Eenschquote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet zeggen dat je wel veruit de leukste bent om naar te kijken op het podium. Niet omdat ik je zo woest aantrekkelijk vindt (En zoals gezegd, je mag wel moeite doen om je netjes aan te kleden) Maar je laat tenminste wel zien dat je er zin in hebt. In tegenstelling tot die sufkutten van een bassist en gitarist.
Inderdaad. Je weet dat Braddie achter de toetsen zit omdat hij dat helemaal geniaal vindt, niet omdat hij de zangeres wel batsenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet zeggen dat je wel veruit de leukste bent om naar te kijken op het podium. Niet omdat ik je zo woest aantrekkelijk vindt (En zoals gezegd, je mag wel moeite doen om je netjes aan te kleden) Maar je laat tenminste wel zien dat je er zin in hebt. In tegenstelling tot die sufkutten van een bassist en gitarist.
Het produceertopic is toch zo dood als wat. En mensen met muzikale achtergrond produceren toch net wat anders. Ik verwacht geen minimal house van hem maar veel melodieën die technisch goed in elkaar stekenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je weet niet wat je je op de hals haalt, geloof me maar.
Ik denk dat je je verwachtingen iets moet gaan bijstellen om maar eens een understatement te gebruiken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het produceertopic is toch zo dood als wat. En mensen met muzikale achtergrond produceren toch net wat anders. Ik verwacht geen minimal house van hem maar veel melodieën die technisch goed in elkaar steken
We hebben een hater hierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verwachtingen iets moet gaan bijstellen om maar eens een understatement te gebruiken.
Die wilde er graag bij blijvenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef RadioSlut het volgende:
Trouwens, maak eens wat 'jongere' muziek
Oh ik zie nu net dat die saxochick ook bij Beyond Lounge zit.
Zo is het. Ik had er onwijs veel zin in, en wilde dat laten zienquote:Op maandag 8 juli 2013 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Je weet dat Braddie achter de toetsen zit omdat hij dat helemaal geniaal vindt, niet omdat hij de zangeres wel batsen
Ik ben niet van trance en house etc, meer pop en rock, maar soms heb ik wel leuke ideetjes in m'n hoofd zitten hahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het produceertopic is toch zo dood als wat. En mensen met muzikale achtergrond produceren toch net wat anders. Ik verwacht geen minimal house van hem maar veel melodieën die technisch goed in elkaar steken
wie denk je?quote:
inderdaad, maar pas op wat je over hem zegt anders komt george je pakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:03 schreef EmTheBest het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 juli 2013 00:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
wie denk je?
[/quote
Ik weet het niet zeker, maar ik gok de toetsenist die helemaal los gaat.
Naja dan alleen maar een minder dood topic :pquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verwachtingen iets moet gaan bijstellen om maar eens een understatement te gebruiken.
Mooi ik ook niet, meer van chill out, ambient en gewoon muziek met synths.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben niet van trance en house etc, meer pop en rock, maar soms heb ik wel leuke ideetjes in m'n hoofd zitten haha
Wie is dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
inderdaad, maar pas op wat je over hem zegt anders komt george je pakken
Ow, ik zal niks (gemeen) over hem zeggen, aangezien ik geen afgehakte paardenkop in mijn bed in de ochtend wil terugvinden. :0quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:13 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
zn oom, heeft in de gevangenis gezeten voor geweldsmisdrijven
Dit is echt een lame opmerkingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
inderdaad, maar pas op wat je over hem zegt anders komt george je pakken
ja ik denk inderdaad dat george ook niet geassocieerd wil worden met bradleyquote:
hij heeft, of het nou bewust of onbewust is, wel een talent voor bazentopics inderdaadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:46 schreef Nikmans het volgende:
Je kunt over Braddietopics zeggen wat je wil maar 1: die man geeft écht geen neuk (op nu en dan een freak-out na), 2: het is gegarandeerd vuurwerk en 3: het is een leuke soap om te volgen
Stereotypes zijn ook gewoon leuk. Ik kan Haantopics ook echt goed hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij heeft, of het nou bewust of onbewust is, wel een talent voor bazentopics inderdaad
truequote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stereotypes zijn ook gewoon leuk. Ik kan Haantopics ook echt goed hebben
wooww wie ben jij?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:54 schreef SchoneZoon het volgende:
Wooww wie is die dikke autist achter het keyboard?
Vertel me aub dat jij dat niet bent Braddie?
sophie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen Sanasoufi word ik een beetje triestig van. Of die Sophie
Die bij het studentenkorps wil en zo. En een rijke jongen wil regelen. En een rijke pappie heeft.quote:
ken ik niet, gewoon een x-lily kloon ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die bij het studentenkorps wil en zo. En een rijke jongen wil regelen. En een rijke pappie heeft.
Dit, heb ergens wel respect voor 'm.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:46 schreef Nikmans het volgende:
Je kunt over Braddietopics zeggen wat je wil maar 1: die man geeft écht geen neuk (op nu en dan een freak-out na), 2: het is gegarandeerd vuurwerk en 3: het is een leuke soap om te volgen
Nog geen ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maarre Braddie... weet je al of je naar Storm gaat eind deze maand?
Ik ben ook zeker op zoek naar wat andere muzikantenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:02 schreef Aberkullie het volgende:
He Bradda begin gewoon zelf een bazenband.
Oh ik speel triangel als een motherfucker!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker op zoek naar wat andere muzikanten
Haha, heb je ook kleurtjes op de hoeken van de triangel ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ik speel triangel als een motherfucker!
Optreden staat online, ze kan mailen wat ze wil maar ik lees ze toch niet (Fijn zo`n filter in Gmail)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:13 schreef Breekfast het volgende:
Gewoon alle optredens online zetten Braddie![]()
Ga je in je nieuwe band wel wat andere muziek maken? Dit is gewoon ouwelullen muziek met zo weinig variatie dat je het idee hebt 50 minuten naar hetzelfde nummer te luisteren.
En wat kan jij precies qua muziek instrument dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Misschien kun je de band gewoon zuurstoftekort noemen.. dan sluiten de verwachtingen beter aan op wat de mensen te horen krijgen.
Ik eet veel magere kwark. In mijn scheten zit nog meer ritme en klank dan wat jij achter dat keyboard bij elkaar zit te slaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
En wat kan jij precies qua muziek instrument dan?
Alsjeblieft zeg
Hahaha, lueken garpquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik eet veel magere kwark. In mijn scheten zit nog meer ritme en klank dan wat jij achter dat keyboard bij elkaar zit te slaan.
Ja, maak dat jezelf maar wijs Sjenkie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |