Vibrato ben ik het ook niet mee eens bij d`r neequote:Op maandag 8 juli 2013 14:29 schreef kl1172 het volgende:
Ik vind haar niet zo lekker klinken, ze kan wel zingen maar die vibrato is soms tenenkrommend en stemkleur kan me niet ook niet zo boeien.
Nee, dat is al een tijd klaar ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:29 schreef gelepino het volgende:
Ik dacht dat je ook nog in de robberts sessie band zat of iets dergelijks?
Ja joh, gezeur.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:38 schreef Farenji het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeik met die zangeressen, ze vallen altijd voor de drummer.
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vibrato ben ik het ook niet mee eens bij d`r neeTe Adam Lambert soms
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat is al een tijd klaar ook.
Maar stelde toch geen ruk voor feitelijk.
En het is weer zover. Onze Bradster gaat anderen de grond in boren vanwege zijn 'onzekerheid'. Nu is het wachten op een scherpe comment die hem ertoe zet weer terug in zijn holletje te laten kruipen.quote:
Thanksquote:Op maandag 8 juli 2013 15:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ [url=http://www.gradalicious.com/wp-content/themes/replay/framework/extensions/timthumb/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.gradalicious.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F01%2FGrada-front.jpg&w=430]afbeelding[/url] ]
Tsja uiterlijk kan iemand natuurlijk niet zo heel veel aan doen. Maar dan nog kun je wel gewoon normaal zittende, schone kleren aan hebben en je haar iedere ochtend even kammen, idd. (of afscheren, zou ik als ik Braddie was wel doen, mannen hebben 't makkelijk wat dat betreft, heb zelf ook krullen maar om nou als Sinaed O'Connor door 't leven te gaan..quote:Op maandag 8 juli 2013 15:57 schreef hoink581 het volgende:
Speltip #1, zorg ervoor dat je er verzorgd uitziet. Fatsoenlijke kleren, gekapt of gestyled haar en een rechte rug + borst vooruit. Wow-wolven of bandshirts zijn uit den boze (zeker in de kleur zwart) en ongekamde haartjes ook.
Dat is absoluut positief!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Bekijk het van de positieve kant: nu heb je meer tijd om ripped te worden
"Love To Lounge" Was al een kut naam, maar ze hebben het serieus nóg kutter gekregenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:13 schreef debeterebob het volgende:
'Beyond Lounge' is wel een steek onder water zeg
Ga je dan ook eindelijk een keer eigen shizzle spelen of blijf je coveren? Anders bied ik mij aan te schrijven voor jullie en als jullie doorbreken dan claim in een beetje provisiequote:Op maandag 8 juli 2013 02:37 schreef Braddie het volgende:
Ik ken ook wel een gitarist, en een bassist, én een zangeresEn dat allemaal van rond mijn leeftijd, dus dan word het een iets gezelliger bandje (Waar we achteraf ook mee de stad in kunnen om wat te drinken bijvoorbeeld )
We gaan wel eigen shizzle spelenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef starla het volgende:
[..]
Ga je dan ook eindelijk een keer eigen shizzle spelen of blijf je coveren? Anders bied ik mij aan te schrijven voor jullie en als jullie doorbreken dan claim in een beetje provisie
Addie Addie Addie, ik schrijf voor Br br Bradddiequote:Op maandag 8 juli 2013 19:41 schreef starla het volgende:
[..]
Ga je dan ook eindelijk een keer eigen shizzle spelen of blijf je coveren? Anders bied ik mij aan te schrijven voor jullie en als jullie doorbreken dan claim in een beetje provisie
Tijnbreinquote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef LethalNinja het volgende:
Richt gewoon een nieuwe band op met wat metal fans van fok!
De fokknokploeg om vervelende groupies onder handen te nemenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef LethalNinja het volgende:
Ideaal zou het zijn als je muziek en verkoop kan combineren. Wellicht events oprichten waar jij dan muziek speelt met die andere en mensen er ondertussen kunnen handelen. Jij overziet alles
Laat haar maar bij de YouTubes klagen hoor, is toch een mooi filmpje?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef Braddie het volgende:
Krijg ik net een mail.
Komt er op neer dat die Grada zegt:
Ik snap dat je het vervelend vind dat we als band uit elkaar zijn, maar je kan vast wel begrip opbrengen om het filmpje van YouTube te verwijderen.
Nee, dat kan ik niet.
We zijn geen band meer, en sowieso:
Het optreden is met MIJN camera gefilmd.
ik speel ook op het optreden mee.
Het was een openbaar evenement.
Jammer dan.
Dit!quote:Op maandag 8 juli 2013 03:15 schreef Coca_Cola het volgende:
Schaf wat spul van Novation aan, installeer Ableton en/of FL Studio en doe het gewoon alleen. Is ook leuk.
Volgens mij wil ze niet met jou gezien worden Dquote:Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef Braddie het volgende:
Krijg ik net een mail.
Komt er op neer dat die Grada zegt:
Ik snap dat je het vervelend vind dat we als band uit elkaar zijn, maar je kan vast wel begrip opbrengen om het filmpje van YouTube te verwijderen.
Nee, dat kan ik niet.
We zijn geen band meer, en sowieso:
Het optreden is met MIJN camera gefilmd.
ik speel ook op het optreden mee.
Het was een openbaar evenement.
Jammer dan.
Waarschijnlijk omdat Braddie de show stalquote:Op maandag 8 juli 2013 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze niet met jou gezien worden
Idd, ach Braddie veel mensen haten hier. Maar jij moet gewoon denken "fuck de haterz" en dan komt 't goed!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Braddie de show stal
Verwijder het ook niet, en trouwens. al laat ze het verwijderen. YouTube gaat mij dan toch eerst mailen, en dan leg ik het hele euvel even voorquote:Op maandag 8 juli 2013 20:22 schreef starla het volgende:
Niet verwijderen want dat hoef je niet.
Pech hebben grada!
Was het maar zo`n feestquote:Op maandag 8 juli 2013 20:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Braddie de show stal
Zal ik doen!, ik produceer al wat, maar dat is meer cover werk dan originele dingenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dit!
Kom in ons produceer topic, aangezien je een toetsenist bent ben ik benieuwd wat je zou maken
Mja, Het filmpje staat er op omdat ik het graag wil laten zien aan vrienden/famillie/kenissen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat haar maar bij de YouTubes klagen hoor, is toch een mooi filmpje?
Ooh, dat doe ik wel hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 20:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Idd, ach Braddie veel mensen haten hier. Maar jij moet gewoon denken "fuck de haterz" en dan komt 't goed!
Hey hey ik doe de teksten al. (zie sig)quote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Addie Addie Addie, ik schrijf voor Br br Bradddie
Je weet niet wat je je op de hals haalt, geloof me maar.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Dit!
Kom in ons produceer topic, aangezien je een toetsenist bent ben ik benieuwd wat je zou maken
Mocht het echt een probleem zijn dan kan je dat filmpje alsnog op privé zetten.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mja, Het filmpje staat er op omdat ik het graag wil laten zien aan vrienden/famillie/kenissen.
Dat mens moet er niet zo`n probleem van maken.
Paard van troje.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Je weet niet wat je je op de hals haalt, geloof me maar.
Eigenlijk zijn ze niet allemaal uit de band gestapt, maar hebben ze Braddie er gewoon uitgekicktquote:Op maandag 8 juli 2013 21:54 schreef RadioSlut het volgende:
Trouwens, maak eens wat 'jongere' muziek
Oh ik zie nu net dat die saxochick ook bij Beyond Lounge zit.
Mja er zijn maar 2 leden eruit gestapt, toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze niet allemaal uit de band gestapt, maar hebben ze Braddie er gewoon uitgekickt
3quote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Mja er zijn maar 2 leden eruit gestapt, toch?
oh. Verkeerd gelezen danquote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
3
De drummer, de zangeres en de dwarsfluiteraar.
Maakt het alleen maar sneuer toch. Helemaal uitgekookt hoe ze de bassist en de toetsenist gingen lozenquote:
Who cares? (Behalve Braddie danquote:Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maakt het alleen maar sneuer toch. Helemaal uitgekookt hoe ze de bassist en de toetsenist gingen lozen
Daarom jij moet gewoon lekker je ding doen, BN'rs worden btw ook vaak in de zeik genomen in populaire roddelbladen. Maar ondertussen zijn ze gelukkig met wat ze doen en krijgen ze ook nog eens veel geldquote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dat doe ik wel hoor
Er word wel tegen me gezeken, ja.. je kan niet keyboard spelen, want dit.. want dat, en ja.. ik bén ook niet de beste toetsenist, ben ook maar middelmatig, maar boeiend. Moet ik dan persee een Wibi Soerjadi zijn om er plezier in te hebben? Lijkt me niet toch?
Valt toch ook wel mee. Of is het zo dramatisch?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Who cares? (Behalve Braddie dan)
't Is toch kutmuziek.
Technisch gezien kan ik er niet over oordelen, maar het is absoluut niet mijn smaak, wat ik dus beschrijf als kutmuziek.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee. Of is het zo dramatisch?
Valt nog lang niet altijd mee. Eens in de zoveel tijd weer eens een zelfmoordje en zo.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Daarom jij moet gewoon lekker je ding doen, BN'rs worden btw ook vaak in de zeik genomen in populaire roddelbladen. Maar ondertussen zijn ze gelukkig met wat ze doen en krijgen ze ook nog eens veel geld
achja dat heb je in alle lagenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt nog lang niet altijd mee. Eens in de zoveel tijd weer eens een zelfmoordje en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |