Het was er ook nog erg gezellig.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:54 schreef Sinister-D- het volgende:
De rest in het oude topic blijven hangen
Mis zeker het begin van Q, neem het op, Sport1 doet het nog steeds niet bij me, dus zal een Duitse versie wordenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:54 schreef Sinister-D- het volgende:
De rest in het oude topic blijven hangen
Zo slecht vond ik het nou ook niet gaan, voor de eerste SC had Alonso al flink wat gewonnen en reed Massa identieke rondetijden aan die van de koplopers, tot hij het achterveld tegen kwam, waar hij ook nog veel had ingehaald en al achter Hamilton terecht kwam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:59 schreef Nober het volgende:
Massimo Rivola (Ferrari)
"What makes us less competitive in the qualifying allows us to have a great race pace. It's difficult to conquer pole for us, but in the race we can have our say."
Normaalgesproken geef ik hem gelijk maar op Silverstone hadden ze de race pace ook niet maar wel het geluk met de problemen van Hamilton, Vettel en een niet pittende Räikkönen.
Tuurlijk wel, RTL Duitsland + Commentaar van Sky Sports.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Geen BBC dus...balen, want dan kan ik niets zien
Niet dat ik weet, dan maar de LD streams.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:20 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik heb geen RTL.de hier. En ze zenden vast niet online uit?
Komt door hun uitlatenconfiguratie, daardoor warmen de banden minder snel op.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:59 schreef Nober het volgende:
Massimo Rivola (Ferrari)
"What makes us less competitive in the qualifying allows us to have a great race pace. It's difficult to conquer pole for us, but in the race we can have our say."
Normaalgesproken geef ik hem gelijk maar op Silverstone hadden ze de race pace ook niet maar wel het geluk met de problemen van Hamilton, Vettel en een niet pittende Räikkönen.
Wat je zegt klopt niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik het nou ook niet gaan, voor de eerste SC had Alonso al flink wat gewonnen en reed Massa identieke rondetijden aan die van de koplopers, tot hij het achterveld tegen kwam, waar hij ook nog veel had ingehaald en al achter Hamilton terecht kwam.
Of voor ¤5.95 de race via een SportF1 stream kijkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Geen BBC dus...balen, want dan kan ik niets zien
Was mooi he, vroeger, toen je gewoon op RTL7 kon kijken met Olav erbij en alles.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:10 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het hele plan klaar: de tv op RTL, geluid van mijn pc op de speakers en tijdens reclame de tv op het computerscherm zetten om een paar minuten de stream verder te kijken
En in de reclames naar de BBC, toen het nog elke race uitzondquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Was mooi he, vroeger, toen je gewoon op RTL7 kon kijken met Olav erbij en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |