abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:57:06 #226
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_128804575
Ah RP :( , wat kl*te... :* .

Zandsculptuur we gaan hier heen!
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:59:00 #227
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128804635
RP, wat doe je nou? :{ O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_128804660
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef Fee-nix het volgende:
Ah RP :( , wat kl*te... :* .

Zandsculptuur we gaan hier heen!
Oh, nice! Wil ik ook nog eens naartoe :Y.
pi_128804870
Jammer RP :{
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:20:40 #230
250838 Fee-nix
pi_128805343
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:59 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Oh, nice! Wil ik ook nog eens naartoe :Y.
Ja, zeker een aanrader! Wij zijn er 1 keer eerder geweest.
pi_128805362
Van harte Kimpossible!

Bweh ReesesPieces, hier aanmelden heeft dus nog geen geluk gebracht helaas.

(Hopelijk mag ik me vrijdag dan echt komen melden, maar zal je zien dat ik toch nog steeds meetbaar hCG heb...hoewel het geen barst uitmaakt, want eisprong waarschijnlijk ook dan en manlief is nu voor een week weg.)
pi_128805440
Kim!!! *O* *O* Wat ontzettend gaaf!! Gefeliciteerd! *O* Zitten we gewoon samen in Z&G :D
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:47:22 #233
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128806122
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef Mabawa. het volgende:
Kim!!! *O* *O* Wat ontzettend gaaf!! Gefeliciteerd! *O* Zitten we gewoon samen in Z&G :D
O+ bijzonder hè? Wie had dat gedacht!! :D
pi_128808280
He verdorie RP -O-

Ergens twijfel ik. Netjes CD 33/34 afwachten of eerder testen. Probleem is dat de eerste keer ik op NOD nog niet positief testte.
Maar mijn hormoonhuishouding is nu wel anders. (Misselijk van pil, pigmentvlekken in gezicht).
Zucht....maar weer braaf in de wachtstand. .....
pi_128808906
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

O+ bijzonder hè? Wie had dat gedacht!! :D
Zeg dat wel :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 21:22:49 #236
390026 Aisly
A flower a day..
pi_128812404
RP -O-
pi_128812942
Bedankt iedereen, het topic heeft me inderdaad nog niet geholpen om zwanger te worden ;) maar al jullie ontzettend lieve berichtjes vrolijken me wel op. Jankbui en een zak kokos m&m's verder (geen grapje! ) en ik voel me weer ok. We twijfelen toch om weer naar de dokter te gaan. Mijn luteale fase (zo noem je dat toch?) is slechts tien dagen, mijn dokter zegt dat dat niet uitmaakt maar ik twijfel toch, zeker aangezien we al aardig wat maanden bezig zijn. Wat denken jullie?

En KP, hoe reageerde je man/vriend eigenlijk? :) Helemaal in de wolken jullie samen?
pi_128813217
RP hoe lang zijn jullie al bezig? Protocol is meestal na 1 jaar pas doorsturen voor verder onderzoek. Houd je ook je temperatuur bij? Want anders wordt dat waarschijnlijk eerst drie maanden je huiswerk ;).
pi_128814859
* MyDirtySecret schuifelt binnen...

Wij zijn een maand of twee geleden de molen weer ingestapt. We hebben al een raddraaiertje rondlopen maar misschien is het geluk ons gegund om een tweede te kunnen verwelkomen!
Bij de eerste ben ik een 'handje geholpen' en ik vermoed dat het nu ook weer zal moeten gebeuren. Maar vooralsnog hebben we daarvoor nog geen stappen ondernomen. Daarvoor hebben we nog teveel toekomstplannen op stapel staan momenteel. Maar als het zonder hulp lukt is het natuurlijk ook gewoon welkom ;)!

Ik heb me nog niet verdiept en wie, hoe en waar hier, maar ik wens jullie allemaal superveel succes en hopelijk zitten we niet te lang in dit topic met z'n allen :P !

En ik ben cryptisch, ik weet het, maar dat komt omdat ik een kloontje ben ;) .
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:09:24 #240
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_128814906
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef ReesesPieces het volgende:
Bedankt iedereen, het topic heeft me inderdaad nog niet geholpen om zwanger te worden ;) maar al jullie ontzettend lieve berichtjes vrolijken me wel op. Jankbui en een zak kokos m&m's verder (geen grapje! ) en ik voel me weer ok. We twijfelen toch om weer naar de dokter te gaan. Mijn luteale fase (zo noem je dat toch?) is slechts tien dagen, mijn dokter zegt dat dat niet uitmaakt maar ik twijfel toch, zeker aangezien we al aardig wat maanden bezig zijn. Wat denken jullie?

En KP, hoe reageerde je man/vriend eigenlijk? :) Helemaal in de wolken jullie samen?
Ik vind t stom dat het bij jullie (en bij zoveel andere koppels) zo lang moet duren. Iedereen verdient vlug mooie strepen. Ik denk idd dat tempen je eerste opdracht wordt, dus misschien kun je je huiswerk van te voren doen en dat nog even oppakken voor je naar de dokter gaat, hoe lastig ook. Zonder resultaat naar buiten is ook zon teleurstelling..

Mijn vriend is ook heel blij! We zijn al de hele dag aan het grinniken en knuffelen. En hij heeft me vet uitgelachen omdat ik al met van alles bezig ben in m'n hoofd. Ik wil nog niks, want zo pril, maar tegelijk wil ik van alles en nog wat. Past bij m'n karakter haha, ik ben wel van t regelen en ordenen.
pi_128815144
Welkom kloontje!
pi_128815274
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef zandsculptuur het volgende:
RP hoe lang zijn jullie al bezig? Protocol is meestal na 1 jaar pas doorsturen voor verder onderzoek. Houd je ook je temperatuur bij? Want anders wordt dat waarschijnlijk eerst drie maanden je huiswerk ;).
We zijn sinds september 2012 bezig, ben sinds maart (op advies van de HA) aan het temperaturen/ovulatietesten. Deze maand even niet, geen zin in al het gedoe, maar zal er nu weer mee beginnen.
pi_128815336
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Ik vind t stom dat het bij jullie (en bij zoveel andere koppels) zo lang moet duren. Iedereen verdient vlug mooie strepen. Ik denk idd dat tempen je eerste opdracht wordt, dus misschien kun je je huiswerk van te voren doen en dat nog even oppakken voor je naar de dokter gaat, hoe lastig ook. Zonder resultaat naar buiten is ook zon teleurstelling..

Mijn vriend is ook heel blij! We zijn al de hele dag aan het grinniken en knuffelen. En hij heeft me vet uitgelachen omdat ik al met van alles bezig ben in m'n hoofd. Ik wil nog niks, want zo pril, maar tegelijk wil ik van alles en nog wat. Past bij m'n karakter haha, ik ben wel van t regelen en ordenen.
Lief! En zal het huiswerk dus weer gaan oppakken inderdaad :)

Haha wat leuk! Alsof hij niet stiekem in zijn hoofd bezig is met de mini ;)
pi_128815438
Thanx Skittles!

ReesesPieces, ik kom hier net binnen vallen, maar hebben jullie toevallig vruchtbaarheidsproblematiek in de familie? Zo ja, kaart dit eventueel ook aan bij de ha. Het protocol is inderdaad 1 jaar, maar bij eventuele verdenking van erfelijke belasting kan het protocol ook gewoon overboord gegooid worden.
pi_128815773
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:19 schreef MyDirtySecret het volgende:
Thanx Skittles!

ReesesPieces, ik kom hier net binnen vallen, maar hebben jullie toevallig vruchtbaarheidsproblematiek in de familie? Zo ja, kaart dit eventueel ook aan bij de ha. Het protocol is inderdaad 1 jaar, maar bij eventuele verdenking van erfelijke belasting kan het protocol ook gewoon overboord gegooid worden.
Niet dat ik weet (ik wilde opschrijven dat onze ouders kinderen hebben.... het is laat zullen we maar zeggen)!
pi_128815786
Hier was er door erfelijke belasting aan zijn kant ook heel veel mogelijk inderdaad.
pi_128816214
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef ReesesPieces het volgende:

[..]

We zijn sinds september 2012 bezig, ben sinds maart (op advies van de HA) aan het temperaturen/ovulatietesten. Deze maand even niet, geen zin in al het gedoe, maar zal er nu weer mee beginnen.
Als je drie maanden grafieken hebt en ze lijken mooi regelmatig te zijn, hoef je niet door te gaan met tempen ;).
pi_128816288
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Kimpossible het volgende:
Ik wil nog niks, want zo pril, maar tegelijk wil ik van alles en nog wat. Past bij m'n karakter haha, ik ben wel van t regelen en ordenen.
Herkenbaar :D. Gelukkig heb je nog 8 maanden de tijd ;).

@MyDirtySecret welkom :)
  woensdag 10 juli 2013 @ 22:45:31 #249
250838 Fee-nix
pi_128816964
Welkom MDS en succes!

RP, gewoon even een knuffel want t is rot om steeds maar ongesteld te worden! En ik hoop dat het deze maand gewoon wel raak is!

KP hier nog zo'n regelaar :D. Ik heb al lang en breed de kinderkamers opgemeten en bekeken welke ikea kasten ik wil hebben voor als onze twee zoontjes op 1 slaapkamer gaan slapen bijvoorbeeld. En welk stapelbed. En we zijn ook bezig om extra bergruimte in huis te creeren. Allemaal al als voorbereiding :). M'n man drijft ook altijd de spot met me en mijn organisatie/opruim drang (ik hou ook van een erg opgeruimd huis namelijk). Dan zegt ie: opgeruimd huis, opgeruimd hoofd, he lieverd? :P. Maar zo werkt het wel bij mij, hehehe.
pi_128817888
Kloontje welkom!!

Ik voel me een beetje: }:| |:( :o :'( :{ >:) :X :{w o|O ):O

Mijn lijf doet dingen waarvan ik denk: huh! Maar ik ben bang voor teleurstelling! Stom stom bankje
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')