Hihi. Allebei heelquote:Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat was een breinenbreker zeg, ik zat maar te zoeken wat we dan gemeen hadden
ooooh oke! thank youquote:Op maandag 8 juli 2013 17:36 schreef klaprooss het volgende:
Gm: reeses zijn Amerikaanse koekjes achtig iets.. Met pindakaas en chocolade als ik me niet vergis
ik zie geen UI op mn mobielquote:Op maandag 8 juli 2013 17:37 schreef Skittles het volgende:
Ik wist het ook niet, pas toen ik de verpakking zag als UI ging er een belletje rinkelen en heb ik gegoogeld
Ik deel je mening hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 16:48 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hihi. Allebei heeltrouwens. Vooral reesespieces! Maar hey, dat vind ik
Reeses zijn geweldig (maar dat ik dat vind hadden jullie vast al doorquote:Op maandag 8 juli 2013 17:51 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik deel je mening hoorOoit die reesespieces geprobeerd omdat een amerikaanse collega er helemaal weg van was.... het belande dus snel in de prullenbak
Maar ik vind pindakaas dan ook niet te harden
![]()
Vooral relaxed blijven mevr Mus! Probeer ik ookAch gaat best aardig, ik wilde vooral nu al doorverwijzingen e.d. zodat als ik echt desperate wordt het proces al in gang is gezet
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:46 schreef Chanty het volgende:
Ik begin alweer een beetje bloed te verliezen. 9 dpo net als de vorige keer dus denk niet dat t wat wordt deze ronde ; (
Dat heb ik eigenlijk ook altijd, dan duurt het meestal nog een dag of 3 voor het echt doorzet. Heel irritant wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:00 schreef Dot. het volgende:
[..]En het kan geen innesteling zijn?
Je hebt zo wel een hele korte luteale fase of niet? Of is het geen echte ongesteldheid?
Haha, ik heb Japanners eens drop gegeven, dat vonden ze ook niks. De toverballen vonden ze daarentegen wel helemaal geweldig. Heel de tijd kijken welke kleur de bal nu had.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:02 schreef DJMomo het volgende:
Jammer, chanty
Reesespieces, heb mijn Amerikanen eens zwart wit ballen gegeven. Dat was hilarisch! RP heb ik geproefd in de hershey chocolade fabriek. Sowieso Amerikaanse chocola.![]()
ze zijn prijzig maar zoooo lekker!!quote:Op maandag 8 juli 2013 19:21 schreef DJMomo het volgende:
Collega neemt altijd kilo's mee, ook lifesavers. Wij altijd klagen... Maar één week en t is op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |