Dat wel. Maar de opmerking kwam op mij over alsof we nu al tevreden mogen zijn met de Nederlandse inbreng in de Tour.quote:
Er is gewoon nauwelijks wat gebeurd. Ik ging om 14:00 F1 kijken, en wilde eigenlijk ook de touretappe zien, want er gebeurde van alles, aanvallen, Froome die wegrijdt bij Contador, noem maar op.quote:
T.o.v Belgiequote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de opmerking kwam op mij over alsof we nu al tevreden mogen zijn met de Nederlandse inbreng in de Tour.
Die wordt gewoon uit koers gehaald. Dan zegt de organisatie, we hebben gezegd dat je was uitgevallen dus dan ben je ook uitgevallenquote:Op zondag 7 juli 2013 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
179. KAZMURAVYEV Dmitriy 69 ASTANA PRO TEAM 05h 09' 23'' + 26' 20''
Hij is binnen. Zullen er weinig meer achter rijden lijkt me.
Ik lees nergens in Yvonnes opmerking dat het over de Nederlandse inbreng gaat.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wel. Maar de opmerking kwam op mij over alsof we nu al tevreden mogen zijn met de Nederlandse inbreng in de Tour.
Komen twee weken kunnen verdomde saai worden waarbij onze helden ook nog eens slechte dagen kunnen hebben. Oftewel, de tour is na vandaag niet per definitie geslaagdquote:
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Froome: "De menselijke maat is terug"
Mee eens ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is gewoon nauwelijks wat gebeurd. Ik ging om 14:00 F1 kijken, en wilde eigenlijk ook de touretappe zien, want er gebeurde van alles, aanvallen, Froome die wegrijdt bij Contador, noem maar op.
Kom ik na de F1 terug, zit gewoon iedere kanshebber in hetzelfde groepje en is er niks veranderd. (Ja porte, maar die was al kansloos toen ik wegschakelde).
Veel geschreeuw en weinig wol heet dat geloof ik.
Welnee! Gewoon, alles, prachtige week.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan had je maar de hele rit moeten kijken.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er is gewoon nauwelijks wat gebeurd. Ik ging om 14:00 F1 kijken, en wilde eigenlijk ook de touretappe zien, want er gebeurde van alles, aanvallen, Froome die wegrijdt bij Contador, noem maar op.
Kom ik na de F1 terug, zit gewoon iedere kanshebber in hetzelfde groepje en is er niks veranderd. (Ja porte, maar die was al kansloos toen ik wegschakelde).
Nee, daar ben ik vrij weinig mee bezig.quote:
Okquote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Contador and Valverde were laughing in my wheel. So then I was just leftballing while Porte was calling for his mother.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Froome: "De menselijke maat is terug"
Daar gaat het me net om. Wat interesseert het me als er van alles gebeurt als dat uiteindelijk helemaal niks oplevert?quote:Op zondag 7 juli 2013 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan had je maar de hele rit moeten kijken.
Dat is mij nu ook duidelijk. Maar bedankt.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik lees nergens in Yvonnes opmerking dat het over de Nederlandse inbreng gaat.
QFTquote:Op zondag 7 juli 2013 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deze afgelopen twee dagen zijn onvergetelijk. Pfff wat een spektakel.quote:
Porte is exit, dat lijkt me voldoende. Aantal kanshebbers podium gaat nog wel verder omlaag komende week.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar gaat het me net om. Wat interesseert het me als er van alles gebeurt als dat uiteindelijk helemaal niks oplevert?
3 en 4quote:Op zondag 7 juli 2013 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze afgelopen twee dagen zijn onvergetelijk. Pfff wat een spektakel.
En dan Mollema op 4 en LtD op 5 in het algemeen klassement. Super!
De verwachtingen waren op VDB na al bijzonder laag en aangezien die op zijn bakkes ging, is het voor de rest eigenlijk nu al geslaagd.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:51 schreef groenen het volgende:
[..]
Etappezege en geel is voor Nederland al eeuwen geleden.
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zie je trouwens wel vaker, van die ritten waarin er in de eerste helft onverwacht van alles gebeurt en waarbij er in de 2e helft gewoon wordt geconsolideerd.
Alsjeblieft.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is mij nu ook duidelijk. Maar bedankt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |