Dat organiseren/plannen herken ik zeker! Ach, het is ook ergens goed voor, toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef Fee-nix het volgende:
Welkom MDS en succes!
RP, gewoon even een knuffel want t is rot om steeds maar ongesteld te worden! En ik hoop dat het deze maand gewoon wel raak is!
KP hier nog zo'n regelaar. Ik heb al lang en breed de kinderkamers opgemeten en bekeken welke ikea kasten ik wil hebben voor als onze twee zoontjes op 1 slaapkamer gaan slapen bijvoorbeeld. En welk stapelbed. En we zijn ook bezig om extra bergruimte in huis te creeren. Allemaal al als voorbereiding
. M'n man drijft ook altijd de spot met me en mijn organisatie/opruim drang (ik hou ook van een erg opgeruimd huis namelijk). Dan zegt ie: opgeruimd huis, opgeruimd hoofd, he lieverd?
. Maar zo werkt het wel bij mij, hehehe.
Wow! Ik denk dat hier 4 kids echt de uiterste max is (dan is het echt krap op de slaapkamers), maar dan moeten we ook wel verhuizen als ze wat ouder worden. Een bureautje ofzo zou dan bijvoorbeeld niet meer passen op de slaapkamers.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:16 schreef MyDirtySecret het volgende:
ReesesPieces, een hele dikke knuf voor jou!
Organisatiedrang en opruimwoede... Wat Fee-nix zegt, dat is hier elke dag aan de orde haha! Ik word echt gek van rommel in m'n huis!
Planningstechnisch gezien kan ik in ons huis wel een kind of 5 kwijt, maar dat gaat niet gebeuren. Ik vond 1 al genoeg eigenlijk. Vorige keer een crappy zwangerschap gehad en de bevalling was ook alle behalve dan hoe ik het me voorgesteld had. Maar we proberen het gewoon nog een keertje.
Maar het inrichten van de eventuele babykamer, daar ben ik dan weer niet mee bezig. Maar dat heeft meerdere redenen, want onze toekomstplannen kunnen dat weer helemaal in de war sturen.
Maar Fee-nix, het is eigenlijk niet de gynaecoloog die het zegt, maar jouw eigen lichaam! De risico's voor volgende zwangerschappen met bijbehorende bevallingen zijn dan een stuk groter, en ik denk dat je dat niet wilt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:08 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Wow! Ik denk dat hier 4 kids echt de uiterste max is (dan is het echt krap op de slaapkamers), maar dan moeten we ook wel verhuizen als ze wat ouder worden. Een bureautje ofzo zou dan bijvoorbeeld niet meer passen op de slaapkamers.
Maargoed, m'n man denkt toch dat drie kinderen voor hem genoeg is. En omdat ik al twee keizersnedes heb gehad, weet ik ook helemaal niet of ik er uberhaupt wel meer dan drie zou mogen krijgen van de gyn... En dat blijf ik een heel naar idee vinden. Dat dat op deze manier voor mij wordt besloten
. Hoe ouder m'n zoontjes worden, hoe meer ik mezelf namelijk wel zie als iemand met een groot gezin. Vier kinderen vind ik niet ondenkbaar. Maarja, als m'n man zegt dat drie genoeg is, dan heb ik daar wel veel meer vrede mee dan als de gyn het zou zeggen
.
Ik snap wel wat je bedoelt... maar zo voelt het niet. Maar misschien heb ik het ook niet helemaal goed verwoord. Ik bedoel namelijk niet dat ik denk dat de gyn het voor mij besloten heeft. Ik heb meer het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek gelaten heeft. En dat ik daardoor nu beslissingen moet nemen die ik niet wil nemen. Dus dat het in die zin 'voor mij besloten is'.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:45 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Maar Fee-nix, het is eigenlijk niet de gynaecoloog die het zegt, maar jouw eigen lichaam! De risico's voor volgende zwangerschappen met bijbehorende bevallingen zijn dan een stuk groter, en ik denk dat je dat niet wilt.
En ik snap ook wel wat jij bedoelt hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:50 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt... maar zo voelt het niet. Maar misschien heb ik het ook niet helemaal goed verwoord. Ik bedoel namelijk niet dat ik denk dat de gyn het voor mij besloten heeft. Ik heb meer het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek gelaten heeft. En dat ik daardoor nu beslissingen moet nemen die ik niet wil nemen. Dus dat het in die zin 'voor mij besloten is'.
Maar inderdaad, ik zou ook niet van een vierde zwanger willen raken als ik weet dat de risico's te groot zijn.
Zo, genoeg over mij. Laten we t weer ontopic lekker over zwanger worden en streepjes piesen hebben
. Dat is bij mij wel al twee keer gelukt, met twee heerlijke knulletjes als resultaat! En ik ben me er heel erg van bewust dat dat niet vanzelfsprekend is. Dus ik tel m'n zegeningen, hoor!
Spannend! En knap dat je nog niet getest hebt, als je zwanger bent, zou je nu al wel een positieve test hebben, óók als je geen kwaaltjes hebt hoor! Maar ik snap je terughoudendheid: een negatieve test is misschien nog wel erger dan ongesteld worden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:31 schreef marel88 het volgende:
Hier vandaag NOD volgens m'n app, maar eisprong was afgelopen maandag al 2 weken geleden. Ik vind het spannend, maar voel nog steeds helemaal niks dus verwacht elk moment ongesteld te worden. Ik ga op z'n vroegst zaterdag of zondag testen denk ik...
knip
Ja, ik postte het al eerder, maar de vorige keer heb ik ook pas na 4 dagen ofzo getest en dat lijkt me prettiger dan snel een negatieve test. Ik heb sowieso nog maar één keer in m'n leven een test gedaan en dat is dus nu een meisje van bijna 2quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Spannend! En knap dat je nog niet getest hebt, als je zwanger bent, zou je nu al wel een positieve test hebben, óók als je geen kwaaltjes hebt hoor! Maar ik snap je terughoudendheid: een negatieve test is misschien nog wel erger dan ongesteld worden?
Dan test je toch gewoon nuquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef marel88 het volgende:
[..]
Ja, ik postte het al eerder, maar de vorige keer heb ik ook pas na 4 dagen ofzo getest en dat lijkt me prettiger dan snel een negatieve test. Ik heb sowieso nog maar één keer in m'n leven een test gedaan en dat is dus nu een meisje van bijna 2. Maar er ligt een test in de kast en deze keer vind ik het moeilijk om me in te houden!
Hoe bedoel je? Aan je buik?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat wachten zo knap.![]()
Hier zag je het 6 dagen voor nod al wel
Zijn dat de dipsticks van Sensitest?quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Pvoesss het volgende:
hehehe dat ook jaik bedoelde de test.
[ afbeelding ]
6,5,4 voor nod was dit geloof ik.
Ohwquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Pvoesss het volgende:
hehehe dat ook jaik bedoelde de test.
[ afbeelding ]
6,5,4 voor nod was dit geloof ik.
Ebay 30 stuks voor EUR 1,72quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |