I bless the rains down in Almeloquote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
There's nothing what a 100 men or more could ever doooo!
Hoezo zou ik dat willen? Meestal ga ik toch niet over de 800MB per maand heen.quote:
quote:
Wat?quote:
Ja, maar ik zit met wat dingetje over 3Gquote:Op zondag 7 juli 2013 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat willen? Meestal ga ik toch niet over de 800MB per maand heen.
[..]
[..]
Wat?Ik was mijn familie aan het vermaken.
tuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen? Ik stelde iig een naakte Rez voor die ging jongleren.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vragen beantwoorden over wat voor studie ik ga doen en zo.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen? Ik stelde iig een naakte Rez voor die ging jongleren.
Waarom niet? Hoe onmogelijk is het dat mijn familie op zondag langskomt?quote:
wtfquote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen? Ik stelde iig een naakte Rez voor die ging jongleren.
het is maar wat jij vermaak noemtquote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
was jij niet heel toevallig die kloon?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vragen beantwoorden over wat voor studie ik ga doen en zo.
[..]
Waarom niet? Hoe onmogelijk is het dat mijn familie op zondag langskomt?
Ik dacht aan een Rez die met z'n rookworst ging spelenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
niet voor 15 euro 4GB en onbeperkt sms hebbenquote:
quote:
Welke kloon?quote:
Nee, die rookworst is alleen voor Etsu.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik dacht aan een Rez die met z'n rookworst ging spelen
Niet voor 50 cent oneindig kunnen internetten met gratis smsjes. Bliepquote:Op zondag 7 juli 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet voor 15 euro 4GB en onbeperkt sms hebben
50 cent per dag ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet voor 50 cent oneindig kunnen internetten met gratis smsjes. Bliep![]()
Download 384kbps, Upload 64kbpsquote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet voor 50 cent oneindig kunnen internetten met gratis smsjes. Bliep![]()
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Download 384kbps, Upload 64kbpsEn het is 50 cent per dag.
Godver dan kan je toch niet normaal internettenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Download 384kbps, Upload 64kbpsEn het is 50 cent per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |