Hun actie om na de val van Kennaugh het gat naar de kopgroep dicht te rijden, verdient wel een speciale award voor de faal van de dagquote:Op zondag 7 juli 2013 17:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
PN waren ze wel heel erg sterk (vooral Kiry daar). Vandaag hebben ze zich behoorlijk opgeblazen aan het begin (snap nog steeds wat ze allemaal aan het doen waren), terwijl misschien wel de beste knecht in de greppel ging liggen.
Quintana op zo'n vlakke tijdrit ja? Ben heel benieuwd, zou best kunnen hoor. Contador en Kreuziger zijn normaal veel betere tijdrijders, maar Contador eindigde in de Dauphiné zelfs achter Ten Dam in de tijdrit, volgens mij. Ten Dam is zelf misschien wel in de beste vorm ooit.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kreuziger, Contador en Quintana vind ik heel waarschijnlijk, Rui Costa lijkt me ook realistisch. Kwiatkowski en Peraud zijn ook veel betere tijdrijders, maar die staan al op anderhalve minuut, daar zal het van Ten Dam zelf afhangen.
Kreuziger en Contador gaan normaliter Mollema wel voorbij, als het een beetje tegenzit Da Costa en Kwiatkowski ook. Vlakke tijdritten zijn nou eenmaal niet Mollema's z'n ding.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb nog even gekeken. Het zullen vooral de renners van net buiten de top tien zijn die Mollema voorbij gaan (Ten Dam gaat sowieso zakken), daar staan onder andere Costa en Kwiatkowski. Maar die zal hij normaal gesproken in de bergen wel weer voorbij gaan.
Daar zou ik nou wel eens beelden van willen zien.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die rijden met 30 man kop over kop in de vallei.
Contador moet ik nog maar zien, want die rijdt helemaal geen goede tijdritten tegenwoordig. Echter is het gat met Mollema zo klein, dat het snel kan gaan natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kreuziger en Contador gaan normaliter Mollema wel voorbij, als het een beetje tegenzit Da Costa en Kwiatkowski ook. Vlakke tijdritten zijn nou eenmaal niet Mollema's z'n ding.
Gelukkig is het een relatief korte tijdrit.
Daar moest ik tijdens de rit al aan denkenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Het begint trouwens wel een beetje op de PDM-affaire te lijken bij Sky.
twitter:TeamSky twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:09:25Sadly Vasil Kiryienka missed the time cut on stage nine at the #TDF and will not be able to continue after the rest day reageer retweet
Wel balen voor Sky, want die sleurt altijd flink op kop.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Burner82 het volgende:
twitter:TeamSky twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:09:25Sadly Vasil Kiryienka missed the time cut on stage nine at the #TDF and will not be able to continue after the rest day reageer retweet
mooi dat hij met de rustdag wel nog mee mag doen danquote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Burner82 het volgende:
Ah dan is Froome de enige die de vis heeft genomen i.p.v. de bedorven kip. Dat betekend dat hij de enige hoop is om het vliegtuig straks te laten landenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Het begint trouwens wel een beetje op de PDM-affaire te lijken bij Sky.
Die heeft gewoon een stukje meegelift met de bezemwagen. Daarom de abandon volgens de organisatiequote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef Marcoss het volgende:
Zou Muravyev gewoon een stukje met de auto gedaan hebben?
Daar hebben ze een automatische piloot voor, tegenwoordig.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dan is Froome de enige die de vis heeft genomen i.p.v. de bedorven kip. Dat betekend dat hij de enige hoop is om het vliegtuig straks te laten landen![]()
![]()
Ik vind het eig wel verdacht dat die nog binnen tijd is gefinished.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef Marcoss het volgende:
Zou Muravyev gewoon een stukje met de auto gedaan hebben?
De verwijzing niet eens snappenquote:Op zondag 7 juli 2013 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar hebben ze een automatische piloot voor, tegenwoordig.
Die zijn dinsdag de gele trui liever kwijt dan rijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel balen voor Sky, want die sleurt altijd flink op kop.
Heb vandaag niet alles gezien, maar vond Froome op de laatste klim ook niet echt overtuigend. Kwam totaal niet uit het zadel, wat hij normaal wel regelmatig doet.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah dan is Froome de enige die de vis heeft genomen i.p.v. de bedorven kip. Dat betekend dat hij de enige hoop is om het vliegtuig straks te laten landen![]()
![]()
Danny stond vorige week ook 3e.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:21 schreef Evertjan het volgende:
eindelijk heeft Bram de Groot een opvolger hij was de laatste Nederlander die in de top 3 stond van de TDF
Hebben nog altijd een sterke ploeg natuurlijk, moeten ze het wel iets slimmer aanpakken dan vandaagquote:Op zondag 7 juli 2013 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zijn dinsdag de gele trui liever kwijt dan rijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |