Ja, maar wie heeft er nou elke dag 3G nodig. Ik iig niet. En 384 is genoeg om muziek te luisteren. Als je meer nodig hebt kun je altijd wisselen naar die van 1 euro per dag, en dat is super snel.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Download 384kbps, Upload 64kbpsEn het is 50 cent per dag.
ik overweeg nu om over te stappenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet voor 50 cent oneindig kunnen internetten met gratis smsjes. Bliep![]()
Ik heb dat nodigquote:Op zondag 7 juli 2013 14:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar wie heeft er nou elke dag 3G nodig. Ik iig niet. En 384 is genoeg om muziek te luisteren. Als je meer nodig hebt kun je altijd wisselen naar die van 1 euro per dag, en dat is super snel.
Ik heb iedere dag 3G nodig. En ze gebruiken het netwerk van T-mobile, dan heb ik de helft van de tijd niet eens dekking.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar wie heeft er nou elke dag 3G nodig. Ik iig niet. En 384 is genoeg om muziek te luisteren. Als je meer nodig hebt kun je altijd wisselen naar die van 1 euro per dag, en dat is super snel.
Hoezo, heb jij geen wifi waar je heen gaat? Je werk alleen? Maar thuis kun je toch gewoon op Wifi.quote:
werk idd niet, en als ik bij iemand thuis ben ga ik liever niet eerst huilen voor een wifi wachtwoordquote:Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij geen wifi waar je heen gaat? Je werk alleen? Maar thuis kun je toch gewoon op Wifi.
Ja, dan is het voor jou niet zo handig. Maar voor mij is het ideaal, ik heb nog maar 2x die 50 cent hoeven gebruiken want voor de rest zit ik thuis met wifiquote:Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag 3G nodig. En ze gebruiken het netwerk van T-mobile, dan heb ik de helft van de tijd niet eens dekking.
Ik blijf wel bij Vodafone.
Contactgestoorde autistquote:Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
werk idd niet, en als ik bij iemand thuis ben ga ik liever niet eerst huilen voor een wifi wachtwoord
dunno, even kijkenquote:
quote:Met ons netwerk behaal je een maximum download snelheid van ongeveer 28,8 Megabit per seconde (Mbps, 8 Megabit is 1 MB). Dit is een theoretische snelheid die gehaald kan worden onder de ideale omstandigheden. Dit geldt ook voor de maximum uploadsnelheid van 5,8 Mbps.
Ja, maar hoe vaak gaat men nou naar iemands huis, dan zou ik best 50 cent/1 euro betalen, is een stuk goedkoper dan elke maand een vast bedrag van 15+ .quote:Op zondag 7 juli 2013 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
werk idd niet, en als ik bij iemand thuis ben ga ik liever niet eerst huilen voor een wifi wachtwoord
quote:
hahahahaquote:Op zondag 7 juli 2013 14:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar hoe vaak gaat men nou naar iemands huis
Het kost 1 euro....quote:Op zondag 7 juli 2013 14:19 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Verleidelijkvan mijn moeder mag het waarschijnlijk niet
Maar het is ook het t-mobile netwerk en dat is een stuk minder dan vodafone is mijn ervaringquote:Op zondag 7 juli 2013 14:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar hoe vaak gaat men nou naar iemands huis, dan zou ik best 50 cent/1 euro betalen, is een stuk goedkoper dan elke maand een vast bedrag van 15+ .
Gewoon simpelweg een simkaartje kopen bij de Hema?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het kost 1 euro....
Het kost 1 euro!! hoe kan dat niet van je moeder mogen!
Ook nog een extra, voor elke euro die je besteed aan internet, krijg je een gratis belminuut.
Denk het. Maar dat is theoretisch, wordt bij lange na niet gehaald altijdquote:
Ik nog minder, moet je nagaanquote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef Rezania het volgende:
Ik betaal nu ¤18,50 per maand aan Vodafone. Als ik dat abonnement van 1 euro per dag zou nemen zou ik duurder uit zijn.
Ja, als je elke dag internet. Maar bliep is bedoeld voor mensen die niet elke dag 3G nodig hebben...quote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef Rezania het volgende:
Ik betaal nu ¤18,50 per maand aan Vodafone. Als ik dat abonnement van 1 euro per dag zou nemen zou ik duurder uit zijn.
Maar dat is vrij weinig?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het. Maar dat is theoretisch, wordt bij lange na niet gehaald altijd
Geldklopperij is het.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, als je elke dag internet. Maar bliep is bedoeld voor mensen die niet elke dag 3G nodig hebben...
Mbit of MByte?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar dat is vrij weinig?
Ik heb 14.4 MBP/S in het meest ideale geval
Maakt dat nu echt zoveel verschil? Ik heb T-Mobile omdat die veel goedkoper is dan Vodafone maar als het echt zo'n groot verschil is wil ik best overstappenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is ook het t-mobile netwerk en dat is een stuk minder dan vodafone is mijn ervaring
Vreemd dan dat mijn neef de internetondernemer Bliep leuk vindt op Facebook.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, als je elke dag internet. Maar bliep is bedoeld voor mensen die niet elke dag 3G nodig hebben...
Ja, in mijn ervaring wel. Maar dat is wel al jaren geleden, weet niet hoe het tegenwoordig is.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maakt dat nu echt zoveel verschil? Ik heb T-Mobile omdat die veel goedkoper is dan Vodafone maar als het echt zo'n groot verschil is wil ik best overstappen
klantenservice van vodafone heb ik ook goede ervaring mee. En nu ben ik ook goedkoop uit,, dusik vindt het wel prima zoquote:Op zondag 7 juli 2013 14:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maakt dat nu echt zoveel verschil? Ik heb T-Mobile omdat die veel goedkoper is dan Vodafone maar als het echt zo'n groot verschil is wil ik best overstappen
Dat zou best kunnen, maar ik heb nergens last van. Ik kon gewoon online radio luisteren met die 50 cent. En ik heb echt niet meer dan 2MB/s Nodig op mobiel voor 1 euro in de zoveel tijd. Voor mij is het ideaal, maar voor jou waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is ook het t-mobile netwerk en dat is een stuk minder dan vodafone is mijn ervaring
No fucking way. Dat haal ik op mijn landlijn nog niet eensquote:
Ik weet maar heb al een heel family pakket bij tmobile.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het kost 1 euro....
Het kost 1 euro!! hoe kan dat niet van je moeder mogen!
Ook nog een extra, voor elke euro die je besteed aan internet, krijg je een gratis belminuut.
Ze weet waarschijnlijk het verschil niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No fucking way. Dat haal ik op mijn landlijn nog niet eens
Dat is toch duurder? Nee je besteld het hier, voor 1 euro, zonder verzendkosten, hup in je telefoon en klaar. En ehhh, ja als je moeder niet online wil bankieren voor je, dan zou ik het best nog willen doen, is toch maar 1 euro. Moet ik eerst online kunnen bankieren.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:21 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Gewoon simpelweg een simkaartje kopen bij de Hema?
Ze nog welquote:Op zondag 7 juli 2013 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze weet waarschijnlijk het verschil niet.
hoe waardeer je op dan :pquote:Op zondag 7 juli 2013 14:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is toch duurder? Nee je besteld het hier, voor 1 euro, zonder verzendkosten, hup in je telefoon en klaar. En ehhh, ja als je moeder niet online wil bankieren voor je, dan zou ik het best nog willen doen, is toch maar 1 euro. Moet ik eerst online kunnen bankieren.
Dan wacht je tot dat voorbij is, wanneer is dat?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:24 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik weet maar heb al een heel family pakket bij tmobile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |