Ja dat vreselijke gat, brrrquote:
Ik niet. Hier heb je nog niks aan.quote:
Ik wel, ik heb een week genoten van veel moois.quote:
Dat wel ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb een week genoten van veel moois.
Zó bedoel ik umquote:
Dat wel. Maar de opmerking kwam op mij over alsof we nu al tevreden mogen zijn met de Nederlandse inbreng in de Tour.quote:
Er is gewoon nauwelijks wat gebeurd. Ik ging om 14:00 F1 kijken, en wilde eigenlijk ook de touretappe zien, want er gebeurde van alles, aanvallen, Froome die wegrijdt bij Contador, noem maar op.quote:
T.o.v Belgiequote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de opmerking kwam op mij over alsof we nu al tevreden mogen zijn met de Nederlandse inbreng in de Tour.
Die wordt gewoon uit koers gehaald. Dan zegt de organisatie, we hebben gezegd dat je was uitgevallen dus dan ben je ook uitgevallenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
179. KAZMURAVYEV Dmitriy 69 ASTANA PRO TEAM 05h 09' 23'' + 26' 20''
Hij is binnen. Zullen er weinig meer achter rijden lijkt me.
Ik lees nergens in Yvonnes opmerking dat het over de Nederlandse inbreng gaat.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de opmerking kwam op mij over alsof we nu al tevreden mogen zijn met de Nederlandse inbreng in de Tour.
Komen twee weken kunnen verdomde saai worden waarbij onze helden ook nog eens slechte dagen kunnen hebben. Oftewel, de tour is na vandaag niet per definitie geslaagdquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Froome: "De menselijke maat is terug"
Mee eens ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is gewoon nauwelijks wat gebeurd. Ik ging om 14:00 F1 kijken, en wilde eigenlijk ook de touretappe zien, want er gebeurde van alles, aanvallen, Froome die wegrijdt bij Contador, noem maar op.
Kom ik na de F1 terug, zit gewoon iedere kanshebber in hetzelfde groepje en is er niks veranderd. (Ja porte, maar die was al kansloos toen ik wegschakelde).
Veel geschreeuw en weinig wol heet dat geloof ik.
Welnee! Gewoon, alles, prachtige week.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan had je maar de hele rit moeten kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is gewoon nauwelijks wat gebeurd. Ik ging om 14:00 F1 kijken, en wilde eigenlijk ook de touretappe zien, want er gebeurde van alles, aanvallen, Froome die wegrijdt bij Contador, noem maar op.
Kom ik na de F1 terug, zit gewoon iedere kanshebber in hetzelfde groepje en is er niks veranderd. (Ja porte, maar die was al kansloos toen ik wegschakelde).
Veel geschreeuw en weinig wol heet dat geloof ik.
Nee, daar ben ik vrij weinig mee bezig.quote:
Okquote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |