abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128664334
Dit is het officieuze Bruce Springsteen topic. Een introductie over wie hij is is uiteraard niet nodig. Wel een introductie over hoe fantastisch veelzijdig, hoe fantastisch hij live is en wat een Boss hij wel niet is. En dat omdat wij dan lekker filmpjes kunnen spuien:

De beste live perfomances van Bruce:

Met de beste meest intense gitaarsolo van Bruce ooit:

Het meest emotionele, boze, typische Bruce nummer ooit over Vietnam:

Met een nummer zo typisch Bruce, over hoop, met een fantastische Clarence en natuurlijk deel van het nieuwe album Wrecking Ball:

Gewoon vrolijke no-nonsense Bruce, mét een echte voetbal-slide langs het publiek:

Met de beste outro van een nummer ooit, period:

En misschien wel gewoon het mooiste nummer ooit:

En omdat ook de onlangs overleden _O_ Clarence Clemons _O_ nog een ode moet krijgen ook nog de beste sax-solo ooit, in een van de vele beste nummers ooit van Bruce:

Een mooi nummer voor de vrouwtjes:

Het meest zeldzame Bruce nummer ooit (sinds 1975 slechts 5 keer gespeeld). Check de reactie van het publiek als ze horen dat het inderdaad dit nummer is _O_:

De allerbeste B-side:

Het meest back to basic rockende nummer met super-sax:

Storyteller Bruce, emotioneel intro-verhaal:

De beste adaptatie van een nummer ooit, een zacht folk nummer in een feestvreugde versie gestoken:
pi_128664396
Game on!

Na Nijmegen gisteren zelf ook in Mönchengladbach geweest. Qua sfeer vond ik Nijmegen beter, maar kan ook zijn omdat ik in Nijmegen in de pit stond, en gisteren helaas op de tribune. Zelf nog 3 concerten te gaan, volgende week TWClassic, en nog twee keer Kilkenny waar ik heel erg naar uit kijk. Blijf me verrassen over Bruce dat hij nog altijd platen naar boven weet te brengen die al tijden niet meer gespeeld zijn. Alleen de encores mogen van mij nog wat verrassender die verlopen nu nog in redelijk vast stramien helaas, maar wie weet de tour is nog niet voorbij ;)
pi_128668191
Bruce Springsteen, ook voor financieel advies.. _O-

Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128677892
Gewoon omdat het zo'n mooi nummer is.. :Y

Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_128678038
Briljante setlist in Mönchengladbach. Geluid was erbarmelijk, maar ik ben heel blij er weer bij geweest te zijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 7 juli 2013 @ 15:30:40 #6
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_128687946
Heb me ook meer dan prima vermaakt in Mönchengladbach.
Wat een setlist en wat een plezier hadden ze weer.
Heerlijk dat on stage overleg over hoe een nummer te spelen.
En Bruce die een biertje achterover slaat _O-
Geluid was iderdaad in het begin niet goed maar werd later beter.
Al hoorde je wel de echo bij nummers als Point Blank.
Stond bijna vooraan in de pit en de sfeer was top.
Je hoorde ook bijna alleen maar nederlands om je heen.
Volgende keer maar een konijnenpak aantrekken :D
Hier wat foto´s die ik gemaakt heb(niet allemaal even scherp maargoed)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128710939
Hadden we deze al?

pi_128715106
Gaan er hier ook nog mensen naar TW Classic in Werchter aanstaande zaterdag?
pi_128718181
Aanwezig zaterdag. Speelt hij nog volledige albums?
pi_128718504
Waanzinnige avond vrijdag _O_. Vond het geluid wel meevallen. Zeker in vergelijking met Keulen vorig jaar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_128720302
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:09 schreef NikeyAjax het volgende:
Aanwezig zaterdag. Speelt hij nog volledige albums?
De laatste paar concerten niet meer, maar wattie daarvoor in de plaats doet, is ook niet slecht hoor.. ;)
pi_128720576
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef fruityloop het volgende:

[..]

De laatste paar concerten niet meer, maar wattie daarvoor in de plaats doet, is ook niet slecht hoor.. ;)
Ik heb de laatste paar set lists niet gezien, maar dat zit altijd wel goed bij The Boss.
Ik hoop stiekem wel op Glory Days, gek genoeg nog nooit gehoord tijdens een optreden.
pi_128720850
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef NikeyAjax het volgende:

[..]

Ik heb de laatste paar set lists niet gezien, maar dat zit altijd wel goed bij The Boss.
Ik hoop stiekem wel op Glory Days, gek genoeg nog nooit gehoord tijdens een optreden.
Tof nummer is dat! Zonde dat je er niet was bij Pinkpop 2009 dan.
pi_128725595
Weet iemand een goede liveversie van I'm Going Down?
Er zijn zoveel nummers die ik zo graag live zou willen horen, maar nooit echt heb meegemaakt/gevonden;

I'm Going Down
Nebraska
Magic
Devil's Arcade
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_128727498
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Buffell het volgende:
Weet iemand een goede liveversie van I'm Going Down?
Er zijn zoveel nummers die ik zo graag live zou willen horen, maar nooit echt heb meegemaakt/gevonden;

I'm Going Down
Nebraska
Magic
Devil's Arcade

en

pi_128727666
quote:
Thanks, maar dat zijn dus video's vanuit het publiek. Zijn er ook echte professionele opnames te vinden?
pi_128733523
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef Buffell het volgende:

[..]

Thanks, maar dat zijn dus video's vanuit het publiek. Zijn er ook echte professionele opnames te vinden?
Dan zou ik eens even kijken op brucebase, daar staat per show wel bij of er iets van professioneel (op tv ofzo) is uitgezonden.
pi_128735287
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dan zou ik eens even kijken op brucebase, daar staat per show wel bij of er iets van professioneel (op tv ofzo) is uitgezonden.
Okee, zal ik even doen, thanks!
pi_128766150
Ik vond Wrecking Ball eerst niet echt een heel chill album ofzo, maar op de een of andere manier gaat het na verloop van tijd steeds lekkerder klinken :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:49:36 #20
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_128767570
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 11:38 schreef fruityloop het volgende:
Gaan er hier ook nog mensen naar TW Classic in Werchter aanstaande zaterdag?
Ik ook mijn enige concert dit jaar! Heb er onwijs zin in!
pi_128770285
Net terug van (Rock) Werchter, maar ik ben ook present zaterdag! Wordt m'n tweede keer Bruce en ben erg benieuwd na Pinkpop vorig jaar.
pi_128785811
Zo te lezen hebben we net nog op tijd kaarten gekocht afgelopen maandag, nu is TW Classic uitverkocht.
pi_128848602
En ik wilde gaan samen met 2 vrienden, maar vis net achter het net. :'(
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:20:50 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_128848721
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_128851981
Kitty's Back én Incident On 57th Street in Rome, da's niet eerlijk, want ik ben er niet bij. :'( -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')