Vandaag zakten ze behoorlijk door het ijs...denk niet dat ze zin hebben om een hele week op kop te beuken.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hebben nog altijd een sterke ploeg natuurlijk, moeten ze het wel iets slimmer aanpakken dan vandaag
Ja die verwijzing lag er heel dicht bovenop. Maar PDM had niks met een vliegtuig te maken, en dat was mijn tweede verwijzingquote:
Was zeker niet best inderdaad, maar dat kwam ook wel door hun eigen tactiek om achter iedereen aan te fietsen in het begin.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag zakten ze behoorlijk door het ijs...denk niet dat ze zin hebben om een hele week op kop te beuken.
Met een goede Porte zou dat gekund hebben...quote:Op zondag 7 juli 2013 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was zeker niet best inderdaad, maar dat kwam ook wel door hun eigen tactiek om achter iedereen aan te fietsen in het begin.
Als de etappe van vandaag in de Giro was geweest, waren we pas in de uitzending gekomen net voor de voorlaatste berg. Dan was het ook weinig aantrekkelijk geweest.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Trouwens wederom een Tour die voorlopig zeker niet moet onderdoen voor de Giro, benieuwd hoe lang het stigma van de veel aantrekkelijkere Giro hier nog gaat blijven heersen.
Vuelta is iets anders, die was de voorbije jaren doorgaans wel interessanter.
Dat geldt ook omgekeerd, in de Giro heb je in andere ritten dan ook minder uren saaiheid omdat dat ook wordt overgeslagen. In de breedte vind ik ze de laatste jaren erg vergelijkbaar qua aantrekkelijkheid.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als de etappe van vandaag in de Giro was geweest, waren we pas in de uitzending gekomen net voor de voorlaatste berg. Dan was het ook weinig aantrekkelijk geweest.
Boeit me eigenlijk ook niets , maar met VDB was het anders geweestquote:Op zondag 7 juli 2013 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik vrij weinig mee bezig.
Van Garderen en Danielson waren ook in de aanval, die zakken er nog veel harder door.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:29 schreef TLC het volgende:
Haha wat een slachtveld achterin
32. Cunego 7'07
38. Rolland 7'57
59. Hesjedal 17'59
60. Porte 17'59
86. van Garderen 22'43
87. Zubeldia 22'43
106. Danielson 22'43
115. Kloden 25'12
122. Taramae 25'12
172. Voeckler 26'20
De Clercq in de aanval komt op 7 minuten binnen en de Gendt -die vandaag ook voorin actief was- pas op 18 minuten
Van Garderen is busschauffeur geworden. Eigenlijk verwachtte iedereen dat 'ie voor Cadel zou eindigen, dus die valt helemaal zwaar tegen.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Garderen en Danielson waren ook in de aanval, die zakken er nog veel harder door.
Als je niks meer te winnen hebt doe je ook rustig aan. Buiten Porte zaten er geen renners bij die hoog stonden. Of je moet Anton, Rogers en Talansky noemen of zo.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van Garderen en Danielson waren ook in de aanval, die zakken er nog veel harder door.
Grootste tegenvaller tot nu toe eigenlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van Garderen is busschauffeur geworden. Eigenlijk verwachtte iedereen dat 'ie voor Cadel zou eindigen, dus die valt helemaal zwaar tegen.
Mooi interview. Ik denk dat iedereen het hem ook gunt.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:52 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/video/526960-poels-schiet-vol-na-pyreneeenrit.html
De reactie van Poels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |