dan heb je wel heel veel paddo's zitten eten, zoiets krijg je niet snelquote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
LSD will help.
En dan bedoel ik niet Long Slow Distance.![]()
Hoewel je er geen LSD voor nodig hebt. Het kan helpen, maar dan alleen als je hulp hebt van iemand die je de weg wijst aan 'de andere kant'.
True story; Toen ik voor het eerst paddo's gebruikte gebeurde er het volgende. Ik zat in de kroeg met een vriend en stiekem zaten we een zak paddo's de man weg te nommen. Er gebeurde in eerste instantie niks bij me, maar ik moest wel vreselijk poepen. Geen kans om naar huis te gaan dus de kroeg plee op dan maar. Daar veranderde de hele plee om me heen in een paars, eh, niks. Er waren geen muren meer, er was geen wc meer, ik was alleen, in die eindeloze paarse ruimte...
En toen kwam er plotseling een gezicht uit die paarse ruimte, waar ik me de tering van schrok uiteraard. Die zei me dat ik nu op zijn heilige grond liep, en dat ik die grond moest waarderen alsof het m'n eigen leven betrof... Als ik dat niet zou doen zouden de paddo's zich tegen me keren.
Dit gebeurde in een tijdsbestek wat voor mijn gevoel uren duurde. Ik stapte 3 minuten later de wc uit. Ik ben het advies diezelfde avond vergeten en ik ben daarna bijna twee jaar loos gegaan op de paddo's. Niet echt meer met plezier, ik wilde eigenlijk alleen maar diezelfde te gekke trip terug die ik ooit had. Maar het ging echt helemaal mis. Ik kwam in mijn trips alleen maar in oorlogen waar mensen gebombadeerd werden en waar ik hun lichamen uit elkaar getrokken zag worden door de bommen. En vervolgens nog een hoop gruwelijke dingen die ik niet eens meer wil beschrijven omdat ik het dan weer zie. Maar in de laatste trips kwam ik trip na trip terecht 'in het lichaam' van een serie moordenaar, die die nacht een moord beging waarbij ik alles zag door zijn ogen.
Toen ben ik maar gestopt met paddo's.![]()
En toch, als je antwoorden voor levensvragen zoekt. Zoek iemand die weet wat hij of zij doet met hallucinogenen, iemand die je de weg kan wijzen, en je krijgt je antwoord. Ik ken iemand die er zo bedreven in is dat hij in je trip kan verschijnen...
Die paddomaten van hem hebben er waarschijnlijk DMT in gestopt.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef seto het volgende:
[..]
dan heb je wel heel veel paddo's zitten eten, zoiets krijg je niet snel
DMT is inderdaad wel heftigquote:Op zondag 7 juli 2013 20:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die paddomaten van hem hebben er waarschijnlijk DMT in gestopt.
edit: blijkbaar oraal niet werkzaam
mja heb dat ook met voeding 2 barbeques achter de rug deze weekendquote:Op zondag 7 juli 2013 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit.
Als ik een weekje weg ga, dan ga ik een weekje zuipen, eten en chillen. Ik ga dan niet ergens een lokale sportschool zoeken ofzo.
Ja, of stopt je hart of longen met werken als je iets teveel neemt.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef Levolution het volgende:
Hommo's, lees goed dan, die shit gebeurde op paddo's al. LSD gaat nog harder.
Je kan ook gewoon datura doen, dan reis je met een beetje geluk ook nog echt naar de andere wereld.
fightvideos, echt zwaar irritant dat die weidman nu champ is gadverdammequote:Op zondag 7 juli 2013 20:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Waar ken ik dat mma gevecht van gisternacht terugzien. Gaat me omdat gevecht van die silva, die negert!
Ik heb al zoveel noten weggestopt vandaag, zou er spontaan homo van kunnen worden(no homo).quote:
Haha heb gevecht niet gezien, alleen dat moment dattie ko gaat. Vink wel mooi... beetje lopen uitdagen door geen dekking te nemen en vervolgens gewoon nokkie gaan, FAAL!quote:Op zondag 7 juli 2013 20:18 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
fightvideos, echt zwaar irritant dat die weidman nu champ is gadverdamme
heb je die gif voor mijquote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha heb gevecht niet gezien, alleen dat moment dattie ko gaat. Vink wel mooi... beetje lopen uitdagen door geen dekking te nemen en vervolgens gewoon nokkie gaan, FAAL!
Geen idee. Ja ik deed er veel, maar ik weet niet of er een verschil zit tussen paddo´s nu en 20 jaar geleden.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef seto het volgende:
[..]
dan heb je wel heel veel paddo's zitten eten, zoiets krijg je niet snel
Zelfde manier als Overeem?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha heb gevecht niet gezien, alleen dat moment dattie ko gaat. Vink wel mooi... beetje lopen uitdagen door geen dekking te nemen en vervolgens gewoon nokkie gaan, FAAL!
Weet niet? Heeft die dat ook geflikt?quote:
Ik heb trouwens nog een pot met datura zaad staan hier.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:00 schreef Levolution het volgende:
Hommo's, lees goed dan, die shit gebeurde op paddo's al. LSD gaat nog harder.
Je kan ook gewoon datura doen, dan reis je met een beetje geluk ook nog echt naar de andere wereld.
Dat bedoelde ik met de andere wereld.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ja, of stopt je hart of longen met werken als je iets teveel neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |