abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128805943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Prima tijden, niets mis mee ! Verwachting was eigenlijk dat Mollema en zeker LtD (veel) tijd zouden verliezen op de meeste top 10 renners (ex Froome). Nu pakken ze zelfs tijd op de meesten.
Stel je voor dat Froome zou uitvallen (val of anders), dan is Mollema gewoon kandidaat om de Tour te winnen ! Moeten wel Gesink (denk het wel) en Nordhaug (denk het niet) verbeteren om Mollema bij te staan.
Gesink was zondag al beter dan zaterdag en de eerste week. Ik denk wel dat hij er staat de laatste week. Nordhaug heb ik wel mijn twijfels over, maar die staat nog steeds in de top 60, net als Tankink. Dus overall vrij goed nog.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:39:10 #102
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128810224
Goede tijdrit van de renners. Dat Mollema ongeveer dezelfde tijd zou rijden als zijn concurrenten had ik wel verwacht, maar dat hij de snelste was van het groepje achter Froome is extra mooi. Dat Ten Dam wat zou verliezen was te verwachten, maar hij heeft knap stand gehouden. Dat hij wat zou zakken was vrijwel zeker zo, omdat de twee achter hem op slechts één seconde stonden. Dat alleen Contador en Kreuziger hem voorbij gaan is zeer goed, bovendien zijn de verschillen klein. Goed gedaan van de Belkin mannen ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:49:38 #103
40566 Ericr
Livewrong
pi_128810702
Tijdrit power zegt ook wat over klimkracht, niet 1 op 1 te vertalen natuurlijk maar het laat wel zien dat zowel Ten Dam als Mollema inhoud hebben. Voordeel is dat buiten Froome van de klassementsrenners momenteel niemand echt een uitzonderlijk hoger wattage lijkt te trappen.
pi_128816578
Eigenlijk is dit de beste prestatie tot nog toe van zowel LTD als Bauke. Ze geven wederom iedereen die het ook maar in zijn hoofd haalde te denken 'paar plaatsjes verliezen zou al mooi zijn' de kous op de kop. Bauke zou gaan zakken en LTD zou uit de top 10 vallen, sommigen zeiden het ( :') ) anderen vreesden het. Maar super gedaan weer!
Who's your Stannis?
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:46:01 #105
405682 maerk
Highbury
pi_128817011
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef ZoDiep het volgende:
Eigenlijk is dit de beste prestatie tot nog toe van zowel LTD als Bauke. Ze geven wederom iedereen die het ook maar in zijn hoofd haalde te denken 'paar plaatsjes verliezen zou al mooi zijn' de kous op de kop. Bauke zou gaan zakken en LTD zou uit de top 10 vallen, sommigen zeiden het ( :') ) anderen vreesden het. Maar super gedaan weer!
Helemaal met je eens. En toch kan het nooit genoeg zijn, ik hoop nog altijd vurig op weer eens een Nederlandse etappe winst. ;)

En laten we Tom Dumoulin niet vergeten, voor mij echt een ontdekking deze Tour!
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_128817430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef maerk het volgende:

Goeie jongen, moet naar Belkin komen, maar ik ga niet juichen voor de sprint-aantrekker van een duitser die 9e wordt in de tijdrit terwijl we verdomme iemand in de top 3 en 2 mensen in de top 7 hebben.
Who's your Stannis?
pi_128818693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:36 schreef marcodej het volgende:
Gesink ook gewoon netjes 44e, zonder (neem ik aan) voluit te zijn gegaan.
Zag er wel redelijk voluit uit toen hij bij het tweede tussenpunt in beeld kwam.
pi_128818823
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zag er wel redelijk voluit uit toen hij bij het tweede tussenpunt in beeld kwam.
Tussen redelijk voluit en helemaal voluit zit ook nog een verschil.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_128818973
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef Felagund het volgende:

[..]

Tussen redelijk voluit en helemaal voluit zit ook nog een verschil.
Was nog wel 20 plekken hoger geëindigd als hij ook een klassement had gehad.
pi_128819050
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef wimderon het volgende:

[..]

quote:
Robert Gesink
“Ik heb lekker gereden en genoten van het enthousiasme van het publiek. Ik wilde aanvankelijk als derde man van het team volle bak gaan, maar in overleg met de ploegleiding hebben we uiteindelijk besloten het wat rustiger aan te doen. Mijn focus ligt op de dagen in de bergen en in een vlakke tijdrit valt er over het algemeen niet zo veel te halen voor me. Dit was voor mij een dag om lekker aan de gang te blijven.”
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 10 juli 2013 @ 23:27:29 #111
40566 Ericr
Livewrong
pi_128819294
Dus na een tweede rustdag nu nog even freewheelen in de tijdrit. Hopen dat hij in de bergen dan zijn diensten kan bewijzen aan Ten Dam en Mollema.
pi_128821569
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Ericr het volgende:
Dus na een tweede rustdag nu nog even freewheelen in de tijdrit. Hopen dat hij in de bergen dan zijn diensten kan bewijzen aan Ten Dam en Mollema.
Hij heeft ook weer niet stil gestaan natuurlijk, anders wordt je geen 44e.
pi_128831321
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 23:27 schreef Ericr het volgende:
Hij is nu al nuttiger geweest dan veel knechten over het algemeen zijn: in de etappe van afgelopen zondag. Lijkt mij aanbevelingswaardig om hem rustig aan te laten doen in alle etappes, behalve de bergritten. Wat mij betreft mag hij mee in de aanval in etappes met een finish bergop.
pi_128832044
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:52 schreef ZoDiep het volgende:

[..]

Goeie jongen, moet naar Belkin komen, maar ik ga niet juichen voor de sprint-aantrekker van een duitser die 9e wordt in de tijdrit terwijl we verdomme iemand in de top 3 en 2 mensen in de top 7 hebben.
Laat hem maar lekker rijden bij Argos. Hij krijgt daar onwijs veel kansen om zich te ontwikkelen.
"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
pi_128832701
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:09 schreef mincemeat het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker rijden bij Argos. Hij krijgt daar onwijs veel kansen om zich te ontwikkelen.
Hij zit daar in de sprint trein van een duitser, die jongen kan ook nog wel een paar bergen over en zou zich al tot meesterknecht van een klassementsrenner kunnen ontwikkelen.
Who's your Stannis?
pi_128832898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:29 schreef ZoDiep het volgende:

[..]

Hij zit daar in de sprint trein van een duitser, die jongen kan ook nog wel een paar bergen over en zou zich al tot meesterknecht van een klassementsrenner kunnen ontwikkelen.
Hij krijgt een vrije rol in de bergen, daar leert hij ook al heel veel van. Beter dan knechten voor een klassementsman.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:44:48 #117
11102 knep
Mountainfreak
pi_128833285
quote:

[..]

Waarom zou je niet juichen voor zo'n talent van nota bene slechts 22 jaar :').
pi_128834032
quote:

[..]

Haal hem en die jongste Van Poppel, zet bij die gasten ook nog eens Renshaw en je hebt een leuk sprinttreintje voor de volgende Tour :)
pi_128834062
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef maerk het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. En toch kan het nooit genoeg zijn, ik hoop nog altijd vurig op weer eens een Nederlandse etappe winst. ;)

Hij reed ook al een goed voorjaar. en een fantastisch NK

Driedagen de Panne Kokszijde - 6e
Ronde van Belgie - 5e
NK tijdrijden - 3e
Nk - 2e
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:15:35 #120
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_128834346
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef stalybridge het volgende:

Driedagen de Panne Kokszijde - 6e
Driedaagse De Panne-Koksijde ;)
pi_128834366
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:15 schreef Zelva het volgende:

[..]

Driedaagse De Panne-Koksijde ;)
Haten op De Panne
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:31:04 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_128834891
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:06 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Haal hem en die jongste Van Poppel, zet bij die gasten ook nog eens Renshaw en je hebt een leuk sprinttreintje voor de volgende Tour :)
Pleur op met Renshaw :')
Had nooit gehaald moeten worden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_128834999
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:31 schreef Szura het volgende:

[..]

Pleur op met Renshaw :')
Had nooit gehaald moeten worden
Ben ik met je eens, maar hij is er nou eenmaal, kan je hem ook maar beter eens nuttig gebruiken en een sprint aanttrekken zal ie toch nog niet verleerd zijn...?
pi_128835110
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar hij is er nou eenmaal, kan je hem ook maar beter eens nuttig gebruiken en een sprint aanttrekken zal ie toch nog niet verleerd zijn...?
Een sprinttrein maken voor Van Poppel vind je dat niet een beetje voorbarig (overdreven).
pi_128835203
quote:

[..]

Renshaw heeft al bij OPQS getekend.
pi_128835384
quote:
13s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Renshaw heeft al bij OPQS getekend.
Ah, ja, ik zie daar nu ook nieuwsberichten van. Hij gaat weer voor Cav. rijden.
pi_128835469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ah, ja, ik zie daar nu ook nieuwsberichten van. Hij gaat weer voor Cav. rijden.
Belkin moet het ook met minder geld gaan doen. Garate willen ze ook kwijt.
Alleen maar goed als de dure b-garde vertrekt.
pi_128835475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:36 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Een sprinttrein maken voor Van Poppel vind je dat niet een beetje voorbarig (overdreven).
Hij sprint op z'n 19e anders al aardig met de grote jongens mee. Als die zich zo door blijft ontwikkelen, kan dat een hele mooie carriere voor hem worden, dus waarom niet alvast beginnen? ;)
pi_128835578
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Belkin moet het ook met minder geld gaan doen. Garate willen ze ook kwijt.
Alleen maar goed als de dure b-garde vertrekt.
Da's waar, juist daarom zou het goed zijn als ze het talent, wat nu nog te betalen is, binnen halen en inderdaad die duurdere b-garde eruit knikkeren. De grotejongens uiteraard proberen te behouden, maar dat zal vooralsnog wel lukken, voor zover ik weet lopen die contracten nog wel even door.
pi_128835679
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:48 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Da's waar, juist daarom zou het goed zijn als ze het talent, wat nu nog te betalen is, binnen halen en inderdaad die duurdere b-garde eruit knikkeren. De grotejongens uiteraard proberen te behouden, maar dat zal vooralsnog wel lukken, voor zover ik weet lopen die contracten nog wel even door.
Alleen LTD niet, die wordt nu door zowat iedereen begeert: OPQS, Astana, Argos, Lotto.
pi_128835706
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:46 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Hij sprint op z'n 19e anders al aardig met de grote jongens mee. Als die zich zo door blijft ontwikkelen, kan dat een hele mooie carriere voor hem worden, dus waarom niet alvast beginnen? ;)
Ja, dat is heel knap. Het blijft natuurlijk afwachten hoe hij verder groeit.Zeker gezien dat zijn sponsor stopt is talent binnen halen heel verstandig. Echter een sprinttrein?
pi_128835979
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:51 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Ja, dat is heel knap. Het blijft natuurlijk afwachten hoe hij verder groeit.Zeker gezien dat zijn sponsor stopt is talent binnen halen heel verstandig. Echter een sprinttrein?
Op zich kan die sprinttrein wel, maar niet in de tour. Bos pakt volgens mij ook aardig wat punten.
pi_128835997
quote:

[..]

Waarom alles naar Belkin halen? Dumoulin lijkt mij voorlopig prima op zijn plek bij Argos.

Tevens zal er flink het nes in moeten bij Belkin. Zou flink schelen als LLS en Renshaw weggaan, maar dat lijkt zo goed als zeker.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:01:22 #134
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_128836098
Ja, denk dat Belkin relatief gezien best een klein sponsortje is, die redden het niet zonder de erfenis die er nog ligt van Rabo.

Tuurlijk wel een superzet van Belkin, voor een aalmoes (bij wijze van spreken) meteen meer publiciteit dan Rabo de laatste 5 jaar heeft gehaald, terwijl Rabo in de achtergrond waarschijnlijk ook nog eens een hele hoop onkosten draagt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_128836223
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, denk dat Belkin relatief gezien best een klein sponsortje is, die redden het niet zonder de erfenis die er nog ligt van Rabo.

Tuurlijk wel een superzet van Belkin, voor een aalmoes (bij wijze van spreken) meteen meer publiciteit dan Rabo de laatste 5 jaar heeft gehaald, terwijl Rabo in de achtergrond waarschijnlijk ook nog eens een hele hoop onkosten draagt.
Ik denk het niet want ik zeg nog steeds rabo :@
En iedereen heeft het over de voormalige rabobank-ploeg.
pi_128836309
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Op zich kan die sprinttrein wel, maar niet in de tour. Bos pakt volgens mij ook aardig wat punten.
Rustig aan, rustig aan. Laat die jongen gewoon in relatieve rust groeien. Hij wint als neoprof in Thuringen en in de Vuelta a Leon. Dat is goed maar niet overdrijven he.
pi_128836311
Hoorde paar weken geleden, naar ik aanneem radio 1, dat Belkin een kleiner budget heeft dan het oude rabobank maar dat rabobank niet alleen dit jaar maar ook volgend jaar nog (moet?) zal bijspringen
pi_128836379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:07 schreef opgebaarde het volgende:
Hoorde paar weken geleden, naar ik aanneem radio 1, dat Belkin een kleiner budget heeft dan het oude rabobank maar dat rabobank niet alleen dit jaar maar ook volgend jaar nog (moet?) zal bijspringen
Klopt, ik heb het nog ergens staan. Zal het even opzoeken. Belkin betaald geloof ik nu 6 miljoen.

