Valt me ook tegen... Alle grote klimmers verliezen zoveel tijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:26 schreef Pedroso het volgende:
1e Italiaan 32e.
De traditionele toplanden doen het niets zo best.
Alle Italiaanse toppers (Nibali , Scarponi, Pozzovivo) reden dit jaar de Giro. De rest werd al betrapt op dopinggebruik en is uitgeteld ;-)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:26 schreef Pedroso het volgende:
1e Italiaan 32e.
Maar goed... Ook Nibali, Scarponi en Pozzovivo hadden denk ik niet de tijden gereden van die mafketel uit Kenia.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alle Italiaanse toppers (Nibali , Scarponi, Pozzovivo) reden dit jaar de Giro. De rest werd al betrapt op dopinggebruik en is uitgeteld ;-)
Frankrijk veruit de meeste deelnemers, maar ook die wachten nog op een ritzege.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:26 schreef Pedroso het volgende:
1e Italiaan 32e.
Nibali had aardig in de buurt kunnen komen. Die heeft dit jaar ook aardige mutantenprestaties geleverd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Maar goed... Ook Nibali, Scarponi en Pozzovivo hadden denk ik niet de tijden gereden van die mafketel uit Kenia.
Nibali schat ik nog hoog in , Scarponi is al eens betrapt geweest en Pozzovivo moet nog eens betrapt worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Maar goed... Ook Nibali, Scarponi en Pozzovivo hadden denk ik niet de tijden gereden van die mafketel uit Kenia.
Dat wel...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nibali had aardig in de buurt kunnen komen. Die heeft dit jaar ook aardige mutantenprestaties geleverd.
36 graden.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe warm was 't eigenlijk vandaag?
Verschillende renners gebruiken de hitte als excuus voor hun falen.
dit ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nou maak er 37 van!
Bloedheet. Dat maakt die prestatie van Froome nog vager.
Hoe hoger hoe kouder he.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nou maak er 37 van!
Die Froome zat zich de tandjes te zweten toen hij over de streep kwam. Denk niet dat hij last had van kou.quote:
In Kenia, daar is het pas warmquote:Op zondag 7 juli 2013 00:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nou maak er 37 van!
Ik vraag me af... als die Froome op z'n blote voetjes naar boven zou rennen...? zou hij dan nog sneller zijn!?quote:
Niemand zegt dat het koud was. Als de rennersniet meer zouden zweten, zou het wel heel bizar gaan worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:38 schreef peleetje het volgende:
[..]
Die Froome zat zich de tandjes te zweten toen hij over de streep kwam. Denk niet dat hij last had van kou.
Hij is de hitte in Kenia gewend. Dus dat is op zich nog niet vreemd.quote:Op zondag 7 juli 2013 00:34 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nou maak er 37 van!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |