SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste paar concerten niet meer, maar wattie daarvoor in de plaats doet, is ook niet slecht hoor..quote:Op maandag 8 juli 2013 13:09 schreef NikeyAjax het volgende:
Aanwezig zaterdag. Speelt hij nog volledige albums?
Ik heb de laatste paar set lists niet gezien, maar dat zit altijd wel goed bij The Boss.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De laatste paar concerten niet meer, maar wattie daarvoor in de plaats doet, is ook niet slecht hoor..
Tof nummer is dat! Zonde dat je er niet was bij Pinkpop 2009 dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:21 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar set lists niet gezien, maar dat zit altijd wel goed bij The Boss.
Ik hoop stiekem wel op Glory Days, gek genoeg nog nooit gehoord tijdens een optreden.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Buffell het volgende:
Weet iemand een goede liveversie van I'm Going Down?
Er zijn zoveel nummers die ik zo graag live zou willen horen, maar nooit echt heb meegemaakt/gevonden;
I'm Going Down
Nebraska
Magic
Devil's Arcade
Thanks, maar dat zijn dus video's vanuit het publiek. Zijn er ook echte professionele opnames te vinden?quote:
Dan zou ik eens even kijken op brucebase, daar staat per show wel bij of er iets van professioneel (op tv ofzo) is uitgezonden.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:04 schreef Buffell het volgende:
[..]
Thanks, maar dat zijn dus video's vanuit het publiek. Zijn er ook echte professionele opnames te vinden?
Okee, zal ik even doen, thanks!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dan zou ik eens even kijken op brucebase, daar staat per show wel bij of er iets van professioneel (op tv ofzo) is uitgezonden.
Ik ook mijn enige concert dit jaar! Heb er onwijs zin in!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:38 schreef fruityloop het volgende:
Gaan er hier ook nog mensen naar TW Classic in Werchter aanstaande zaterdag?
én Serenade wtfquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:25 schreef fruityloop het volgende:
Kitty's Back én Incident On 57th Street in Rome, da's niet eerlijk, want ik ben er niet bij.![]()
Er is nu ook een betere van Mönchengladbach zie ik.quote:
Niet dat ik weet.. Wel al 2 versies artwork, maar de bijbehorende bootleg nog niet..quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:58 schreef fruityloop het volgende:
13. Kitty’s Back
14. Incident
15. Rosalita
16. NYC Serenade (met strijkerssectie)
HOLY SHITquote:
gaafquote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef fruityloop het volgende:
Totale setlist.
7. Atlantic City (with Ben Harper )
Kun je daar invullen bij welke concerten je was en maakt de site dan zo'n lijst? (En welke site is dat, want bosstime.nl doet niet veel bij mij.)quote:Op zondag 14 juli 2013 15:34 schreef fruityloop het volgende:
Van Bosstime.nl
Mijn gehoorde live nummers:
*knip*
En dat in 10 concerten..
Het is nog wat in ontwikkeling heb ik begrepen, en dus af en toe wat traag etc, maar www.bosstime.nl is inderdaad de site waar je zo'n lijst kan samenstellen. Kwestie van even aanmelden, je concerten aanvinken, en dan krijg je zo'n lijst.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:42 schreef Operc het volgende:
[..]
Kun je daar invullen bij welke concerten je was en maakt de site dan zo'n lijst? (En welke site is dat, want bosstime.nl doet niet veel bij mij.)
Hoe is de kwaliteit?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:38 schreef fruityloop het volgende:
Zijn er hier trouwens nog belangstellers voor een zipje met de mp3's van Mönchengladbach? Doe dan maar ff een PB.
Het is geen CrystalCat soundboard ofzo, maar afgezien van wat galm en laag allround volume zeker niet gek. En van Nijmegen schijnen er wel een zeer matige opname te zijn, maar die is zo slecht dat men deze niet eens wil delen, dat lees ik tenminste in een post op Stone Pony.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit?
Ben er niet geweest, maar heb eigenlijk nog niks van deze tour, en mijn hoop op Nijmegen is vervlogen
gvd, American Skin (41 shots) heeft ie niet in Werchter gespeeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:27 schreef Benigoi het volgende:
Hij is weer lekker bezig vanavond![]()
Bruce solo acoustic pre-show
1. Does This Bus Stop at 82nd Street?
2. For You (solo piano)
3. Hearts of Stone
Main set:
1.This Little Light of Mine
2.American Land
3.Badlands
4.Death to My Hometown
5. Hungry Heart
6. Spirit in the Night
7. Ain't Too Proud to Beg (The Temptations cover)
8.American Skin (41 Shots)
9.The Promised Land
![]()
![]()
Ik ook. Een een kleine tip van de makers van de zelf op twitter vandaag:quote:
https://twitter.com/SpringsteenandI/status/359249593675939840quote:If you're watching #SpringsteenAndI today remember to #StayInYourSeats when the credits roll.
Waren die nummers niet al op tv uitgezonden?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:11 schreef linebear het volgende:
Ja, 6 nummers van Hard Rock festival van vorig jaar incl het duet met Paul McCarthney
Episch verhaal inderdaad, net als die kerel die dat leren bandje kreeg trouwens. En die Engelsman die maar wat achter zijn vrouw aanhobbelt en er geen reet aan vindt.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
And then I realized - there is no guitar solo in All Shook Up!.
Volgens de film waren ze speciaal voor de bioscoopquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waren die nummers niet al op tv uitgezonden?
Er waren al wel wat (redelijk goede) youtube filmpjes van, en ook is er al wat op de BBC uitgezonden toentertijd dacht ik, maar dit is de eerste keer dat ze zo, en in zo'n goede kwaliteit, uitgezonden zijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:22 schreef linebear het volgende:
[..]
Volgens de film waren ze speciaal voor de bioscoop
Sommige nummers van Hard Rock Calling werden toen via de BBC uitgezonden, maar deze hele documentaire (Springsteen & I) werd enkel in geselecteerde bioscopen vertoond gisteravond. En daarna volgden dus 6 nummers van Hard Rock Calling als toegift.quote:
Staan wel herkenbare dingen in, bij ~650 bootlegs ben ik ook maar gestopt, omdat het wat te gek werd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:21 schreef Norrage het volgende:
Wel dit artikel gelezen, welke echt leuk is
http://www.guardian.co.uk(...)d-i-documentary-fans
M.i. de meest karakteristieke houding van "The Boss" on stage.quote:
Nieuwsuur kijken dus!twitter:Nieuwsuur twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 11:51:38Vanavond @LeonVerdonschot: "Iemand zei ooit, je hebt twee soorten mensen: #Springsteen-fans en mensen die hem nooit live hebben gezien". reageer retweet
quote:
Jake die "Baby's Back" doetquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Toch een van mijn favoriete nummers
Konings!!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Het laatste nummer van de Europese tour:
![]()
![]()
Stond front-row en tijdens Tenth Avenue liet Bruce zich precies voor mijn neus in het publiek vallen en hield hij zich aan mij vastquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow Razer, dat klinkt geweldig! Omarming met Bruce? Vertel!!
Dat zijn tegenwoordig zo ongeveer de administratiekosten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:25 schreef tong80 het volgende:
Wat kost een kaartje tegenwoordig ? Ik betaalde in 1985 35 gulden voor zijn Kuipconcert.
Ik weet het.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig zo ongeveer de administratiekosten.
Vet!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik wilde naar Neil Young. Was me echt te duur.
[ afbeelding ]
Ik ben in oktober 50 geworden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was nog niet eens geboren ten tijde van dat concert in de Kuip..
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:56 schreef MervinMinky het volgende:
Yes! Vanaf 8 augustus is Springsteen & I weer in de Pathé te zien. Aangezien ik in juli op vakantie was heb ik de eerste voorstelling gemist. Sowieso in Eindhoven wordt ie weer afgespeeld weet ik aangezien ik hier woon.
Dus voor diegene die het nog niet gezien hebben en in omgeving Eindhoven wonen
En Razer, echt geweldig voor je! Wauw zou zo met je willen ruilen hoor haha.
Yes. Heb de epub van een collega. Moeite wel waard!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:08 schreef Felagund het volgende:
http://www.bookdepository(...)Carlin/9781471112348
Deze? Lijkt idd wel interessant.
Leuk boek is hetquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:08 schreef Felagund het volgende:
http://www.bookdepository(...)Carlin/9781471112348
Deze? Lijkt idd wel interessant.
Was voor mij de eerste keer dat er in een bioscoop werd meegezongen..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 04:07 schreef MervinMinky het volgende:
Man man wat was die documentaire in de bioscoop geweldig. Heb nog nooit zulke fans gezien en hoe ze het verwoorden. Erg leuk om te zien wat Bruce voor menig mensen betekent. Ook voor mij natuurlijk.
Zoals zovelen draai ik zijn nummers elke dag nagenoeg en helpt het mij door de dag als ik een keer mezelf minder voel
Ook leuk de oude nummers tussen de verhalen door en natuurlijk het einde (na aftiteling) met stukjes van Hyde Park vorig jaar. De hele zaal ging gewoon los op vooral Shackled And Drawn vanwege de melodie.
Oh ja de epilogue zal ik niet verklappen voor diegene die het nog niet gezien hebben
Net als dat het voor mij de eerste keer was dat ik meemaakte dat er na afloop werd geapplaudisseerdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:18 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Was voor mij de eerste keer dat er in een bioscoop werd meegezongen..
Ik heb hem ook gelezen, erg tof boek. Al worden er soms wel erg grote sprongen genomen in de tijd binnen het boek. Maar de schrijver benoemt nog een aantal andere boeken die ga ik maar eens even bekijken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:43 schreef TAV74 het volgende:
Net de biografie (Bruce, engelse versie ) uitgelezen. Interessant boek
Jep, eind van 't jaar hoorde ik in de wandelgangen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:10 schreef Remy669 het volgende:
Aah ik wil hem ook graag zien, komt hij nog op dvd?
quote:Bruce Springsteen to re-release landmark box set of rare material
Bruce Springsteen is to re-release his landmark four disc box set, Tracks, on September 30.
The box set, which has been unavailable for five years, contains unreleased songs, outtakes, demos and alternative versions taken from throughout his career.
Tracks was originally released in 1998, and will be re-issued as a DVD-sized bookset through Sony Music/Legacy Recording. The tracks have been digitally remixed and remastered, and this repackaged set comes with a 56 page colour booklet of photos, lyrics and complete session information.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:20 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
28 oktober verschijnt de dvd van S&I
http://www.amazon.co.uk/S(...)ds=bruce+springsteen
In januari nieuw album, februari Australië, lente Amerika en zomer weer in Europa?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:21 schreef Peter88Online het volgende:
Er wordt gehint naar een nieuwe tour in Australië in februari 2014: http://www.pointblankmag.com/2013/08/bruce-en-australia/
Count me in!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
In januari nieuw album, februari Australië, lente Amerika en zomer weer in Europa?
We zijn wel aan het sparen voor een bedevaart naar New Jersey, maar dit past even niet.. Wel jammer, ik heb nog wel wat Australische bootleg vrienden die ik ooit wil ontmoeten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Norrage het volgende:
Dus jullie vliegen allemaal even op en neer?
Er komt ook een boek aan met ~30 verzamelde interviews trouwens, dat is ook leuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
![]()
Eind december dan de nieuwe plaat?? Heerlijk al die geruchten!!
Inderdaad als ik zo rijk was had ik ook al lang ergens met mijn lamme reet op een tropisch eiland gezeten. Maar goed het is zijn passie hij kan niet zonder Rock&Rollquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:31 schreef Gogo83 het volgende:
Echt... Als ik toch eens rijk was. Maar wel tof dat ie gewoon lekker door gaat met touren. Of weer gaat touren.
Maar ff pre-orderen , zien wel of ie komt of niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:20 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
28 oktober verschijnt de dvd van S&I
http://www.amazon.co.uk/S(...)ds=bruce+springsteen
quote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef fruityloop het volgende:
Hij wordt alweer 64 vandaag, dus bij deze 20 tips om het te vieren.
01
Wear a white v-neck undershirt, aviator sunglasses and look 20 years younger than your actual age. (Orange swim-trunks optional.)
02
Make love in the dirt singin’ your birthday songs. (Warning: Illegal in most municipalities.)
03
Ride that tilt-a-whirl down on the south beach drag. (Warning: May cause nausea.)
04
Chase something in the night. (Warning: May cause burns, blindness.)
05
Wear your Kennedy Center Honors medal to the mall and see if anybody comments on it.
06
Go on a ride down to the river in a stolen car and never come back.
07
Lean on a large black man and see what happens.
08
Make crosses from your lovers and throw roses in the rain, whatever that means.
09
Get the band back together.
10
Sit barefoot on the hood of a Dodge drinking warm beer in the soft summer rain. Please be sure to put the Dodge in park first.
11
Go out to Highway 31, find a stick and poke a dead one-legged dog that’s been beat too much. On second thought, don’t do that.
12
Get your girlfriend pregnant and a) get a union job and a wedding coat; or b) run away to south Texas in a dirty oil patch and swear you’re never goin’ back. On second thought, don’t get your girlfriend pregnant.
13
Grab a child you don’t know to sing the chorus of “Waitin’ on a Sunny Day.” (Warning: Illegal in most municipalities.)
14
Yeah, that checkout girl you’ve been eyeing down at the supermarket for the last year and a half? Just ask her out already.
15
Take a long walk home, ideally from the edge of town. But if you live near the edge of town, start in the center of town and work your way out. Whichever it is, it should be dark by the time you get there.
16
Go out to your barn and, if there’s a tuba player there, jam with him.
17
Stay hard, stay hungry, stay alive, not necessarily in that order.
18
Dance with Courtney Cox. If Courtney Cox is not available, dance across the porch as the radio plays. If a porch is not available, dance with your shirt open like Latin lovers along the shore. If you don’t have a shirt, we recommend getting a white, v-neck undershirt (see No. 1).
19
One word: RAMROD.
20
Open your ears and open your hearts. Don’t take yourself too seriously, and take yourself as seriously as death itself. Don’t worry. Worry your ass off. Have ironclad confidence, but doubt – it keeps you awake and alert. Believe you are the baddest ass in town, and, you suck!” (Words to live by from the birthday boy himself.)
Of een spelletje " Pin The Hat On Bruce Springsteen’s Butt" met pdf hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |