quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb nooit biologie gehad, kon kiezen uit bio en wiskunde, heb toch voor wiskunde gekozen.
Zijn er oneindig veel cijfers?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb nooit biologie gehad, kon kiezen uit bio en wiskunde, heb toch voor wiskunde gekozen.
Wie? TSquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je bent een 'd' vergeten in je onderschrift.
Of wel, maar dan rond je nekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:38 schreef MichaelScott het volgende:
Volgende keer dus geen string dragen.
Maar één vak gehad op school?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef magemaya het volgende:
[..]
wiskunde is wel een stuk makkelijker.
Wat is 12 * 11 dan?!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef magemaya het volgende:
[..]
wiskunde is wel een stuk makkelijker.
dankjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Wauw wat ben jij grappig, zijn post veranderen in je quote, echt geniaal.
T-T-T-T-tijger printquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:38 schreef magemaya het volgende:
[..]
bitch met hoofdletter![]()
het is geen zin, lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... dat dan weer wel, maar in geen x-tallig stelsel zijn er oneindig... of ja, in een oneindig-tallig stelselquote:
En geslaagd? Zoja, wel knap dat dat lukte met een 3 of 4 voor Nederlands.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef magemaya het volgende:
[..]
nee
1)wiskunde
2)natuurkunde
3)nederlands
4)duits
5)frans
6)maatschappijleer
7)DNC
8)KV
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef Rozzje het volgende:
[..]
T-T-T-T-tijger printZit jij misschien op het basisonderwijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:p
Ja, en die bestaat vast wel in theorie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja... dat dan weer wel, maar in geen x-tallig stelsel zijn er oneindig... of ja, in een oneindig-tallig stelsel
Jij zit onder dat niveau, domme doos.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef magemaya het volgende:
[..]
Zit jij misschien op het basisonderwijs?
Lijkt me moeilijk rekenenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, en die bestaat vast wel in theorie.
heb een 7,9 voor Nederlands, 1 van de weinige vakken waar ik een hoog cijfer weet te halen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En geslaagd? Zoja, wel knap dat dat lukte met een 3 of 4 voor Nederlands.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb een 7,9 voor Nederlands, 1 van de weinige vakken waar ik een hoog cijfer weet te hallen.
Hallenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb een 7,9 voor Nederlands, 1 van de weinige vakken waar ik een hoog cijfer weet te hallen.
moet ik het weer gaan herhalenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Jij zit onder dat niveau, domme doos.
Make that the cat wise!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef magemaya het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef magemaya het volgende:
[..]
Zit jij misschien op het basisonderwijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok dan kutwijf, stik in een grote negerlul alsjeblieft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef magemaya het volgende:
[..]
moet ik het weer gaan herhalen![]()
dozen leven niet, dus hebben geen hersens
dat heeft niks te maken met Nederlands, was gewoon een typfoutje, en ik dacht laat maar zitten ze komen er toch niet achter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Hallenheel goed, zeker de leraar gepijpt voor bonuspunten.
Leer eerst maar is normaal spellen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:44 schreef magemaya het volgende:
[..]
dat heeft niks te maken met Nederlands, was gewoon een typfoutje, en ik dacht laat maar zitten ze komen er toch niet achter.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef magemaya het volgende:
[..]
Denken dat FOK! nergens achter komtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:44 schreef magemaya het volgende:
[..]
dat heeft niks te maken met Nederlands, was gewoon een typfoutje, en ik dacht laat maar zitten ze komen er toch niet achter.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denken dat FOK! nergens achter komt
quote:
^^^^^^^^^^^^vieze ventquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef swaggerboy2013 het volgende:
Zeker weer een vieze vent die graag een string draagt bahh
quote:
Je zei dat je wil aankomenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef magemaya het volgende:
[..]
wat heeft dat met deze topic te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |