me gewildquote:Op zondag 7 juli 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
Je geslacht heeft wel degelijk invloed op je FOK!-ervaring hoor. Als je een jonge meid bent wordt er namelijk keihard op je gegeild hier.
Post Icon.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja ik voel me dus echt tyfus dom dat ik niet weet wat een PI is
Helaas ben ik een jongetjequote:Op zondag 7 juli 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
Je geslacht heeft wel degelijk invloed op je FOK!-ervaring hoor. Als je een jonge meid bent wordt er namelijk keihard op je gegeild hier.
*kuch*xcachet*kuch*quote:Op zondag 7 juli 2013 18:53 schreef Rezania het volgende:
Als het je niet uitmaakt, waarom blijf je er dan over doorgaan? In m'n profiel staat mijn geslacht gewoon hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe nou gewoon pussy. Het maakt ons heus niet uit van welk geslacht je bent. Behalve etsuof heb je al een TR gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |