SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste paar concerten niet meer, maar wattie daarvoor in de plaats doet, is ook niet slecht hoor..quote:Op maandag 8 juli 2013 13:09 schreef NikeyAjax het volgende:
Aanwezig zaterdag. Speelt hij nog volledige albums?
Ik heb de laatste paar set lists niet gezien, maar dat zit altijd wel goed bij The Boss.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De laatste paar concerten niet meer, maar wattie daarvoor in de plaats doet, is ook niet slecht hoor..
Tof nummer is dat! Zonde dat je er niet was bij Pinkpop 2009 dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar set lists niet gezien, maar dat zit altijd wel goed bij The Boss.
Ik hoop stiekem wel op Glory Days, gek genoeg nog nooit gehoord tijdens een optreden.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Buffell het volgende:
Weet iemand een goede liveversie van I'm Going Down?
Er zijn zoveel nummers die ik zo graag live zou willen horen, maar nooit echt heb meegemaakt/gevonden;
I'm Going Down
Nebraska
Magic
Devil's Arcade
Thanks, maar dat zijn dus video's vanuit het publiek. Zijn er ook echte professionele opnames te vinden?quote:
Dan zou ik eens even kijken op brucebase, daar staat per show wel bij of er iets van professioneel (op tv ofzo) is uitgezonden.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef Buffell het volgende:
[..]
Thanks, maar dat zijn dus video's vanuit het publiek. Zijn er ook echte professionele opnames te vinden?
Okee, zal ik even doen, thanks!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dan zou ik eens even kijken op brucebase, daar staat per show wel bij of er iets van professioneel (op tv ofzo) is uitgezonden.
Ik ook mijn enige concert dit jaar! Heb er onwijs zin in!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:38 schreef fruityloop het volgende:
Gaan er hier ook nog mensen naar TW Classic in Werchter aanstaande zaterdag?
én Serenade wtfquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef fruityloop het volgende:
Kitty's Back én Incident On 57th Street in Rome, da's niet eerlijk, want ik ben er niet bij.![]()
Er is nu ook een betere van Mönchengladbach zie ik.quote:
Niet dat ik weet.. Wel al 2 versies artwork, maar de bijbehorende bootleg nog niet..quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:58 schreef fruityloop het volgende:
13. Kitty’s Back
14. Incident
15. Rosalita
16. NYC Serenade (met strijkerssectie)
HOLY SHITquote:
gaafquote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef fruityloop het volgende:
Totale setlist.
7. Atlantic City (with Ben Harper )
Kun je daar invullen bij welke concerten je was en maakt de site dan zo'n lijst? (En welke site is dat, want bosstime.nl doet niet veel bij mij.)quote:Op zondag 14 juli 2013 15:34 schreef fruityloop het volgende:
Van Bosstime.nl
Mijn gehoorde live nummers:
*knip*
En dat in 10 concerten..
Het is nog wat in ontwikkeling heb ik begrepen, en dus af en toe wat traag etc, maar www.bosstime.nl is inderdaad de site waar je zo'n lijst kan samenstellen. Kwestie van even aanmelden, je concerten aanvinken, en dan krijg je zo'n lijst.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Kun je daar invullen bij welke concerten je was en maakt de site dan zo'n lijst? (En welke site is dat, want bosstime.nl doet niet veel bij mij.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |