Ranking The Stars van afgelopen zondag niet gezien? Dan wordt algauw duidelijk hoe Faily Doedel in elkaar zitquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij wil zich niet ontwikkelen, omdat dan voor het ganse volk duidelijk wordt dat hij verder helemaal niks kán.
Ik zou de ware 'aard' van Ferry Doedens wel eens willen zien als hij door een Frans Bauer ofzo Bananasplit in wordt geholpen ofzo. Kijken hoe hij zich dan 'beledigd' voelt.
Nope, heb het overgeslagen maar hoorde dat hij zich daarin beledigd voelde, eerst door Carlo Boszhard en toen later ook door Heleen van Rooijen. Waar ik hierboven al op reageerde en eigenlijk veel te veel woorden aan vuilmaak... Zou Ferry Doedens niet zoveel aandacht moeten gunnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ranking The Stars van afgelopen zondag niet gezien? Dan wordt algauw duidelijk hoe Faily Doedel in elkaar zit
Toch maar kijken als ik jou was. Of anders het RTS-topic nalezen. Je zult echt versteld staan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope, heb het overgeslagen maar hoorde dat hij zich daarin beledigd voelde, eerst door Carlo Boszhard en toen later ook door Heleen van Rooijen. Waar ik hierboven al op reageerde en eigenlijk veel te veel woorden aan vuilmaak... Zou Ferry Doedens niet zoveel aandacht moeten gunnen.
Ken je Ferry dan persoonlijk?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef Kyubey het volgende:
Ik ken iemand die Ferry Doedens helemaal geweldig vindt___!
De linkjes zijn al eens in dit topic of de vorige ervan genoemd, punt is alleen dat ze niet allemaal beschikbaar zijn nog...quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:25 schreef milaya het volgende:
Is er een andere manier om die filmpjes te kijken? Heb echt alles geprobeerd, maar die filmpjes laden niet op mijn telefoon. De spelletjes/profiel van femke enz kan ik wel zien./spelen
Wies? Dat enge wijf dat een oogje had op Simon? Leeft ze dan nog?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oh mijn hemel. Wies nu in scripted reality op Net5.
Z'n moeder?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef Kyubey het volgende:
Ik ken iemand die Ferry Doedens helemaal geweldig vindt___!
Nee. En die persoon kent hem ook niet.quote:
Ik kan niet terug vinden waar dit een reactie op is haha...quote:Op woensdag 10 juli 2013 03:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat is het toch een ongelofelijk zielige homo. Sorry hoor, maar als je je beledigd voelt door zo'n hartelijk persoon als Carlo Boszhard, serieus, rot dan gewoon op uit dit vak en wees niet zo aandachtsgeil. Really.
Oooh.. Ranking the stars...quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik kan niet terug vinden waar dit een reactie op is haha...
Vertel eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Koosnaam op 11-07-2013 00:58:06 ]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:35 schreef Koosnaam het volgende:
seizoen 4:Heb even geen idee hoe of wat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ja man, en ze was wéér zo aan het jankenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wies? Dat enge wijf dat een oogje had op Simon? Leeft ze dan nog?![]()
Kan je een linkje sturen naar de aflevering waar Wiet geesten oproept? Ik heb die aflevering nooit gezien dus ik weet niet hoe het speelbord eruit ziet dus ik kan de puzzel niet maken in de gtst app.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:53 schreef PeterKelder het volgende:
Laura![]()
Jef die de boel nog probeert te sussen![]()
Geen idee waar ik die aflevering ik zou kunnen vinden, dus ik kan je (voor nu) niet helpenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:15 schreef Fluxy het volgende:
[..]
Kan je een linkje sturen naar de aflevering waar Wiet geesten oproept? Ik heb die aflevering nooit gezien dus ik weet niet hoe het speelbord eruit ziet dus ik kan de puzzel niet maken in de gtst app.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |