ik ben juist te slank, wil wat dikker worden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:05 schreef Kesefkesef het volgende:
Gewoon niet meer gaan sporten, je blijft toch voor altijd een vies, dik wijf.
waarom aandacht, dit is toch de klaagbaak, hier hoor je klachten te posten, of kan je misschien niet lezen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
Vraag het AdoraBelle, zij heeft dit ook vaak.
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:06 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik ben juist te slank, wil wat dikker worden.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:07 schreef magemaya het volgende:
[..]
waarom aandacht, dit is toch de klaagbaak, hier hoor je klachten te posten, of kan je misschien niet lezen.
Waarom verkracht je dequote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:10 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom verkracht je desmiley door het in bijna elke reactie van je te posten? Jij vindt het toch ook niet leuk als we jou verkrachten?
vaak welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:11 schreef maickeltje het volgende:
Heb je dan met fitness ook een zweet naad?
wauw lekker gijlquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:12 schreef M0cr1nat0r het volgende:
TS wilt neuken en probeert dat voor elkaar te krijgen door een geil verhaal te posten.
hoezo is dit een geil verhaalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:12 schreef M0cr1nat0r het volgende:
TS wilt neuken en probeert dat voor elkaar te krijgen door een geil verhaal te posten.
wauw je overweegt het serieus, wat een zelfrespectquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef magemaya het volgende:
[..]
niet toegestaan op Fok! pm je email.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
Maar komt er dan ook poep aan of heb je ik nu een verkeerd beeld van TS?
Ben je soms jaloers, vrouw?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
wauw je overweegt het serieus, wat een zelfrespect
het was sarcastisch bedoeld, maar je hebt ook mensen die het serieus gaan nemenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh goh, een fout woord te veel, wat emogif waardig. Ga lekker je string in je kont stoppen ofzo, kut TS!quote:
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Geil...mag ik als je een zweet naad hebt er een x tussen likke?
de HAHAHA NEE HET WAS EEN GRAPJE DOE NIET ZO MAL JOH-uitwegquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:15 schreef magemaya het volgende:
[..]
het was sarcastisch bedoeld, maar je hebt ook mensen die het serieus gaan nemen
Als je een zweet naad hebt van fitness...mag ik dan tussen je naad het zweet likken? Zo bedoelquote:
niet zo jaloers he, doe jouwe er ook maar bijquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh goh, een fout woord te veel, wat emogif waardig. Ga lekker je string in je kont stoppen ofzo, kut TS!
wil je mijn bilnaadstring soms kopen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je liegt. Ik kan het zien aan dit icoontje: [ afbeelding ]
Ik welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
wil je mijn bilnaadstring soms kopen?
neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Als je een zweet naad hebt van fitness...mag ik dan tussen je naad het zweet likken? Zo bedoel
Ik het
omg spatie ik ga je moeder bellenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kanker toch op joh met je emogif
Mag je eigenlijk kanker zeggen in KLB?
Wil je mijn voornaam niet gebruiken, ik weet dat hij in me profiel staat, maar daar kijkt toch niemand! En van mijn moeder mag het hoor, alleen mag het van de mods hier?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:18 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg ryan ik ga je moeder bellen
0900-emiel
Nee, ga weg. Ik ben niet te strikken voor je erotische pleziertjes.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
wil je mijn bilnaadstring soms kopen?
ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je mijn voornaam niet gebruiken, ik weet dat hij in me profiel staat, maar daar kijkt toch niemand! En van mijn moeder mag het hoor, alleen mag het van de mods hier?
oke sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je mijn voornaam niet gebruiken, ik weet dat hij in me profiel staat, maar daar kijkt toch niemand! En van mijn moeder mag het hoor, alleen mag het van de mods hier?
TR gemacht.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef magemaya het volgende:
[..]
ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan ryan
neem liever een douche, veel hygiënischerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:19 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat vind ik geil...en jij bent van het zweet af...
Naja, ik heb er nog geen note bij, zal vast wel mogen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
oke sorry
weet eigenlijk niet of je kkr mag zeggen of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Ze vroeg om een leeftijd, niet je IQ...quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naja, ik heb er nog geen note bij, zal vast wel mogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:p
quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Ik heb hier een heel vies plaatje bij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
Wtf doe je dan nog op het internet, heb je geen man die je van de computer af slaat om je kinderen borstvoeding te geven?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ze vroeg om een leeftijd, niet je IQ...
als je het nog niet weet, ben ik best slim.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:04 schreef Rodawa het volgende:
Geil, DM het mequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vies plaatje bij.
Dat zeggen alle domme dozen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef magemaya het volgende:
[..]
als je het nog niet weet, ben ik best slim.
Ik had t laatst ook al gevraagd, maar is dat ons aller Braddie in je UI?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hier een heel vies plaatje bij.
Godverdomme, nou je het zegtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef magemaya het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2013 19:23:50 ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Eerst maak je iedereen geil met je verhaal...dan wil je niet eens dat ik je naadje lik...trollquote:
jammer genoeg ben ik geen doos, want een doos leeft niet en kan dit dus niet hebben getypt.quote:
vrijwilliger meldtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Eerst maak je iedereen geil met je verhaal...dan wil je niet eens dat ik je naadje lik...troll
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:22 schreef magemaya het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, briljantquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef magemaya het volgende:
[..]
jammer genoeg ben ik geen doos, want een doos leeft niet en kan dit dus niet hebben getypt.
Precies wat een domme doos zou zeggen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef magemaya het volgende:
[..]
jammer genoeg ben ik geen doos, want een doos leeft niet en kan dit dus niet hebben getypt.
Facebook lijkt op facebooquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:24 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Kut TS, optiefen terug naar facebook jij.
De tering... je bent ook al goed met woorden...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:25 schreef magemaya het volgende:
[..]
Facebook lijkt op faceboo
faceboo lijkt op faceb
faceb lijkt op face
face lijkt op foce
foce lijkt op foc
foc lijkt op fok
dozen hebben geen hersenen, dus kunnen ze niet dom zijn, en kunnen ze dit niet hebben getyptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:24 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Precies wat een domme doos zou zeggen.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
De tering... je bent ook al goed met woorden...
Ja. Blijkbaar mag dat wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:23 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik had t laatst ook al gevraagd, maar is dat ons aller Braddie in je UI?
Dit is met stip de beste comeback everquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef magemaya het volgende:
[..]
dozen hebben geen hersenen, dus kunnen ze niet dom zijn, en kunnen ze dit niet hebben getypt
wat is er?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef Dearest het volgende:
ik ga hier nieteens meer reageren, deze ts jezus
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit is met stip de beste comeback ever
Serieus, 23 ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:25 schreef magemaya het volgende:
[..]
Facebook lijkt op faceboo
faceboo lijkt op faceb
faceb lijkt op face
face lijkt op foce
foce lijkt op foc
foc lijkt op fok
Kut troll.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:26 schreef magemaya het volgende:
[..]
dozen hebben geen hersenen, dus kunnen ze niet dom zijn, en kunnen ze dit niet hebben getypt
Aan het begin van de dag zijn ze heus wel effen...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:29 schreef Rozzje het volgende:
Jij draagt zeker van die tijger print stringen
Dat denk ik welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:29 schreef Rozzje het volgende:
Maar, dit is gewoon een vraag hoor, mannen zijn viezerikken jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:29 schreef magemaya het volgende:
[..]
nee, en zal het ook niet leren, viezerik.
Het probleem is dat ik je naad niet mag likkebquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:28 schreef magemaya het volgende:
[..]
dit is klaagbaak, en ik heb mijn klacht gegeven, wat is het probleem?
jaguar, en heb er ook een met koeien printquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:29 schreef Rozzje het volgende:
Dat je reageert als iemand met een chromosoom te veel...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:28 schreef magemaya het volgende:
[..]
dit is klaagbaak, en ik heb mijn klacht gegeven, wat is het probleem?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:30 schreef magemaya het volgende:
[..]
jaguar, en heb er ook een met koeien print
wat betekent chromosoon?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat je reageert als iemand met een chromosoom te veel...
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Damn right.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan mij wijzen op mijn woord grap met gijlt
slimmerikken weten niet alles hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:32 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Je zegt dat je slim bent, jezus christus kut troll hang jezelf op alsjeblieft.
geen zinquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Goed zo, en nu zoeken op trisomie 21
Ik vind die geprinte stringen echt zo ordinair en lelijk.. Draag dan zwart/rood en hou de geborduurde stringen voor je vriendje maar.. Maar soieso je string kunnen zien is lowclass maar daar praten we niet over.. Koop gewoon wat boxersquote:
soiesoquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik vind die geprinte stringen echt zo ordinair en lelijk.. Draag dan zwart/rood en hou de geborduurde stringen voor je vriendje maar.. Maar soieso je string kunnen zien is lowclass maar daar praten we niet over.. Koop gewoon wat boxers
dankje voor het complimentquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar slimmeriken weten wel veel MINDER dan jij.
heb nooit biologie gehad, kon kiezen uit bio en wiskunde, heb toch voor wiskunde gekozen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:35 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Als je had opgelet tijdens biologie wist je dit wel domme doos.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb nooit biologie gehad, kon kiezen uit bio en wiskunde, heb toch voor wiskunde gekozen.
Zijn er oneindig veel cijfers?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb nooit biologie gehad, kon kiezen uit bio en wiskunde, heb toch voor wiskunde gekozen.
Wie? TSquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je bent een 'd' vergeten in je onderschrift.
Of wel, maar dan rond je nekquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:38 schreef MichaelScott het volgende:
Volgende keer dus geen string dragen.
Maar één vak gehad op school?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef magemaya het volgende:
[..]
wiskunde is wel een stuk makkelijker.
Wat is 12 * 11 dan?!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef magemaya het volgende:
[..]
wiskunde is wel een stuk makkelijker.
dankjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:37 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Wauw wat ben jij grappig, zijn post veranderen in je quote, echt geniaal.
T-T-T-T-tijger printquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:38 schreef magemaya het volgende:
[..]
bitch met hoofdletter![]()
het is geen zin, lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... dat dan weer wel, maar in geen x-tallig stelsel zijn er oneindig... of ja, in een oneindig-tallig stelselquote:
En geslaagd? Zoja, wel knap dat dat lukte met een 3 of 4 voor Nederlands.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef magemaya het volgende:
[..]
nee
1)wiskunde
2)natuurkunde
3)nederlands
4)duits
5)frans
6)maatschappijleer
7)DNC
8)KV
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:40 schreef Rozzje het volgende:
[..]
T-T-T-T-tijger printZit jij misschien op het basisonderwijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:p
Ja, en die bestaat vast wel in theorie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja... dat dan weer wel, maar in geen x-tallig stelsel zijn er oneindig... of ja, in een oneindig-tallig stelsel
Jij zit onder dat niveau, domme doos.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef magemaya het volgende:
[..]
Zit jij misschien op het basisonderwijs?
Lijkt me moeilijk rekenenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, en die bestaat vast wel in theorie.
heb een 7,9 voor Nederlands, 1 van de weinige vakken waar ik een hoog cijfer weet te halen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En geslaagd? Zoja, wel knap dat dat lukte met een 3 of 4 voor Nederlands.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb een 7,9 voor Nederlands, 1 van de weinige vakken waar ik een hoog cijfer weet te hallen.
Hallenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef magemaya het volgende:
[..]
heb een 7,9 voor Nederlands, 1 van de weinige vakken waar ik een hoog cijfer weet te hallen.
moet ik het weer gaan herhalenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Jij zit onder dat niveau, domme doos.
Make that the cat wise!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef magemaya het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:41 schreef magemaya het volgende:
[..]
Zit jij misschien op het basisonderwijs?
Ok dan kutwijf, stik in een grote negerlul alsjeblieft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef magemaya het volgende:
[..]
moet ik het weer gaan herhalen![]()
dozen leven niet, dus hebben geen hersens
dat heeft niks te maken met Nederlands, was gewoon een typfoutje, en ik dacht laat maar zitten ze komen er toch niet achter.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:43 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Hallenheel goed, zeker de leraar gepijpt voor bonuspunten.
Leer eerst maar is normaal spellen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:44 schreef magemaya het volgende:
[..]
dat heeft niks te maken met Nederlands, was gewoon een typfoutje, en ik dacht laat maar zitten ze komen er toch niet achter.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:42 schreef magemaya het volgende:
[..]
Denken dat FOK! nergens achter komtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:44 schreef magemaya het volgende:
[..]
dat heeft niks te maken met Nederlands, was gewoon een typfoutje, en ik dacht laat maar zitten ze komen er toch niet achter.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denken dat FOK! nergens achter komt
quote:
^^^^^^^^^^^^vieze ventquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef swaggerboy2013 het volgende:
Zeker weer een vieze vent die graag een string draagt bahh
quote:
Je zei dat je wil aankomenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:46 schreef magemaya het volgende:
[..]
wat heeft dat met deze topic te maken.
Oh, dat ben ik vorige maand aangekomen. Ik zou het je best willen geven, ik wil er weer van af.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef magemaya het volgende:
[..]
oh, dat. wil wel een kilootje of 5 aankomen hoor
ehquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
Maar eh waarom gaan we zo erg op TS in, volgens mij geilt ze op die aandacht.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
Zegt hij op de achtste pagina van het topicquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik vorige maand aangekomen. Ik zou het je best willen geven, ik wil er weer van af.
True, kut troll die ts.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
2x quoten zodat het extra opvaltquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Zegt hij op de achtste pagina van het topic
Vraagt hij*quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Zegt hij op de achtste pagina van het topic
Meer eten swa !quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:49 schreef magemaya het volgende:
[..]
oh, dat. wil wel een kilootje of 5 aankomen hoor
Deed ik per ongelukquote:
'eh' komt NIET voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en de spellingwoordenlijst van OpenTaal. Dit wil niet zeggen dat het fout gespeld is. Woorden die niet vaak worden gebruikt, encyclopedische ingangen en woordgroepen worden niet of zelden opgenomen in deze lijsten.quote:
weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan toch wel, met liposuctie ofzo.
Ja nu word ik toch wel een soort van jaloers. Weet je wat ook werkt, chocolade. Zandkoekjes Côte D'or chocolade, want die is heerlijk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef magemaya het volgende:
[..]
weet ik niet.. maarja, ben nu met 3 hamburgers van de mac, en wat patat achter de pc.
Dikke vadsige zeug.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef magemaya het volgende:
[..]
weet ik niet.. maarja, ben nu met 3 hamburgers van de mac, en wat patat achter de pc.
zandkoekjesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nu word ik toch wel een soort van jaloers. Weet je wat ook werkt, chocolade. Zandkoekjes Côte D'or chocolade, want die is heerlijk.
Dit moet wel een troll zijn. Toch ga ik er maar op in, omdat het net zo goed gewoon een idioot kan zijn.quote:
oh sorry, dat was een foutje"pi min komma"quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Achter de komma, maar vermenigvuldigen met 4 is toch meer dan vermenigvuldigen met pi
Zandkoekjes apart misschien, maar in combinatie van die chocoladequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:53 schreef magemaya het volgende:
[..]
zandkoekjes![]()
![]()
![]()
. moet er altijd van kotsen. vind ze alleen lekker als ze nog warm zijn.
Oh, ga door, ga doooooor, jaaaaa, haaaaarderquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef magemaya het volgende:
[..]
oh sorry, dat was een foutje"pi min komma"
Vieze gore dikzak dat je bent tfffooeequote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:52 schreef magemaya het volgende:
[..]
pi min kommaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef magemaya het volgende:
[..]
Zeg dan gewoonquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef magemaya het volgende:
[..]
oh , nog nooit geprobeert. zal ze zometeen bakken. simpel gerechtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zandkoekjes apart misschien, maar in combinatie van die chocolade![]()
![]()
Nee, je moet gewoon die chocolade kopen. Naja, misschien is het wel lekkerder als je ze zelf bakt, maar koop ook gewoon die chocolade.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:56 schreef magemaya het volgende:
[..]
oh , nog nooit geprobeert. zal ze zometeen bakken. simpel gerecht. 1 van de dingen die ik kan koken.
maal lemniscaatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon [ afbeelding ]
Dat is korter en betekent ook oneindig.
ik ben juist niet dik, dat is het probleem. ik ben veel te dun, en dat vinden andere mensen ook. dus besloot ik om wat aan te komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:55 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Vieze gore dikzak dat je bent tfffooee
Dan moet je gezond eten en niet junk.. Dat weet je zelf ook welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik ben juist niet dik, dat is het probleem. ik ben veel te dun, en dat vinden andere mensen ook. dus besloot ik om wat aan te komen.
Wat?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
maal lemniscaat
hemeldepemel dat bekt ook niet echt lekker
ziet er lekker uit, zal ze proberen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon die chocolade kopen. Naja, misschien is het wel lekkerder als je ze zelf bakt, maar koop ook gewoon die chocolade.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:58 schreef magemaya het volgende:
[..]
ziet er lekker uit, zal ze proberen.
door gezond eten kom je volgens mij niet aan hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dan moet je gezond eten en niet junk.. Dat weet je zelf ook wel![]()
Jij bent vast zo'n meid die met een andere vriendin ff naar de maccie gaat en voor 4 personen bestelt
Je herhaalt je zelf nu gewoon. Kun je het niet uitleggen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat "maal lemniscaat" niet lekker bekt
draag nu een boxershort, ik haat die dingen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:57 schreef Rodawa het volgende:
ZIT DIE STRING ER NOU NOG OF IS JE BILNAAD GEWOON UITGESCHEURD?
ben gwn benieuwd nr fotos
groetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:p
Lemniscaat, zo heet die liggende 8 die je aangafquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je herhaalt je zelf nu gewoon. Kun je het niet uitleggen?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:59 schreef magemaya het volgende:
[..]
door gezond eten kom je volgens mij niet aan hoor.
Door gezond voedsel kun je flink aankomen, door gezond eten niet, zo wel dan is het niet gezond lijkt mijquote:
door junkfood eten kom je toch sneller aan, toch??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Door gezond voedsel kun je flink aankomen, door gezond eten niet, zowel dan is het niet gezond lijkt mij
Ja weet ik, maar wat bedoel je met de rest?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lemniscaat, zo heet die liggende 8 die je aangaf
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar wat bedoel je met de rest?
Dan kom ik ook, je maakt geen schijn van kans met je jiu jitsu bullshit, ik laat je jiu bitchslap zien doos.quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef Zneeser het volgende:
Waarom stopt alles nou?
Ik heb net de popcorn gepakt
Ik neem 2 niggers meequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Dan kom ik ook, je maakt geen schijn van kans met je jiu jitsu bullshit, ik laat je jiu bitchslap zien doos.
ik hang je op aan je string héquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:07 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Dan kom ik ook, je maakt geen schijn van kans met je jiu jitsu bullshit, ik laat je jiu bitchslap zien doos.
niggersquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik neem 2 niggers mee
Meer zeg ik niet
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:09 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n wannabe gheto meid of niet?
Zoals het hoortquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik neem 2 niggers mee
Meer zeg ik niet
Stomp haar tussen haar ogenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:10 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je weet niet waar ik het over heb he?![]()
Wacht maar af
waar moet ik op w8tenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:10 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je weet niet waar ik het over heb he?![]()
Wacht maar af
En laat TS zich in godsnaam niet voortplanten, is eigenlijk nog veel belangrijkerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laat er verdomme geen deel twee komen
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:12 schreef Rozzje het volgende:
[..]
2 grote blacka dollo's van 20cm in je poepgat bitch
ik praat geen russisch. sorryquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:12 schreef Rozzje het volgende:
[..]
2 grote blacka dollo's van 20cm in je poepgat bitch
ver-dom-me? wil je dom worden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laat er verdomme geen deel twee komen
?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:15 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Kuthoer. تساضاصنسمنسنيخسنصهيخشتصت
سنستيتسننسخسخطنشنيخهسيتاسصتسههضغشا
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |