Google translate.quote:
Zoals ik eerder al zei, als je gelooft in wat je doet zal het niet zo'n heel erge opgave zijn. Het lijkt me echter na verloop van tijd dat het moeilijker wordt.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb tot mijn 18e ofzo bij een mac gewerkt, ik keek er altijd enorm op tegen om dan te moeten werken, maar het viel uiteindelijk wel mee, alleen drinken was een uitdaging toen.
Nou en? Ik ging tot mijn 15e naar de kerk, omdat mijn ouders dat wilde. Waar ik zo veel mogelijk naar buiten sneakte om sigareten te roken en als ik de kans had wegbleef omdat ik liever met mijn vrienden ging zeilen of wat dan ook buiten doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
je verhongert jezelf om je ouders naar de zin te maken dus
why?quote:
Misschien heeft Scooby wat goede tips voor je. http://scoobysworkshop.com/2012/07/20/ramadan-and-bodybuilding/quote:Op zondag 7 juli 2013 19:04 schreef Peunage het volgende:
Zit wel midden in Insanity programma. Dus even kijken hoe dat gaat...
Wel tof dat hij vanzelf in m'n AT is terecht gekomen. Misschien een manier om de gang van vorig jaar hier te krijgen?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef zarGon het volgende:
Present.
Hmhmm.
(Dit is wel het eerste deel van de 2013-editie..)
Dat heeft een modje gedaan.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef zarGon het volgende:
Present.
Hmhmm.
(Dit is wel het eerste deel van de 2013-editie..)
I see. Is ook door de mod toegevoegd aan de reeks (waardoor de oude posters het topic in hun MyAT zagen).quote:Op zondag 7 juli 2013 22:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat heeft een modje gedaan.had het zelf op #1 gezet. Maargoed, maakt niet uit.
Het nummer kan aangepast worden, als je dat wil.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
I see. Is ook door de mod toegevoegd aan de reeks (waardoor de oude posters het topic in hun MyAT zagen).
Het maakt verder weinig uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het nummer kan aangepast worden, als je dat wil.
Speciaal voor jou dan.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het maakt verder weinig uit.. Ik was alleen verbaasd dat ik 11 delen had gemist.
.
Maar ehm, doe toch maar wel. Gewoon omdat ik er dan telkens mee zit. En zo.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar ehm, doe toch maar wel. Gewoon omdat ik er dan telkens mee zit. En zo.
Wel als je het dubbel zo moeilijk wil hebben. Ik zou het niet doenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:59 schreef G.R.S. het volgende:
Ik moet morgen om 05:00, zal ik gewoon de nacht doorhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |