Gesink was zondag al beter dan zaterdag en de eerste week. Ik denk wel dat hij er staat de laatste week. Nordhaug heb ik wel mijn twijfels over, maar die staat nog steeds in de top 60, net als Tankink. Dus overall vrij goed nog.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Prima tijden, niets mis mee ! Verwachting was eigenlijk dat Mollema en zeker LtD (veel) tijd zouden verliezen op de meeste top 10 renners (ex Froome). Nu pakken ze zelfs tijd op de meesten.
Stel je voor dat Froome zou uitvallen (val of anders), dan is Mollema gewoon kandidaat om de Tour te winnen ! Moeten wel Gesink (denk het wel) en Nordhaug (denk het niet) verbeteren om Mollema bij te staan.
Helemaal met je eens. En toch kan het nooit genoeg zijn, ik hoop nog altijd vurig op weer eens een Nederlandse etappe winst.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef ZoDiep het volgende:
Eigenlijk is dit de beste prestatie tot nog toe van zowel LTD als Bauke. Ze geven wederom iedereen die het ook maar in zijn hoofd haalde te denken 'paar plaatsjes verliezen zou al mooi zijn' de kous op de kop. Bauke zou gaan zakken en LTD zou uit de top 10 vallen, sommigen zeiden het () anderen vreesden het. Maar super gedaan weer!
Goeie jongen, moet naar Belkin komen, maar ik ga niet juichen voor de sprint-aantrekker van een duitser die 9e wordt in de tijdrit terwijl we verdomme iemand in de top 3 en 2 mensen in de top 7 hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef maerk het volgende:
En laten we Tom Dumoulin niet vergeten, voor mij echt een ontdekking deze Tour!
Zag er wel redelijk voluit uit toen hij bij het tweede tussenpunt in beeld kwam.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:36 schreef marcodej het volgende:
Gesink ook gewoon netjes 44e, zonder (neem ik aan) voluit te zijn gegaan.
Tussen redelijk voluit en helemaal voluit zit ook nog een verschil.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zag er wel redelijk voluit uit toen hij bij het tweede tussenpunt in beeld kwam.
Was nog wel 20 plekken hoger geëindigd als hij ook een klassement had gehad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tussen redelijk voluit en helemaal voluit zit ook nog een verschil.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zag er wel redelijk voluit uit toen hij bij het tweede tussenpunt in beeld kwam.
quote:Robert Gesink
“Ik heb lekker gereden en genoten van het enthousiasme van het publiek. Ik wilde aanvankelijk als derde man van het team volle bak gaan, maar in overleg met de ploegleiding hebben we uiteindelijk besloten het wat rustiger aan te doen. Mijn focus ligt op de dagen in de bergen en in een vlakke tijdrit valt er over het algemeen niet zo veel te halen voor me. Dit was voor mij een dag om lekker aan de gang te blijven.”
Hij heeft ook weer niet stil gestaan natuurlijk, anders wordt je geen 44e.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Ericr het volgende:
Dus na een tweede rustdag nu nog even freewheelen in de tijdrit. Hopen dat hij in de bergen dan zijn diensten kan bewijzen aan Ten Dam en Mollema.
Hij is nu al nuttiger geweest dan veel knechten over het algemeen zijn: in de etappe van afgelopen zondag. Lijkt mij aanbevelingswaardig om hem rustig aan te laten doen in alle etappes, behalve de bergritten. Wat mij betreft mag hij mee in de aanval in etappes met een finish bergop.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Ericr het volgende:
Dus na een tweede rustdag nu nog even freewheelen in de tijdrit. Hopen dat hij in de bergen dan zijn diensten kan bewijzen aan Ten Dam en Mollema.
Laat hem maar lekker rijden bij Argos. Hij krijgt daar onwijs veel kansen om zich te ontwikkelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Goeie jongen, moet naar Belkin komen, maar ik ga niet juichen voor de sprint-aantrekker van een duitser die 9e wordt in de tijdrit terwijl we verdomme iemand in de top 3 en 2 mensen in de top 7 hebben.
Hij zit daar in de sprint trein van een duitser, die jongen kan ook nog wel een paar bergen over en zou zich al tot meesterknecht van een klassementsrenner kunnen ontwikkelen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:09 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker rijden bij Argos. Hij krijgt daar onwijs veel kansen om zich te ontwikkelen.
Hij krijgt een vrije rol in de bergen, daar leert hij ook al heel veel van. Beter dan knechten voor een klassementsman.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Hij zit daar in de sprint trein van een duitser, die jongen kan ook nog wel een paar bergen over en zou zich al tot meesterknecht van een klassementsrenner kunnen ontwikkelen.
Waarom zou je niet juichen voor zo'n talent van nota bene slechts 22 jaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Goeie jongen, moet naar Belkin komen, maar ik ga niet juichen voor de sprint-aantrekker van een duitser die 9e wordt in de tijdrit terwijl we verdomme iemand in de top 3 en 2 mensen in de top 7 hebben.
Haal hem en die jongste Van Poppel, zet bij die gasten ook nog eens Renshaw en je hebt een leuk sprinttreintje voor de volgende Tourquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Hij reed ook al een goed voorjaar. en een fantastisch NKquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef maerk het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. En toch kan het nooit genoeg zijn, ik hoop nog altijd vurig op weer eens een Nederlandse etappe winst.
En laten we Tom Dumoulin niet vergeten, voor mij echt een ontdekking deze Tour!
Pleur op met Renshawquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Haal hem en die jongste Van Poppel, zet bij die gasten ook nog eens Renshaw en je hebt een leuk sprinttreintje voor de volgende Tour
Ben ik met je eens, maar hij is er nou eenmaal, kan je hem ook maar beter eens nuttig gebruiken en een sprint aanttrekken zal ie toch nog niet verleerd zijn...?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Pleur op met Renshaw
Had nooit gehaald moeten worden
Een sprinttrein maken voor Van Poppel vind je dat niet een beetje voorbarig (overdreven).quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar hij is er nou eenmaal, kan je hem ook maar beter eens nuttig gebruiken en een sprint aanttrekken zal ie toch nog niet verleerd zijn...?
Renshaw heeft al bij OPQS getekend.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Haal hem en die jongste Van Poppel, zet bij die gasten ook nog eens Renshaw en je hebt een leuk sprinttreintje voor de volgende Tour
Ah, ja, ik zie daar nu ook nieuwsberichten van. Hij gaat weer voor Cav. rijden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Renshaw heeft al bij OPQS getekend.
Belkin moet het ook met minder geld gaan doen. Garate willen ze ook kwijt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ah, ja, ik zie daar nu ook nieuwsberichten van. Hij gaat weer voor Cav. rijden.
Hij sprint op z'n 19e anders al aardig met de grote jongens mee. Als die zich zo door blijft ontwikkelen, kan dat een hele mooie carriere voor hem worden, dus waarom niet alvast beginnen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Een sprinttrein maken voor Van Poppel vind je dat niet een beetje voorbarig (overdreven).
Da's waar, juist daarom zou het goed zijn als ze het talent, wat nu nog te betalen is, binnen halen en inderdaad die duurdere b-garde eruit knikkeren. De grotejongens uiteraard proberen te behouden, maar dat zal vooralsnog wel lukken, voor zover ik weet lopen die contracten nog wel even door.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Belkin moet het ook met minder geld gaan doen. Garate willen ze ook kwijt.
Alleen maar goed als de dure b-garde vertrekt.
Alleen LTD niet, die wordt nu door zowat iedereen begeert: OPQS, Astana, Argos, Lotto.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Da's waar, juist daarom zou het goed zijn als ze het talent, wat nu nog te betalen is, binnen halen en inderdaad die duurdere b-garde eruit knikkeren. De grotejongens uiteraard proberen te behouden, maar dat zal vooralsnog wel lukken, voor zover ik weet lopen die contracten nog wel even door.
Ja, dat is heel knap. Het blijft natuurlijk afwachten hoe hij verder groeit.Zeker gezien dat zijn sponsor stopt is talent binnen halen heel verstandig. Echter een sprinttrein?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Hij sprint op z'n 19e anders al aardig met de grote jongens mee. Als die zich zo door blijft ontwikkelen, kan dat een hele mooie carriere voor hem worden, dus waarom niet alvast beginnen?
Op zich kan die sprinttrein wel, maar niet in de tour. Bos pakt volgens mij ook aardig wat punten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ja, dat is heel knap. Het blijft natuurlijk afwachten hoe hij verder groeit.Zeker gezien dat zijn sponsor stopt is talent binnen halen heel verstandig. Echter een sprinttrein?
Waarom alles naar Belkin halen? Dumoulin lijkt mij voorlopig prima op zijn plek bij Argos.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ik denk het niet want ik zeg nog steeds raboquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, denk dat Belkin relatief gezien best een klein sponsortje is, die redden het niet zonder de erfenis die er nog ligt van Rabo.
Tuurlijk wel een superzet van Belkin, voor een aalmoes (bij wijze van spreken) meteen meer publiciteit dan Rabo de laatste 5 jaar heeft gehaald, terwijl Rabo in de achtergrond waarschijnlijk ook nog eens een hele hoop onkosten draagt.
Rustig aan, rustig aan. Laat die jongen gewoon in relatieve rust groeien. Hij wint als neoprof in Thuringen en in de Vuelta a Leon. Dat is goed maar niet overdrijven he.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Op zich kan die sprinttrein wel, maar niet in de tour. Bos pakt volgens mij ook aardig wat punten.
Klopt, ik heb het nog ergens staan. Zal het even opzoeken. Belkin betaald geloof ik nu 6 miljoen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
Hoorde paar weken geleden, naar ik aanneem radio 1, dat Belkin een kleiner budget heeft dan het oude rabobank maar dat rabobank niet alleen dit jaar maar ook volgend jaar nog (moet?) zal bijspringen
Ze zullen niet zoveel neerleggen als Rabo, zeker niet, maar heus wel genoeg om nog een fatsoenlijk (Pro Tour) team op de been te houden. Belkin heeft er niets aan als er niet mondiaal, op het hoogste niveau, gefietst wordt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, denk dat Belkin relatief gezien best een klein sponsortje is, die redden het niet zonder de erfenis die er nog ligt van Rabo.
Tuurlijk wel een superzet van Belkin, voor een aalmoes (bij wijze van spreken) meteen meer publiciteit dan Rabo de laatste 5 jaar heeft gehaald, terwijl Rabo in de achtergrond waarschijnlijk ook nog eens een hele hoop onkosten draagt.
Ja, het mes zal in de begroting van Belkin gezet worden, wat m.i. voornamelijk inhoud dat de selectie smaller zal zijn, maar waar nog wel toppers in zullen zitten. Als ze die ondersteunen met talenten, kunnen ze ook met minder geld ook in de toekomst nog mooie dingen laten zien. Één van de doelstellingen van Belkin is overigens ook nog steeds het opleiden van toptalent, dus zou het wel handig zijn als ze talent binnen halen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarom alles naar Belkin halen? Dumoulin lijkt mij voorlopig prima op zijn plek bij Argos.
Tevens zal er flink het nes in moeten bij Belkin. Zou flink schelen als LLS en Renshaw weggaan, maar dat lijkt zo goed als zeker.
Logisch, als je 6e staat in de tour en je hebt een aflopend contract...Hoop dat ie blijftquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen LTD niet, die wordt nu door zowat iedereen begeert: OPQS, Astana, Argos, Lotto.
Ik zie niet in waarom hij dat zou willen doen. Ik zie er ook meer een renner in voor het Ardeense werk of voor de kortere etappewedstrijden, net als een Slagter. Hoop dat ze niet opnieuw gaan proberen om van elke renner een ronderenner te maken, men gaat nu stilletjes de juiste richting uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef Vhiper het volgende:
Als Dumoulin ervaring wil opdoen met Nederlandse klassementsrenners, dan zit ie bij Belkin beter dan bij Argos.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom hij dat zou willen doen. Ik zie er ook meer een renner in voor het Ardeense werk of voor de kortere etappewedstrijden, net als een Slagter. Hoop dat ze niet opnieuw gaan proberen om van elke renner een ronderenner te maken, men gaat nu stilletjes de juiste richting uit.
Ik zie in Tom Dumoulin een toekomstig winnaar van de Driedaagse van de Pannequote:Op donderdag 11 juli 2013 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom hij dat zou willen doen. Ik zie er ook meer een renner in voor het Ardeense werk of voor de kortere etappewedstrijden, net als een Slagter. Hoop dat ze niet opnieuw gaan proberen om van elke renner een ronderenner te maken, men gaat nu stilletjes de juiste richting uit.
Dan zit ie bij Belkin nog steeds beter dan bij Argos. Zonder Kittel wint Argos momenteel gewoon (vrijwel) niets:quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het beter voor argos is als ze voorlopig geen klassementsrenners aantrekken. Meer klassiekerrenners (zoals Dumoulin) vloekt veel minder met Kittel, Degenkolb, Mezgec, Veelers, etc. en zou een goede aanvulling zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Argos is dan ook een extreem eenzijdige ploeg die dringend moet diversifiëren. Een goede stap is dan renners als Dumoulin behouden.
Ik denk ook niet dat Dumoulin erg happig is om terug te keren, die zal wel zijn redenen hebben gehad om te vertrekken bij het development team, vermoedelijk omdat hij geen kans kreeg bij de profs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |