abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2013 @ 08:05:24 #251
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_128825007
Welkom MDS :)
RP :*

GM, frusterend, dat wachten hè. De vorige keer vond ik het zwanger worden helemaal niet zo leuk, ik werd er vooral onzeker van :*

En ik moet een beetje lachen om het geplan, geregel en georganiseer. Ik heb dat namelijk totaal niet :D S. werd met 38 weken geboren en toen waren we er eigenlijk nog niet klaar voor, in praktische zin dan :o
Oude (on)bekende.
pi_128825210
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef Fee-nix het volgende:
Welkom MDS en succes!

RP, gewoon even een knuffel want t is rot om steeds maar ongesteld te worden! En ik hoop dat het deze maand gewoon wel raak is!

KP hier nog zo'n regelaar :D. Ik heb al lang en breed de kinderkamers opgemeten en bekeken welke ikea kasten ik wil hebben voor als onze twee zoontjes op 1 slaapkamer gaan slapen bijvoorbeeld. En welk stapelbed. En we zijn ook bezig om extra bergruimte in huis te creeren. Allemaal al als voorbereiding :). M'n man drijft ook altijd de spot met me en mijn organisatie/opruim drang (ik hou ook van een erg opgeruimd huis namelijk). Dan zegt ie: opgeruimd huis, opgeruimd hoofd, he lieverd? :P. Maar zo werkt het wel bij mij, hehehe.
Dat organiseren/plannen herken ik zeker! Ach, het is ook ergens goed voor, toch?

En dank je, het is elke keer weer even balen. Ik had deze maand echt goede hoop (ok, dat heb ik eigenlijk elke maand :) ) maar helaas.
Het is sowieso niet goed, maar ik weet niet of ik me nu zorgen moet maken of niet. Zoals gezegd ben ik in september 2012 gestopt met de pil, bijna een jaar geleden inmiddels. Volgens de HA heb ik zeker 4-5 maanden geen eisprong gehad, want erg lange cyclus. Nu is alles een krap half jaar weer helemaal op orde, maar in feite ben ik wel bijna een jaar bezig, toch?

(sorry, moet even van me afschrijven!)
pi_128825689
RP, ik moest van de gyn weer opnieuw tellen vanaf het moment dat mijn cyclus weer op orde was, maar je kunt het proberen ;).
pi_128825778
RP als jij je zorgen maakt kun je dat toch gewoon aankaarten bij de HA? Wel fijn dat je cyclus op orde is!
S. 2014
J. 2016
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:05:47 #255
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128825795
RP ik snap het heel goed hoor. De mmm is niet fijn, maar maandelijks zon teleurstelling ook niet! Ik hoop dat jullie wachten vlug beloond wordt en dat je de HA niet nodig blijkt te hebben.

Over HA gesproken: alle tests zijn negatief terug gekomen. Het lijkt erop dat ik de innesteling 'gewoon' gevoeld heb. Dat kan schijnbaar behoorlijk steken. Bijzonder O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:31:23 #256
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_128826282
O Kimpossible wat fijn! Hoef je je daar tenminste geen zorgen meer over te maken :).

RP, ik snap helemaal dat je voor je gevoel al een jaar bezig bent... Maar toch zou ik denk ik gaan tellen vanaf het moment dat je cyclus weer op orde was. Zo berekend ben je dus een half jaar bezig... helemaal niet gek lang ofzo. Sja heel rot dus dat je lijf er langer over heeft gedaan om weer een normale cyclus te krijgen, maar wel goed dat het nu op de rit is! Dat heeft je lichaam toch maar mooi zelf geregeld! En van je afschrijven mag altijd :* .
pi_128826610
Bedankt iedereen, jullie zijn lief!
Ik hou mezelf dan voor dat ik een half jaar bezig ben, klinkt een stuk fijner en zorgt voor een rustiger gevoel :)
pi_128827261
ReesesPieces, een hele dikke knuf voor jou!

Organisatiedrang en opruimwoede... Wat Fee-nix zegt, dat is hier elke dag aan de orde haha! Ik word echt gek van rommel in m'n huis!

Planningstechnisch gezien kan ik in ons huis wel een kind of 5 kwijt, maar dat gaat niet gebeuren. Ik vond 1 al genoeg eigenlijk. Vorige keer een crappy zwangerschap gehad en de bevalling was ook alle behalve dan hoe ik het me voorgesteld had. Maar we proberen het gewoon nog een keertje ;).

Maar het inrichten van de eventuele babykamer, daar ben ik dan weer niet mee bezig. Maar dat heeft meerdere redenen, want onze toekomstplannen kunnen dat weer helemaal in de war sturen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 12:08:37 #259
250838 Fee-nix
pi_128830308
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 10:16 schreef MyDirtySecret het volgende:
ReesesPieces, een hele dikke knuf voor jou!

Organisatiedrang en opruimwoede... Wat Fee-nix zegt, dat is hier elke dag aan de orde haha! Ik word echt gek van rommel in m'n huis!

Planningstechnisch gezien kan ik in ons huis wel een kind of 5 kwijt, maar dat gaat niet gebeuren. Ik vond 1 al genoeg eigenlijk. Vorige keer een crappy zwangerschap gehad en de bevalling was ook alle behalve dan hoe ik het me voorgesteld had. Maar we proberen het gewoon nog een keertje ;).

Maar het inrichten van de eventuele babykamer, daar ben ik dan weer niet mee bezig. Maar dat heeft meerdere redenen, want onze toekomstplannen kunnen dat weer helemaal in de war sturen.
Wow! Ik denk dat hier 4 kids echt de uiterste max is (dan is het echt krap op de slaapkamers), maar dan moeten we ook wel verhuizen als ze wat ouder worden. Een bureautje ofzo zou dan bijvoorbeeld niet meer passen op de slaapkamers.

Maargoed, m'n man denkt toch dat drie kinderen voor hem genoeg is :). En omdat ik al twee keizersnedes heb gehad, weet ik ook helemaal niet of ik er uberhaupt wel meer dan drie zou mogen krijgen van de gyn... En dat blijf ik een heel naar idee vinden. Dat dat op deze manier voor mij wordt besloten ;( . Hoe ouder m'n zoontjes worden, hoe meer ik mezelf namelijk wel zie als iemand met een groot gezin. Vier kinderen vind ik niet ondenkbaar. Maarja, als m'n man zegt dat drie genoeg is, dan heb ik daar wel veel meer vrede mee dan als de gyn het zou zeggen :).
pi_128831385
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:08 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Wow! Ik denk dat hier 4 kids echt de uiterste max is (dan is het echt krap op de slaapkamers), maar dan moeten we ook wel verhuizen als ze wat ouder worden. Een bureautje ofzo zou dan bijvoorbeeld niet meer passen op de slaapkamers.

Maargoed, m'n man denkt toch dat drie kinderen voor hem genoeg is :). En omdat ik al twee keizersnedes heb gehad, weet ik ook helemaal niet of ik er uberhaupt wel meer dan drie zou mogen krijgen van de gyn... En dat blijf ik een heel naar idee vinden. Dat dat op deze manier voor mij wordt besloten ;( . Hoe ouder m'n zoontjes worden, hoe meer ik mezelf namelijk wel zie als iemand met een groot gezin. Vier kinderen vind ik niet ondenkbaar. Maarja, als m'n man zegt dat drie genoeg is, dan heb ik daar wel veel meer vrede mee dan als de gyn het zou zeggen :).
Maar Fee-nix, het is eigenlijk niet de gynaecoloog die het zegt, maar jouw eigen lichaam! De risico's voor volgende zwangerschappen met bijbehorende bevallingen zijn dan een stuk groter, en ik denk dat je dat niet wilt.
  donderdag 11 juli 2013 @ 13:50:15 #261
250838 Fee-nix
pi_128833473
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 12:45 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Maar Fee-nix, het is eigenlijk niet de gynaecoloog die het zegt, maar jouw eigen lichaam! De risico's voor volgende zwangerschappen met bijbehorende bevallingen zijn dan een stuk groter, en ik denk dat je dat niet wilt.
Ik snap wel wat je bedoelt... maar zo voelt het niet. Maar misschien heb ik het ook niet helemaal goed verwoord. Ik bedoel namelijk niet dat ik denk dat de gyn het voor mij besloten heeft. Ik heb meer het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek gelaten heeft. En dat ik daardoor nu beslissingen moet nemen die ik niet wil nemen. Dus dat het in die zin 'voor mij besloten is'.
Maar inderdaad, ik zou ook niet van een vierde zwanger willen raken als ik weet dat de risico's te groot zijn.

Zo, genoeg over mij :P. Laten we t weer ontopic lekker over zwanger worden en streepjes piesen hebben :). Dat is bij mij wel al twee keer gelukt, met twee heerlijke knulletjes als resultaat! En ik ben me er heel erg van bewust dat dat niet vanzelfsprekend is. Dus ik tel m'n zegeningen, hoor!
pi_128833669
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 13:50 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt... maar zo voelt het niet. Maar misschien heb ik het ook niet helemaal goed verwoord. Ik bedoel namelijk niet dat ik denk dat de gyn het voor mij besloten heeft. Ik heb meer het gevoel dat mijn lichaam mij in de steek gelaten heeft. En dat ik daardoor nu beslissingen moet nemen die ik niet wil nemen. Dus dat het in die zin 'voor mij besloten is'.
Maar inderdaad, ik zou ook niet van een vierde zwanger willen raken als ik weet dat de risico's te groot zijn.

Zo, genoeg over mij :P. Laten we t weer ontopic lekker over zwanger worden en streepjes piesen hebben :). Dat is bij mij wel al twee keer gelukt, met twee heerlijke knulletjes als resultaat! En ik ben me er heel erg van bewust dat dat niet vanzelfsprekend is. Dus ik tel m'n zegeningen, hoor!
En ik snap ook wel wat jij bedoelt hoor :) Het lijkt mij ook moeilijk als iets of iemand zou bepalen dat dat eerste/tweede/derde/vul-maar-in kind er niet komt.

Hier nog helemaal niets te melden, dus ik kan ook niets bijdragen aan de conversatie.

Hoewel: pindakaas en chocola is erg lekker :9 En kokos M&M's lijken mij ook wel wat :Y
pi_128834304
Vanmorgen koffie gedronken met een vriendin van mij, zij en haar man hebbeb besloten om voor een 2e te gaan.. Spannend dus ook daar!
S. 2014
J. 2016
pi_128834892
Hier vandaag NOD volgens m'n app, maar eisprong was afgelopen maandag al 2 weken geleden. Ik vind het spannend, maar voel nog steeds helemaal niks dus verwacht elk moment ongesteld te worden. Ik ga op z'n vroegst zaterdag of zondag testen denk ik...

RP, wat jammer dat het ook deze maand niks is geworden. Ik denk ook dat als je al een half jaar wel een regelmatige cyclus (die niet al te lang duurt) hebt, je kunt zeggen dat je een half jaar bezig bent. Goed dat je even een baalmoment hebt ingelast met choco, dat mag best, het is niet leuk. Thumbs up voor deze ronde!

Welkom MDS, en succes! Ik ben benieuwd of je deze keer weer een helpend handje nodig hebt of dat het vanzelf lukt. Wat lekker dat je ook nog veel andere plannen hebt, dan staat je leven niet stil totdat die tweede zwangerschap er is.

En Fee, dit wordt dus waarschijnlijk je laatste keer zwanger, wat gek dat je dat al weet.
pi_128835178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:31 schreef marel88 het volgende:
Hier vandaag NOD volgens m'n app, maar eisprong was afgelopen maandag al 2 weken geleden. Ik vind het spannend, maar voel nog steeds helemaal niks dus verwacht elk moment ongesteld te worden. Ik ga op z'n vroegst zaterdag of zondag testen denk ik...

knip
Spannend! En knap dat je nog niet getest hebt, als je zwanger bent, zou je nu al wel een positieve test hebben, óók als je geen kwaaltjes hebt hoor! Maar ik snap je terughoudendheid: een negatieve test is misschien nog wel erger dan ongesteld worden?
pi_128835383
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:38 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Spannend! En knap dat je nog niet getest hebt, als je zwanger bent, zou je nu al wel een positieve test hebben, óók als je geen kwaaltjes hebt hoor! Maar ik snap je terughoudendheid: een negatieve test is misschien nog wel erger dan ongesteld worden?
Ja, ik postte het al eerder, maar de vorige keer heb ik ook pas na 4 dagen ofzo getest en dat lijkt me prettiger dan snel een negatieve test. Ik heb sowieso nog maar één keer in m'n leven een test gedaan en dat is dus nu een meisje van bijna 2 ;). Maar er ligt een test in de kast en deze keer vind ik het moeilijk om me in te houden!
pi_128835500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:43 schreef marel88 het volgende:

[..]

Ja, ik postte het al eerder, maar de vorige keer heb ik ook pas na 4 dagen ofzo getest en dat lijkt me prettiger dan snel een negatieve test. Ik heb sowieso nog maar één keer in m'n leven een test gedaan en dat is dus nu een meisje van bijna 2 ;). Maar er ligt een test in de kast en deze keer vind ik het moeilijk om me in te houden!
Dan test je toch gewoon nu O-)

Wordt ze deze maand nog twee? Mijn zoon wordt de 27e twee jaar, ik vind het SNEL gaan :X
pi_128835556
Ik vind dat wachten zo knap. :Y
Hier zag je het 6 dagen voor nod al wel :D
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:53:19 #269
250838 Fee-nix
pi_128835783
Wow, wat een zelfbeheersing marel _O_ Ik zou t niet kunnen hoor. Zeker als je een test hebt liggen :D. MOET! NU! TESTEN! :P.

quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:47 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat wachten zo knap. :Y
Hier zag je het 6 dagen voor nod al wel :D
Hoe bedoel je? Aan je buik? :o
pi_128835860
hehehe dat ook ja :D ik bedoelde de test.

6,5,4 voor nod was dit geloof ik.
pi_128835909
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Pvoesss het volgende:

[ afbeelding ]

Zijn dat de dipsticks van Sensitest?
pi_128835965
Ja, goed he! het is helaas eigenlijk een steeds extremere vorm van angst voor teleurstelling :@

En MrsPeel:begin augustus, ja het gaat HARD!
  donderdag 11 juli 2013 @ 14:58:22 #273
250838 Fee-nix
pi_128835983
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:54 schreef Pvoesss het volgende:

[ afbeelding ]

Ohw 8)7 hahaha. Dat is snel zeg, op zo'n test!!
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:00:02 #274
250838 Fee-nix
pi_128836050
O waarom, WAAROM hebben ze t laatst in Z&G nou over die kleertjes van Next gehad? Zit ik er alweer naar te kijken O+ :') .
pi_128836062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 14:55 schreef Mrs.Peel het volgende:
Zijn dat de dipsticks van Sensitest?
Ebay 30 stuks voor EUR 1,72

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')