Edit: Komt uit een stuk in De Volkskrant van 25 juni over sponsoring. Sponsoring van Belkin wordt nu op 5-6 miljoen geschat. Rabo betaalde 15 miljoen (totaal denk ik, incl damens en amateurs). Volgens ingewijde (art.) betaald de Rabo de aankomende 3 jaar nog tussen de 5-7 miljoen. Richard Plugge (directeur wielerploeg) wil er alleen over zeggen: 'ze komen hun verplichtingen netjes na'. Het contract met de Rabobank was oorspronkelijk tot 2016.

[ Bericht 100% gewijzigd door stalybridge op 11-07-2013 15:19:49 ]
pi_128836643
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:01 schreef SaintOfKillers het volgende:

Ze zullen niet zoveel neerleggen als Rabo, zeker niet, maar heus wel genoeg om nog een fatsoenlijk (Pro Tour) team op de been te houden. Belkin heeft er niets aan als er niet mondiaal, op het hoogste niveau, gefietst wordt.

Maar inderdaad wel een meesterzet om op dit moment in te stappen, de publiciteit krijgen ze volop en daar ging het ze om he? De naam Belkin moet bekend worden in Europa en Azië, net zoals ie al bekend is in de US.
pi_128836859
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:58 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Waarom alles naar Belkin halen? Dumoulin lijkt mij voorlopig prima op zijn plek bij Argos.

Tevens zal er flink het nes in moeten bij Belkin. Zou flink schelen als LLS en Renshaw weggaan, maar dat lijkt zo goed als zeker.
Ja, het mes zal in de begroting van Belkin gezet worden, wat m.i. voornamelijk inhoud dat de selectie smaller zal zijn, maar waar nog wel toppers in zullen zitten. Als ze die ondersteunen met talenten, kunnen ze ook met minder geld ook in de toekomst nog mooie dingen laten zien. Één van de doelstellingen van Belkin is overigens ook nog steeds het opleiden van toptalent, dus zou het wel handig zijn als ze talent binnen halen.

Als Dumoulin ervaring wil opdoen met Nederlandse klassementsrenners, dan zit ie bij Belkin beter dan bij Argos.
pi_128837048
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Alleen LTD niet, die wordt nu door zowat iedereen begeert: OPQS, Astana, Argos, Lotto.
Logisch, als je 6e staat in de tour en je hebt een aflopend contract...Hoop dat ie blijft :)
pi_128843814
LtD voor een zak duiten laten vertrekken en dan Poels overnemen van Vacansoleil.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:10:49 #143
67640 SaintOfKillers
pi_128844087
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 15:23 schreef Vhiper het volgende:
Als Dumoulin ervaring wil opdoen met Nederlandse klassementsrenners, dan zit ie bij Belkin beter dan bij Argos.
Ik zie niet in waarom hij dat zou willen doen. Ik zie er ook meer een renner in voor het Ardeense werk of voor de kortere etappewedstrijden, net als een Slagter. Hoop dat ze niet opnieuw gaan proberen om van elke renner een ronderenner te maken, men gaat nu stilletjes de juiste richting uit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_128845211
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom hij dat zou willen doen. Ik zie er ook meer een renner in voor het Ardeense werk of voor de kortere etappewedstrijden, net als een Slagter. Hoop dat ze niet opnieuw gaan proberen om van elke renner een ronderenner te maken, men gaat nu stilletjes de juiste richting uit.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128845235
quote:

[..]

Ik zie in Tom Dumoulin een toekomstig winnaar van de Driedaagse van de Panne _O_
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 11 juli 2013 @ 20:37:12 #146
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128846861
http://www.teambelkin.com/teamnews/tdf-reacties-na-etappe--1075

TDF: REACTIES NA ETAPPE 12

Na elke etappe in de Tour de France peilen we bij de renners van het Belkin Pro Cycling Team hoe het er met ze voor staat.

Lars Boom
“Ik heb Bauke en Laurens de hele dag uit de wind gehouden. Het is fijn dat ze ons met hun goede prestaties in feite belonen voor het werk dat we doen. In de bergen en tijdrit hebben ze het tot nu toe echt waargemaakt.”

Laurens ten Dam
“Ik ben super tevreden met hoe het team voor Bauke en mij rijdt. Dat kan ik niet genoeg benadrukken. Tot nu toe gaat het perfect. We zitten op de juiste momenten van voren. Het peloton accepteert ons ook als een van de ploegen die de dienst uit maken. Ze geven ons de ruimte als we naar voren komen.”

Robert Gesink
“Het was een goede dag. Er was niet veel aan de hand. We moesten hard achter de kopgroep aanrijden en het was een lange etappe, maar ik heb persoonlijk weinig krachten verspild.”

Tom Leezer
“Ik ben gisteren in de tijdrit niet volle bak gegaan en mede daardoor voelde ik me vandaag heel goed. Op cruciale punten heb ik Bauke naar voren geloodst, zodat we geen gevaar liepen.”

Bauke Mollema
“Vandaag viel er weinig te halen. Net als morgen en overmorgen. Het draait dan om recht blijven. Als ploeg zijn we heel scherp. We rijden niet de hele dag op de eerste rij, maar we proberen op de belangrijke punten wel van voren te zitten. De rest van de tijd is het een kwestie van krachten sparen in het peloton.”

Lars Petter Nordhaug
“Het was voor mij een saaie dag. Ik zit een beetje te wachten op de iets lastigere etappes, zodat ik mijn werk kan doen en misschien kan aanvallen.”

Bram Tankink
“In de finale zaten we met Bauke en Laurens veilig achter de val. Na het bord van de laatste drie kilometer hebben we ons naar achteren laten zakken en daardoor konden we op tijd remmen.”

Sep Vanmarcke
“Helaas kon ik de val in de finale niet ontwijken. Ik lag bovenop een stapel renners, maar gelukkig heb ik geen schade. Mijn nek doet een beetje pijn, maar het valt mee.”

Maarten Wynants
“Ik heb Bauke richting de laatste drie kilometer naar voren gereden. Daarna zijn we in de staart van het peloton gaan zitten en dat is ons geluk geweest.”

Nico Verhoeven
“We hebben best een goede dag gehad. Merijn Zeeman en Mathieu Heijboer hebben deze rit weken geleden verkend en dus wisten we waar de lastige punten lagen. We wisten ook dat we niet hoefden te vrezen voor waaiervorming, want door de bebossing zou de zijwind niet heftig genoeg zijn. Dat geeft veel rust. De ploeg is goed op elkaar ingespeeld. We hebben jongens met verschillende kwaliteiten. Vandaag hebben Sep, Maarten, Lars, Tom en Bram de kar getrokken en bergop rekenen we op Lars Petter en Robert. Tot nu toe gaat het super goed.”

#goeploegske
pi_128848804
quote:

[..]

Dan zit ie bij Belkin nog steeds beter dan bij Argos. Zonder Kittel wint Argos momenteel gewoon (vrijwel) niets:

http://www.wvcycling.com/ploeg/ARG/overwinningen/2013/

En dat gaat bij Belkin toch wel wat beter:

http://www.wvcycling.com/ploeg/bel/overwinningen/2013/
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:22:45 #148
67640 SaintOfKillers
pi_128851862
Argos is dan ook een extreem eenzijdige ploeg die dringend moet diversifiëren. Een goede stap is dan renners als Dumoulin behouden.

Ik denk ook niet dat Dumoulin erg happig is om terug te keren, die zal wel zijn redenen hebben gehad om te vertrekken bij het development team, vermoedelijk omdat hij geen kans kreeg bij de profs.
pi_128852197
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Argos is dan ook een extreem eenzijdige ploeg die dringend moet diversifiëren. Een goede stap is dan renners als Dumoulin behouden.

Ik denk ook niet dat Dumoulin erg happig is om terug te keren, die zal wel zijn redenen hebben gehad om te vertrekken bij het development team, vermoedelijk omdat hij geen kans kreeg bij de profs.
Het lijkt me dat het beter voor argos is als ze voorlopig geen klassementsrenners aantrekken. Meer klassiekerrenners (zoals Dumoulin) vloekt veel minder met Kittel, Degenkolb, Mezgec, Veelers, etc. en zou een goede aanvulling zijn.
pi_128852252
Klassementsrenners niet nee maar wel renners die iets meer kunnen dat alleen de sprint aantrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')