En Grosjean en Kimi kakken een beetje in qua tijdenquote:
Eindelijk moet Vettel er weer moeite voor doenquote:
Dit najaar ramt ie er wel weer overheen inderdaadquote:
Verpest het goede moment nou niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit najaar ramt ie er wel weer overheen inderdaad
Die laat niemand erlangs iddquote:Op zondag 7 juli 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel gaat wel winnen ben ik bang..
Hopelijk gaan de Lotussen nog voorbij. Hij zal nog een stop moeten maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel gaat wel winnen ben ik bang..
Ik geloof je, maar heb je een bron?quote:Op zondag 7 juli 2013 15:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Die kerel die door Webbers achterband geraakt is heeft botbreuken en is op weg naar het ziekenhuis in Koblenz..
OP Twitter kom je veel te wetenquote:
Ah, vandaar. Ik ben doof, dus ik hoor dat niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:13 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Zeiden ze net op RTL Deutschland
Die krijgt nog wel een straf.quote:
mediumquote:Op zondag 7 juli 2013 15:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand gezien welke band Vettel heeft?
inb4 Pirelli![]()
Medium Pirelli.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:16 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand gezien welke band Vettel heeft?
inb4 Pirelli![]()
quote:
quote:
geenquote:
Dacht dat Kimi misschien nog maar 1 compound had opgelegdquote:
Hopelijk gaat ie de afstand met deze banden en redt ie het.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dacht dat Kimi misschien nog maar 1 compound had opgelegd
Nee, denk dat je in de war bent met Alonso.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dacht dat Kimi misschien nog maar 1 compound had opgelegd
Ben niet in de war, heb niet opgelet tijdens de stops welke banden ze al gebruikt hadden omdat ik nog wat kleine zaakjes in de toko tussendoor heb gedaanquote:Op zondag 7 juli 2013 15:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, denk dat je in de war bent met Alonso.
Ah ok. Dacht dat je hem misschien had verward met Alonso. Verkeerd gedacht dus.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben niet in de war, heb niet opgelet tijdens de stops welke banden ze al gebruikt hadden omdat ik nog wat kleine zaakjes in de toko tussendoor heb gedaan
Ja, voor softs.quote:
TV niet.quote:
Lijkt me de beste winstkansquote:Op zondag 7 juli 2013 15:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Toch niet weer een pit-blunder van Lotus hè
loopt prima hierquote:
Nee, Raikkonen begon steeds meer te verliezen, dus lijkt me logisch. Op softs moet ie sneller zijn en er hopelijk nog voorbij kunnen.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Toch niet weer een pit-blunder van Lotus hè
Voorlopig is Alonso sneller.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, Raikkonen begon steeds meer te verliezen, dus lijkt me logisch. Op softs moet ie sneller zijn en er hopelijk nog voorbij kunnen.
Splitscreen dit keer.quote:
Alonso moest sowieso nog stoppen, en Kimi gaf aan dat ie wel tot het einde door kon. Hij had een voorsprong van ~15s. Dat had ie wel gehaald op oudere banden me dunkt.quote:
twitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 07-07-2013 om 15:32:37To GRO, "OK, Kimi is coming up behind, do not hold him up" reageer retweet
twitter:F1PitRadio2 twitterde op zondag 07-07-2013 om 15:33:24GRO, "I do not understand anything, radio is bad" reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |