Ik vind dit wat overdreven hoor.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Die ziet er ook uit als 45. Wat een oude kop, man.
Klinkt niet onaardig. Al is de opnamekwaliteit niet echt ideaal.quote:
Was Braddie de baas achter de toetsen?!quote:Op zondag 7 juli 2013 15:20 schreef hoink581 het volgende:
Boh, Braddie heb je je uiteindelijk voor niets druk lopen te maken om je aftandse Casio toetsenbord, het lag dus gewoon aan die achterbakse snol
Niet echtquote:
Die man heeft gouden vingertjes. Maar het is inderdaad de toetsenist.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Was Braddie de baas achter de toetsen?!Ik dacht dat 'ie gitaarvirtuoos was.
Op 1:51 smeren ze daar ketchup op de muren om braddie te lokken?quote:
Nee, ik ben toetsenist.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Was Braddie de baas achter de toetsen?!Ik dacht dat 'ie gitaarvirtuoos was.
Nee klopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 15:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Klinkt niet onaardig. Al is de opnamekwaliteit niet echt ideaal.
Wat doe jij tussen al die oude mensen?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:45 schreef Braddie het volgende:
Dit waren we 3 weken geleden tijdens een optreden op een festival in Hilversum.
Ik kán ook drummen ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:46 schreef BMTH182 het volgende:
Speel je drums want mijn band heeft nog een drummer nodig?
Muziekmaken, leeftijd maakt geen drol uit als het muzikaal gewoon goed is.quote:
Wil je drummen in een rockband met 4 15/16/17 jarige?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kán ook drummen ja.
Ik ben niet echt een Roger Taylor of Dave Grohl, maar ik kan basic beats en wat fills
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 7 juli 2013 18:48 schreef appelen het volgende:
Welke autist ben jij dan bij dat hotlegs filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |