abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juli 2013 @ 23:10:16 #51
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128704290
Ehm, bij heel zacht, halflaag en open ben je vruchtbaar :Y). Hard is iig niet vruchtbaar, maar in de luteale fase wisselen de inzichten. Ik hecht er zelf waarde aan als hij dicht is, omdat in mijn wereld een bmm dicht moet zijn bijzwangerschap. Ennn dat is ook wel zo, maar het schijnt te verschillen wanneer hij sluit in geval van conceptie.

Ik kwalificeer m'n bmm als gesloten als ik ipv een duidelijke deuk waar ik met t topje van m'n vinger in kan, ik een streepje/gleufje voel waar ik niet in kan (als ik zou willen).

Het is wel fascinerend vind ik dat na een orgasme de bmm echt veel soepeler en opener is (ongeacht fase in cyclus). Dat toont voor mij toch weer het belang van plezier aan *)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_128704665
oke you totally lost me :')

ik denk dat ik het eerst wat vaker moet onderzoeken :P
S. 2014
J. 2016
pi_128704885
Fee-Nix, vorig jaar was 2 augustus ook mijn nod O+
pi_128705122
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oke you totally lost me :')

ik denk dat ik het eerst wat vaker moet onderzoeken :P
Gewoon regelmatig onder de douche even voelen ;)
pi_128705218
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:28 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Gewoon regelmatig onder de douche even voelen ;)
precies!

ik zag jou beginnende huisje in t buikentopic O+
S. 2014
J. 2016
pi_128710850
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef Kimpossible het volgende:
Ehm, bij heel zacht, halflaag en open ben je vruchtbaar :Y). Hard is iig niet vruchtbaar, maar in de luteale fase wisselen de inzichten. Ik hecht er zelf waarde aan als hij dicht is, omdat in mijn wereld een bmm dicht moet zijn bijzwangerschap. Ennn dat is ook wel zo, maar het schijnt te verschillen wanneer hij sluit in geval van conceptie.

Ik kwalificeer m'n bmm als gesloten als ik ipv een duidelijke deuk waar ik met t topje van m'n vinger in kan, ik een streepje/gleufje voel waar ik niet in kan (als ik zou willen).

Het is wel fascinerend vind ik dat na een orgasme de bmm echt veel soepeler en opener is (ongeacht fase in cyclus). Dat toont voor mij toch weer het belang van plezier aan *)
Ik heb wel eens gevoeld, maar ik kan er en bijna niet bij en ik voel echt geen verschil :') Ik kan echt net een deukje voelen met veel moeite, maar echt niet of het zacht is oid.
  maandag 8 juli 2013 @ 08:23:05 #57
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_128710910
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef bellelena het volgende:
Fee-Nix, vorig jaar was 2 augustus ook mijn nod O+
Ahhh, dan hoop ik helemaal op twee streepjes, van die NOD komen dus hele mooie meisjes O+ ;)

Baarmoedermond voelen... hmmz ik laat die nog even aan me voorbijgaan. De vorige twee keren heb ik het ook gered zonder ;). En mijn bmm ligt echt heel ver naar achter (doktersassistente en gyn hebben er in ieder geval altijd moeite mee :') ), ff nog geen zin in gewroet :Y) .
pi_128710958
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:13 schreef DJMomo het volgende:
Fix! Zijn we collega's, Risu?
Gaan ze er bij jou ook allemaal uit wegens 'te oud'? Bij ons wel, en dan worden we vervangen door van die 16jarige snotneusjes.
pi_128710982
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 08:30 schreef Risu het volgende:

[..]

Gaan ze er bij jou ook allemaal uit wegens 'te oud'? Bij ons wel, en dan worden we vervangen door van die 16jarige snotneusjes.
weg.

[ Bericht 7% gewijzigd door DJMomo op 08-07-2013 10:42:08 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128712048
BMM voelen?? Dat ga ik dus niet doen, ik hou er niet van ons met m'n vingers daarin te vroeten :')
Ik merk volgende week wel of het wel of niet is gelukt (ik denk zelf van niet maar het is pas de eerste ronde! No biggie).

Och och wat is het toch een geweldig weertje! Helemaal goed :)
Tralalalaaa
pi_128712182
Nou manlief is weg voor en paar dagen en ik heb niet getest, NOD is wo/do, afwachten dus... Geen enkel signaal dat ik zwanger zou kunnen zijn dus ik verwacht dat ik weer een ronde verder ga.
BMM voelen sla ik ook nog even over, vorige keer is ook prima gelukt zonder!
pi_128712397
Ik ben te lui om iedere keer te gaan wroeten en nu ik lees van Fee-nix over de naar achter liggende baarmoeder, herrinner ik me dat de mijne ook naar achter gekanteld is... Ze hadden moeite om n spiraal te zetten...
S. 2014
J. 2016
pi_128712669
Ik voelde al regelmatig toen ik nog niet bezig was met verwekken, heb het altijd al heel fascinerend gevonden hoe een bmm tijdens de cyclus verandert ;).
  maandag 8 juli 2013 @ 10:35:29 #64
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_128713345
Gm, bij bij is t dus helemaal niet gelukt, spiraal zetten. M'n bm is zo extreem naar achter gekanteld, dat de gyn de bocht niet kon maken met het inbreng-ding. En hij heeft lopen duwen en trekken :X . Was echt blij met de verdoving die ik had gevraagd...
Maar dus geen succes. Enige optie was nog proberen onder algehele narcose, dan kon hij nog meer kracht zetten :X . Maar dat zag ik niet zitten.
Wel apart, want ik had al twee keer eerder (heel kort) een spiraaltje gehad. Eerste ingebracht door de HA, tweede door een andere gyn. Maar beide keren belachelijk veel pijn elke maand (te vergelijken met weeen, kwam ik later achter), dus vrij snel weer verwijderd. Deze gyn zei dat het best kan dat ze alletwee helemaal verkeerd zaten en dat ik daardoor zoveel pijn had.

Grappig detail: t schijnt dat aziatische vrouwen bijna allemaal een naar achter gekantelde bm hebben :D. En westerse vrouwen juist niet. Stiekem ben ik aziatisch :P.
pi_128718702
Brr, ik heb tijdens het meelopen met de gynaecoloog een aantal spiraaltjes gezet zien worden. Zat elke keer met samengeknepen benen te kijken. :X En dat ging er nog rustig aan toe, moet je nagaan als hij zo aan het trekken en duwen was geweest als bij jou Fee-nix :o
pi_128720900
Wat gaan jullie hard!

Fazzoletti, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en dat alles ok blijkt te zijn, onzekerheid sucks!
En bmm voelen, dat heb ik nog nooit geprobeerd en ik laat 'm aan me voorbij gaan. Ik heb afgelopen maanden getemperatuurd en op een gegeven moment deed ik dat 10 keer op een dag (lekker betrouwbaar ;) ). Alle signalen negeren werkt voor mij het fijnste :D

En dat is soms lastig, mijn NOD is morgen of woensdag en ik probeer heel hard mijn lichaam te negeren :D
pi_128721094
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 10:35 schreef Fee-nix het volgende:
Gm, bij bij is t dus helemaal niet gelukt, spiraal zetten. M'n bm is zo extreem naar achter gekanteld, dat de gyn de bocht niet kon maken met het inbreng-ding. En hij heeft lopen duwen en trekken :X .
Was echt blij met de verdoving die ik had gevraagd...
Maar dus geen succes. Enige optie was nog proberen onder algehele narcose, dan kon hij nog meer kracht zetten :X . Maar dat zag ik niet zitten.
Wel apart, want ik had al twee keer eerder (heel kort) een spiraaltje gehad. Eerste ingebracht door de HA, tweede door een andere gyn. Maar beide keren belachelijk veel pijn elke maand (te vergelijken met weeen, kwam ik later achter), dus vrij snel weer verwijderd. Deze gyn zei dat het best kan dat ze alletwee helemaal verkeerd zaten en dat ik daardoor zoveel pijn had.

Grappig detail: t schijnt dat aziatische vrouwen bijna allemaal een naar achter gekantelde bm hebben :D. En westerse vrouwen juist niet. Stiekem ben ik aziatisch :P.
AUWAUWAUW!!!

Ik vond het bij mij al zo pijnlijk, daar trokken ze de baarmoedermond iets dichterbij met een tang.. voor mijn gevoel een vleestang, maar das natuurlijk niet waar, al was het wel onwijs pijnlijk!

Ik heb het spiraaltje niet lang gehad hoor, De huisarts heeft m 2x geplaatst en toen zat ie beide keren niet goed, en toen heeft de Gyn het gedaan, toen zat ie wel, maar ging mn lijf m afstoten... :')
S. 2014
J. 2016
pi_128721461
geniaal trouwens, dat reesespieces en skittles hier samen schrijven. :Y)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 8 juli 2013 @ 15:21:56 #69
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_128722424
Als ik jullie zo lees ben ik wel heel relaxed nog :D Gebruik app om eisprong bij de houden en dat is het wel. Al weet ik niet hoe het na m'n eisprong is :P
Oude (on)bekende.
pi_128722495
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:50 schreef DJMomo het volgende:
:D Best wel he?

En Mus, hou dat vol! De eerste maanden was ik dat ook, toen absoluut niet en nu weer redelijk.
  maandag 8 juli 2013 @ 15:36:54 #71
390026 Aisly
A flower a day..
pi_128722968
Spiraaltje heb ik een paar jaar geleden gehad, had na 6 maanden nog steeds continue last van bloedingen, dus heeft bij mij ook niet lang gezeten.
Bmm heb ik nog nooit gedaan, maar wordt wel steeds nieuwsgieriger met al die info hier. Dus wie weet binnekort ff voelen ;)

Was het maar alvast zondag.. krijg een houten kont van dat wachtbankje...
pi_128723232
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:36 schreef Aisly het volgende:
Was het maar alvast zondag.. krijg een houten kont van dat wachtbankje...
Leent kussentje tijdelijk uit
;)
  maandag 8 juli 2013 @ 16:16:55 #73
390026 Aisly
A flower a day..
pi_128724343
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Leent kussentje tijdelijk uit
;)
:D :*
pi_128725390
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:50 schreef DJMomo het volgende:
Dat was een breinenbreker zeg, ik zat maar te zoeken wat we dan gemeen hadden :D
pi_128725435
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:47 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dat was een breinenbreker zeg, ik zat maar te zoeken wat we dan gemeen hadden :D
ik dacht dat jullie elkaar kenden....
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')