1 uur en 20 minutenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:03 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
40 min dat is nogal wat, per dag ben je al meer dan 1.5 uur voor niets bezig
En je wil niet weten hoeveel mensen er een enkelereisafstand hebben van 1,5 uur en dus dagelijks 3 uur onderweg zijn. Moet je elke dag half 7 je nest uit en ben je ook pas weer om half 7 thuis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
1 uur en 20 minuten. Maar de reistijd naar en van je werk krijg je volgens mij toch vrijwel nergens vergoedt? Ik vind het ook niet zo'n probleem eigenlijk, moet ook zeggen dat het normaal een half uur fietsen is, maar doordat de wegen op diverse plekken zijn opgebroken kost het nu (en de komende maanden) zo'n 10 minuten extra. En ik vind fietsen op zich geen onaangename bezigheid.
Daarom, dan valt 40 minuten enkele reis behoorlijk mee, kan een stuk ergerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En je wil niet weten hoeveel mensen er een enkelereisafstand hebben van 1,5 uur en dus dagelijks 3 uur onderweg zijn. Moet je elke dag half 7 je nest uit en ben je ook pas weer om half 7 thuis.
Ik lag nog op 1 oor om die tijd, want ik was vandaag vrij!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:49 schreef dud0r het volgende:
Waar is KatrienDuck? Die hoort ook mogguh te komen roepen hier.
ik zou dat nooit doen,zeker niet voor niks.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
1 uur en 20 minuten. Maar de reistijd naar en van je werk krijg je volgens mij toch vrijwel nergens vergoedt? Ik vind het ook niet zo'n probleem eigenlijk, moet ook zeggen dat het normaal een half uur fietsen is, maar doordat de wegen op diverse plekken zijn opgebroken kost het nu (en de komende maanden) zo'n 10 minuten extra. En ik vind fietsen op zich geen onaangename bezigheid.
ja belachelijke situatie ben je al een halve gratis werkdag kwijt aan reizenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En je wil niet weten hoeveel mensen er een enkelereisafstand hebben van 1,5 uur en dus dagelijks 3 uur onderweg zijn. Moet je elke dag half 7 je nest uit en ben je ook pas weer om half 7 thuis.
hier niet met 2 hah wederom,hoop kaarten voor de familie van een die zelfmoord gepleegd heeft(heb ze niet allemaal geteld maar incl. gisteren om en nabij de 300)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:45 schreef VixenFromHell het volgende:
Zo, als er niet nog een paar Kampioenen bij zaten was het vandaag echt weinig hier. Halve straten waar geen post voor istoch wel te merken dat we de zomerperiode in gaan.
toch duurt het niet lang, teveel vocht in de lucht en de wind is verkeerd,er komen alweer depressies aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:36 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik lag nog op 1 oor om die tijd, want ik was vandaag vrij!Schandalig lang geslapen tot half 9. Nadeel is, dat ik als avondmens dan ook meteen 's avonds veel later naar bed ga, dus dat wordt dinsdag weer afzien.
Net even lekker een tijd buiten gezeten, wat fantastisch weer zeg, niet te warm en lekker zon! Toch maar even naar binnen gegaan om een stuk van de Tour te kijken, vandaag rijden ze in de Pyreneeėn, de eerste bergetappe van deze Tour.
Sorry daarvoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
toch duurt het niet lang, teveel vocht in de lucht en de wind is verkeerd,er komen alweer depressies aan.
ik prefereer regen en kou met de post,het liefst -15 zonder wind,wind vind ik het ergst.
Het vbg ligt gewoon in een andere plaats he, dat wist ik natuurlijk al toen ik begon. Op je werk komen of van je werk naar huis gaan valt natuurlijk niet onder "werkzaamheden".quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:58 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik zou dat nooit doen,zeker niet voor niks.
een werkzaamheid behoort zich gewoon in de buurt te bevinden,anders moeten ze het zelf maar doen.
huis aan huis tel ik nooit mee als ik het heb over hoeveelheden. Hier hadden we 4 soorten huis aan huis dus ja, dat was wel aardig wat, maar huis aan huis is natuurlijk standaard op de zaterdag, dus het ging me om de hoeveelheid post en dat was toch echt wel behoorlijk weinig en voor volgende week zou er volgens de teamcoach nog minder komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:00 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier niet met 2 hah wederom,hoop kaarten voor de familie van een die zelfmoord gepleegd heeft(heb ze niet allemaal geteld maar incl. gisteren om en nabij de 300)
419 stuks keer 2quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:24 schreef superkimmi het volgende:
Die 2 hah was toch niet vewl? Halve tasjes hier. En idd zonder kampioen was t een daldag.
dan ga je al gauw naar een 100% dekking,en dan kun je niet aankomen met 15-25% mindering van uren,je loopt immers dezelfde routequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:55 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
huis aan huis tel ik nooit mee als ik het heb over hoeveelheden. Hier hadden we 4 soorten huis aan huis dus ja, dat was wel aardig wat, maar huis aan huis is natuurlijk standaard op de zaterdag, dus het ging me om de hoeveelheid post en dat was toch echt wel behoorlijk weinig en voor volgende week zou er volgens de teamcoach nog minder komen.
Nee, ik zeg ook niet dat het terecht is dat er 15% van de tijd af gaat, ik zeg alleen dat er wel echt behoorlijk weinig post was. En dat zal toch ook wel wat tijd schelen qua uitvoering, want minder vaak terug naar het depot en minder post om te controleren, maar 15%, nee, dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:59 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dan ga je al gauw naar een 100% dekking,en dan kun je niet aankomen met 15-25% mindering van uren,je loopt immers dezelfde route
ja mijn wijk is ook ongeveer zo groot. Maar met 80 per bundel valt het dan nog steeds keihard mee hoor!quote:
dat van en naar depot zal iets minder zijn,dat ben ik met je eens,maar je wordt ook optisch genaaid,quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:02 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook niet dat het terecht is dat er 15% van de tijd af gaat, ik zeg alleen dat er wel echt behoorlijk weinig post was. En dat zal toch ook wel wat tijd schelen qua uitvoering, want minder vaak terug naar het depot en minder post om te controleren, maar 15%, nee, dat denk ik ook niet nee
zijn 2 wijken met totaal aantal adressen van 517 stuksquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:33 schreef superkimmi het volgende:
[..]
ja mijn wijk is ook ongeveer zo groot. Maar met 80 per bundel valt het dan nog steeds keihard mee hoor!
Die 2 beslaan tegen de 30km loopwerk bij 100% dekking , geen flats etc..puur loopwerk daarbij het fietsen van een naar andere nog niet meegerekend,in z n totaliteit gaat er veel tijd inzittenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:22 schreef superkimmi het volgende:
Haha dan heb ik er meer gehad hoor. Mijn 2 wijken zijn bij elkaar ongeveer 650 stuks. Bedoel meer van: de hah was standaard voor zaterdag en eigenlijk heel weinig in vergelijking met vele andere zaterdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |