abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 11 juli 2013 @ 23:52:11 #151
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_128855993
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Argos is dan ook een extreem eenzijdige ploeg die dringend moet diversifiëren. Een goede stap is dan renners als Dumoulin behouden.

Ik denk ook niet dat Dumoulin erg happig is om terug te keren, die zal wel zijn redenen hebben gehad om te vertrekken bij het development team, vermoedelijk omdat hij geen kans kreeg bij de profs.
Hij wilde in eerste instantie al niet naar Rabo CT. Daar kwam hij eigenlijk terecht omdat de ploeg waar hij eigenlijk naartoe zou gaan niet van de grond kwam. Hij had al vaker aangegeven niets met de manier waarop Rabobank werkte te hebben. Daarom is hij zo snel als hij kon dan ook naar een andere ploeg gegaan uiteindelijk, dat werd dan Argos.

Misschien dat hij daar nu anders in staat, maar bij Argos blijven hoeft niet slecht te zijn. In veel koersen zal hij voor eigen kansen mogen rijden. Op je 22e voor op dit moment de beste sprinter van de wereld werken zal je ook niet slechter van worden denk ik. Het wordt pas zorgelijk voor hem als hij dit werk over een paar jaar nog steeds moet doen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_128862414
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Het lijkt me dat het beter voor argos is als ze voorlopig geen klassementsrenners aantrekken. Meer klassiekerrenners (zoals Dumoulin) vloekt veel minder met Kittel, Degenkolb, Mezgec, Veelers, etc. en zou een goede aanvulling zijn.
Argos wil echter in de toekomst juist wel voor het klassement gaan. Ze lonken niet voor niets naar LTD op dit moment, nu LTD het zo goed doet in het klassement.
pi_128862658
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Misschien dat hij daar nu anders in staat, maar bij Argos blijven hoeft niet slecht te zijn. In veel koersen zal hij voor eigen kansen mogen rijden. Op je 22e voor op dit moment de beste sprinter van de wereld werken zal je ook niet slechter van worden denk ik. Het wordt pas zorgelijk voor hem als hij dit werk over een paar jaar nog steeds moet doen.
Inderdaad, hij kan nu ook gelijk kopman zijn in de heuvelklassiekers, dat is gewoon prima voor zo'n knul.

Maar wellicht kunnen we over Dumoulin beter verder in het Argos-topic mensen?
pi_128863095
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:02 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Inderdaad, hij kan nu ook gelijk kopman zijn in de heuvelklassiekers, dat is gewoon prima voor zo'n knul.

Maar wellicht kunnen we over Dumoulin beter verder in het Argos-topic mensen?
Tsja, je moet wat op deze sprintersdagen he? De Belkins gaan pas zondag weer de show stelen ;)
pi_128863191
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Tsja, je moet wat op deze sprintersdagen he? De Belkins gaan pas zondag weer de show stelen ;)
Snap het ook wel, wil het alleen een klein beetje proberen te sturen ;)
pi_128873956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 10:23 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ik neem m'n woorden terug, er is nu al Belkin vuurwerk! :D

Hopelijk kunnen ze de voorsprong op Valverde vasthouden, staat Mollema gewoon tweede vanavond! w/
  vrijdag 12 juli 2013 @ 15:49:20 #157
333483 Aguero
oooooooo
pi_128874222
Mooie actie dit.
Citius, Altius, Fortius.
pi_128878766
Briljante coupe vandaag.
_O_
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:14:49 #159
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_128878794
Lesje waaier rijden gegeven met Onega Pharma en Saxo _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_128878984
Met een andere sponsor kunnen ze ineens wel opletten en fietsen :')
pi_128879290
Wederom fantastisch gereden en vandaag had ik het niet eens verwacht. Het wordt hopelijk nog een leuk weekje...zelfs Froome is niet onklopbaar! w/
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:38:59 #162
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_128879687
Wat een ploeg *O* onder de naam Rabo lukte weinig en nu zo rijden.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_128879707
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:27 schreef Vhiper het volgende:
Wederom fantastisch gereden en vandaag had ik het niet eens verwacht. Het wordt hopelijk nog een leuk weekje...zelfs Froome is niet onklopbaar! w/
Zeker niet, hij zag er ook behoorlijk aangeslagen uit. Pakken wat je pakken kunt >:)
  vrijdag 12 juli 2013 @ 17:40:15 #164
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_128879720
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:19 schreef SportmanNR1 het volgende:
Met een andere sponsor kunnen ze ineens wel opletten en fietsen :')
Dat heeft met te maken met iets wat not dune is hier als je over Belkin praat
RED ONS HENNIEGOD
pi_128879844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 17:39 schreef dtt2 het volgende:
Pakken wat je pakken kunt >:)
:o
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 juli 2013 @ 17:44:46 #166
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128879877
_O_ _O_

Resultaten vandaag:

#TDF RESULTS stage 13 @letour:
1 Cavendish
3 @BaukeMollema ,,
8 @laurenstendam ,,
53 @wynants82 +1:09
54 @lars_boom ,,
56 @bramtankink ,,
62 Tom Leezer +2:34
64 @sepvanmarcke +2:43
90 @RGUpdate +9:54
102 @LPNordhaug ,, ...
pi_128880438
Had Gesink nou last van kramp toen hij terugzakte? Hij heeft wel fantastisch gereden voor het team vandaag.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 juli 2013 @ 18:12:36 #168
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128880813
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 18:01 schreef kilon het volgende:
Had Gesink nou last van kramp toen hij terugzakte? Hij heeft wel fantastisch gereden voor het team vandaag.
Fietsproblemen hoorde ik.

KeesJongkind twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 18:08:18 Het is altijd spannend maar de gopro's in de ploegleidersauto van @TeamBelkin hebben gelopen. Straks gaan we t terugkijken. Ben zo benieuwd. reageer retweet
Die docu wordt briljant nu het zo goed gaat :D
pi_128881048
Belkin nu tweede in het ploegenklassement ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 juli 2013 @ 19:35:03 #170
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128883567
http://www.teambelkin.com(...)ollowing-stage--1078

TDF: REACTIES NA ETAPPE 13

Na elke etappe in de Tour de France peilen we bij de renners van het Belkin Pro Cycling Team hoe het er met ze voorstaat.

Lars Boom
“We hebben vandaag optimaal geprofiteerd van het feit dat de ploegleiding heel veel ritten, waaronder deze, heeft verkend. Weerplaza heeft ons in de voorbereiding op de etappe heel specifiek op de hoogte gehouden over de wind daar en dat was ideaal. Alle details klopten. De sfeer in de ploeg is heel goed.”

Laurens ten Dam
“In de finale had ik al het idee dat de mannen van Saxo-Tinkoff wat van plan waren. Ze hadden niet veel gedaan tot dan toe. Toen ze aangingen riep ik direct naar Bauke en daardoor waren wij als eersten mee. De eerste kilometer was heel zwaar, maar toen het achter ons brak wist ik dat we goed zaten. Het is super dat we tijd pakken op Froome en allebei een plekje stijgen. Dat komt ook door de goede voorbereiding.”

Robert Gesink
“Ik heb hard gewerkt voor Bauke en Laurens, maar na 120 kilometer was ik op. Met het oog op de bergen voel ik me echt goed. Ik hoop op mijn terrein wat voor de jongens te kunnen betekenen. We gaan het zien.”

Tom Leezer
“Dit was een pittig dagje. Er kwam weinig tactiek bij kijken, het was gewoon constant rammen. Er was weinig stress, maar het was wel heel pijnlijk. Het was een kwestie van initiatief nemen en zorgen dat je in de goede waaier zit en dat hebben we gedaan.”

Bauke Mollema
“We hebben echt geweldige zaken gedaan. Laurens en ik eindigen in de eerste groep, maar zonder de jongens hadden we het niet gekund. Ze hebben super werk geleverd. Ze hebben ons de hele dag van voren gehouden en op het einde betaalde het zich uit. Voordat Valverde lek reed, zaten we al aan de kop van het peloton. We wilden het op dat punt sowieso al op de kant gooien. Laten hoorden we dat hij pech had gehad. De minuut die we pakken op Froome en de rest is heel mooi meegenomen. Het zag er allemaal al goed uit, maar het begint er alleen maar beter uit te zien.”

Lars Petter Nordhaug
“Ik heb de hele dag op kop gereden, maar op 25 à 30 kilometer voor de finish was ik op. Niet gek, want als je hard werkt, moet je een keer moe worden, maar ik ben heel blij dat ik heb kunnen helpen.”

Bram Tankink
“Ons plannetje heeft schitterend uitgepakt. We weten uit ervaring dat je initiatief moet nemen in een etappe als deze, want anders loop je achter de feiten aan. Door de verkenning van de ploegleiding wisten we precies waar de belangrijke punten op het parcours lagen. Daarnaast zijn we super gecoacht door de ploegleiders tijdens de rit, daar valt of staat een waaierkoers mee.”

Sep Vanmarcke
“Een prachtige dag. Alles is perfect verlopen. Vanaf de start zaten we klaar en hebben we gezorgd dat we van voren zaten. Je kunt je voorstellen dat de sfeer in de ploeg nu top is. Iedereen is kapot maar ook vol energie. Het kan niet beter.”

Maarten Wynants
“Het was de hele dag oorlog, maar we hebben het super gedaan als team. Op de juiste plekken zaten we van voren en we zijn altijd blijven meerijden. Je ziet dat het loont, want een paar favorieten zijn er tussenuit gevallen.”

Merijn Zeeman
“Dit was een heel leuk dagje. We hadden alles tot in de puntjes voorbereid. Aan de hand van onze informatie over het parcours en het weer hebben de jongens besloten om aan te vallen en dat hebben ze fantastisch gedaan. In de auto hebben we ze continu van actuele informatie voorzien en ik denk dat we als team prachtig werk hebben geleverd. Weerplaza heeft ons gisteravond van uitstekende up-to-date informatie voorzien en samen met de parcourskennis en de kracht van de renners hebben we een goed resultaat neergezet.”

_O_ _O_
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 12 juli 2013 @ 19:51:08 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128884119

DeBoks _O_
  vrijdag 12 juli 2013 @ 22:27:29 #172
11102 knep
Mountainfreak
pi_128889765
Fantastische dag, geweldig _O_
pi_128890265