Volendam hè....verkeerde geloof daar toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Knevel doet trouwens ietwat geïrriteerd zijn armen over elkaar en kijkt weg.
Ik snap het niet echt. Ze nodigen 'm zelf uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volendam hè....verkeerde geloof daar toch?
Voor de kijkcijfers anders mogen ze niet meer uitzendenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt. Ze nodigen 'm zelf uit.
Specularium is ineens erg stil sinds ik heb gezegd dat Tijs van den Brink vast familie van hem is. Zou hij gekwetst zijn? Of is hij gewoon zijn sollicitatiebrief nog wat aan het bijscherpen?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor de kijkcijfers anders mogen ze niet meer uitzenden
Ik hoop het laatste...fijngevoelig zijn en NWS-mod zijn gaat niet zo goed samenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium is ineens erg stil sinds ik heb gezegd dat Tijs van den Brink vast familie van hem is. Zou hij gekwetst zijn? Of is hij gewoon zijn sollicitatiebrief nog wat aan het bijscherpen?
Slaap zacht.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef Uccie het volgende:
Dit is teveel opwinding voor mij...ik ga afkoelen onder de douche en slapen.
Weltrusten
En daar zijn we trots op!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit voor bagger SC. Nog erger als in KLB of ONZ.![]()
Dat is ook het doel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
deze SC is de beste SCquote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
Is mis toch een beetje de snelheid. Verder prima SC hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:14 schreef sp3c het volgende:
hey niet van dat zure he
deze SC is ook de vrolijkste SC
kijkcijferkanonquote:
wij noemen dat laidbackquote:Op maandag 8 juli 2013 01:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is mis toch een beetje de snelheid. Verder prima SC hoor.
Welk deel van het woord slowchat begrijp je niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is mis toch een beetje de snelheid. Verder prima SC hoor.
waarom zouden ze me daarvoor betalen?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe veel hebben Tem en Specularium je betaald om deze opmerking te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |