quote:Op zondag 7 juli 2013 14:02 schreef xcachet het volgende:
Ik moet van hotspot af, m'n pa heeft maar 500 MB en dat is nu op
Spatie love you wjnmk, we daten snel xoxoxox
Geen zorgen, ze probeert je gewoon jaloers te maken, ze betaalt me hier voor (in natura).quote:
Ik gun jou die BJ maatjequote:Op zondag 7 juli 2013 14:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zorgen, ze probeert je gewoon jaloers te maken, ze betaald me hier voor (in natura).
betaaldquote:Op zondag 7 juli 2013 14:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen zorgen, ze probeert je gewoon jaloers te maken, ze betaald me hier voor (in natura).
Reageer eens op mijn quote danquote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat faal ik, maar ik ben nog niet zo lang wakker /excuus!!
lui varkenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat faal ik, maar ik ben nog niet zo lang wakker /excuus!!
Geen dank.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat moet ik hier op reageren
Bedankt?
neen.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had ik straks niet wat over jou gezegd?
I bless the rains down in Almeloquote:Op zondag 7 juli 2013 14:08 schreef Spatieloos het volgende:
There's nothing what a 100 men or more could ever doooo!
Hoezo zou ik dat willen? Meestal ga ik toch niet over de 800MB per maand heen.quote:
quote:
Wat?quote:
Ja, maar ik zit met wat dingetje over 3Gquote:Op zondag 7 juli 2013 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat willen? Meestal ga ik toch niet over de 800MB per maand heen.
[..]
[..]
Wat?Ik was mijn familie aan het vermaken.
tuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen? Ik stelde iig een naakte Rez voor die ging jongleren.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vragen beantwoorden over wat voor studie ik ga doen en zo.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen? Ik stelde iig een naakte Rez voor die ging jongleren.
Waarom niet? Hoe onmogelijk is het dat mijn familie op zondag langskomt?quote:
wtfquote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen? Ik stelde iig een naakte Rez voor die ging jongleren.
het is maar wat jij vermaak noemtquote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
was jij niet heel toevallig die kloon?quote:Op zondag 7 juli 2013 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vragen beantwoorden over wat voor studie ik ga doen en zo.
[..]
Waarom niet? Hoe onmogelijk is het dat mijn familie op zondag langskomt?
Ik dacht aan een Rez die met z'n rookworst ging spelenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
niet voor 15 euro 4GB en onbeperkt sms hebbenquote:
quote:
Welke kloon?quote:
Nee, die rookworst is alleen voor Etsu.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik dacht aan een Rez die met z'n rookworst ging spelen
Niet voor 50 cent oneindig kunnen internetten met gratis smsjes. Bliepquote:Op zondag 7 juli 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet voor 15 euro 4GB en onbeperkt sms hebben
50 cent per dag ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet voor 50 cent oneindig kunnen internetten met gratis smsjes. Bliep![]()
Download 384kbps, Upload 64kbpsquote:Op zondag 7 juli 2013 14:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet voor 50 cent oneindig kunnen internetten met gratis smsjes. Bliep![]()
Dit.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Download 384kbps, Upload 64kbpsEn het is 50 cent per dag.
Godver dan kan je toch niet normaal internettenquote:Op zondag 7 juli 2013 14:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Download 384kbps, Upload 64kbpsEn het is 50 cent per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |