Oh, nice! Wil ik ook nog eens naartoequote:Op woensdag 10 juli 2013 17:57 schreef Fee-nix het volgende:
Ah RP, wat kl*te...
.
Zandsculptuur we gaan hier heen!
Ja, zeker een aanrader! Wij zijn er 1 keer eerder geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Oh, nice! Wil ik ook nog eens naartoe.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:23 schreef Mabawa. het volgende:
Kim!!!![]()
Wat ontzettend gaaf!! Gefeliciteerd!
Zitten we gewoon samen in Z&G
Zeg dat welquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef Kimpossible het volgende:
[..]bijzonder hè? Wie had dat gedacht!!
Ik vind t stom dat het bij jullie (en bij zoveel andere koppels) zo lang moet duren. Iedereen verdient vlug mooie strepen. Ik denk idd dat tempen je eerste opdracht wordt, dus misschien kun je je huiswerk van te voren doen en dat nog even oppakken voor je naar de dokter gaat, hoe lastig ook. Zonder resultaat naar buiten is ook zon teleurstelling..quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef ReesesPieces het volgende:
Bedankt iedereen, het topic heeft me inderdaad nog niet geholpen om zwanger te wordenmaar al jullie ontzettend lieve berichtjes vrolijken me wel op. Jankbui en een zak kokos m&m's verder (geen grapje! ) en ik voel me weer ok. We twijfelen toch om weer naar de dokter te gaan. Mijn luteale fase (zo noem je dat toch?) is slechts tien dagen, mijn dokter zegt dat dat niet uitmaakt maar ik twijfel toch, zeker aangezien we al aardig wat maanden bezig zijn. Wat denken jullie?
En KP, hoe reageerde je man/vriend eigenlijk?Helemaal in de wolken jullie samen?
We zijn sinds september 2012 bezig, ben sinds maart (op advies van de HA) aan het temperaturen/ovulatietesten. Deze maand even niet, geen zin in al het gedoe, maar zal er nu weer mee beginnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef zandsculptuur het volgende:
RP hoe lang zijn jullie al bezig? Protocol is meestal na 1 jaar pas doorsturen voor verder onderzoek. Houd je ook je temperatuur bij? Want anders wordt dat waarschijnlijk eerst drie maanden je huiswerk.
Lief! En zal het huiswerk dus weer gaan oppakken inderdaadquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik vind t stom dat het bij jullie (en bij zoveel andere koppels) zo lang moet duren. Iedereen verdient vlug mooie strepen. Ik denk idd dat tempen je eerste opdracht wordt, dus misschien kun je je huiswerk van te voren doen en dat nog even oppakken voor je naar de dokter gaat, hoe lastig ook. Zonder resultaat naar buiten is ook zon teleurstelling..
Mijn vriend is ook heel blij! We zijn al de hele dag aan het grinniken en knuffelen. En hij heeft me vet uitgelachen omdat ik al met van alles bezig ben in m'n hoofd. Ik wil nog niks, want zo pril, maar tegelijk wil ik van alles en nog wat. Past bij m'n karakter haha, ik ben wel van t regelen en ordenen.
Niet dat ik weet (ik wilde opschrijven dat onze ouders kinderen hebben.... het is laat zullen we maar zeggen)!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:19 schreef MyDirtySecret het volgende:
Thanx Skittles!
ReesesPieces, ik kom hier net binnen vallen, maar hebben jullie toevallig vruchtbaarheidsproblematiek in de familie? Zo ja, kaart dit eventueel ook aan bij de ha. Het protocol is inderdaad 1 jaar, maar bij eventuele verdenking van erfelijke belasting kan het protocol ook gewoon overboord gegooid worden.
Als je drie maanden grafieken hebt en ze lijken mooi regelmatig te zijn, hoef je niet door te gaan met tempenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:16 schreef ReesesPieces het volgende:
[..]
We zijn sinds september 2012 bezig, ben sinds maart (op advies van de HA) aan het temperaturen/ovulatietesten. Deze maand even niet, geen zin in al het gedoe, maar zal er nu weer mee beginnen.
Herkenbaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:09 schreef Kimpossible het volgende:
Ik wil nog niks, want zo pril, maar tegelijk wil ik van alles en nog wat. Past bij m'n karakter haha, ik ben wel van t regelen en ordenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |