Misschien heeft Scooby wat goede tips voor je. http://scoobysworkshop.com/2012/07/20/ramadan-and-bodybuilding/quote:Op zondag 7 juli 2013 19:04 schreef Peunage het volgende:
Zit wel midden in Insanity programma. Dus even kijken hoe dat gaat...
Wel tof dat hij vanzelf in m'n AT is terecht gekomen. Misschien een manier om de gang van vorig jaar hier te krijgen?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef zarGon het volgende:
Present.
Hmhmm.
(Dit is wel het eerste deel van de 2013-editie..)
Dat heeft een modje gedaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef zarGon het volgende:
Present.
Hmhmm.
(Dit is wel het eerste deel van de 2013-editie..)
I see. Is ook door de mod toegevoegd aan de reeks (waardoor de oude posters het topic in hun MyAT zagen).quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat heeft een modje gedaan.had het zelf op #1 gezet. Maargoed, maakt niet uit.
Het nummer kan aangepast worden, als je dat wil.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
I see. Is ook door de mod toegevoegd aan de reeks (waardoor de oude posters het topic in hun MyAT zagen).
Het maakt verder weinig uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het nummer kan aangepast worden, als je dat wil.
Speciaal voor jou dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het maakt verder weinig uit.. Ik was alleen verbaasd dat ik 11 delen had gemist.
.
Maar ehm, doe toch maar wel. Gewoon omdat ik er dan telkens mee zit. En zo.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar ehm, doe toch maar wel. Gewoon omdat ik er dan telkens mee zit. En zo.
Wel als je het dubbel zo moeilijk wil hebben. Ik zou het niet doenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
Ik moet morgen om 05:00, zal ik gewoon de nacht doorhalen?
Zo even kijken. Hij is een van de weinigen die een lange lezing interessant kan houden met de nodige luchtige humor. Toffe gozer.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:00 schreef Meki het volgende:
1 uur lezing over de Ramadan in het Nederlands vertaald.
Klopt en Mufti Menk is ook een goede ken je hem?quote:Op maandag 8 juli 2013 17:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zo even kijken. Hij is een van de weinigen die een lange lezing interessant kan houden met de nodige luchtige humor. Toffe gozer.
De enige islamitische spreker die ik ken is deze;quote:Op maandag 8 juli 2013 17:37 schreef Meki het volgende:
Klopt en Mufti Menk is ook een goede ken je hem?
Video werkt niet..quote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
De enige islamitische spreker die ik ken is deze;
Bekijk deze YouTube-video
Zeker!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Klopt en Mufti Menk is ook een goede ken je hem?
Ik kreeg 'm inderdaad ook in m'n AT.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wel tof dat hij vanzelf in m'n AT is terecht gekomen. Misschien een manier om de gang van vorig jaar hier te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |