Volendam hè....verkeerde geloof daar toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Knevel doet trouwens ietwat geïrriteerd zijn armen over elkaar en kijkt weg.
Ik snap het niet echt. Ze nodigen 'm zelf uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volendam hè....verkeerde geloof daar toch?
Voor de kijkcijfers anders mogen ze niet meer uitzendenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt. Ze nodigen 'm zelf uit.
Specularium is ineens erg stil sinds ik heb gezegd dat Tijs van den Brink vast familie van hem is. Zou hij gekwetst zijn? Of is hij gewoon zijn sollicitatiebrief nog wat aan het bijscherpen?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor de kijkcijfers anders mogen ze niet meer uitzenden
Ik hoop het laatste...fijngevoelig zijn en NWS-mod zijn gaat niet zo goed samenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium is ineens erg stil sinds ik heb gezegd dat Tijs van den Brink vast familie van hem is. Zou hij gekwetst zijn? Of is hij gewoon zijn sollicitatiebrief nog wat aan het bijscherpen?
Slaap zacht.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef Uccie het volgende:
Dit is teveel opwinding voor mij...ik ga afkoelen onder de douche en slapen.
Weltrusten
En daar zijn we trots op!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit voor bagger SC. Nog erger als in KLB of ONZ.![]()
Dat is ook het doel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
deze SC is de beste SCquote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
Is mis toch een beetje de snelheid. Verder prima SC hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:14 schreef sp3c het volgende:
hey niet van dat zure he
deze SC is ook de vrolijkste SC
kijkcijferkanonquote:
wij noemen dat laidbackquote:Op maandag 8 juli 2013 01:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is mis toch een beetje de snelheid. Verder prima SC hoor.
Welk deel van het woord slowchat begrijp je niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is mis toch een beetje de snelheid. Verder prima SC hoor.
waarom zouden ze me daarvoor betalen?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe veel hebben Tem en Specularium je betaald om deze opmerking te maken?
dronken?quote:
Nee hoor, zo nuchter als maar kan. Dat je niet bent betaald om die opmerking over de SC te maken, is hét bewijs dat deze SC leuk is. Dus daar wees ik wenfer2 even op.quote:
DM je rekeningnummer maar dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
oeh ik snap hem!
ik wil daar wel aan toevoegen dat deze SC leuker zou zijn als mensen met enige regelmaat geld op mijn rekening zouden storten
Gaat lukken. Als jij straks *** bent, heb je minder tijd om hier nog te posten. Want omwille van je geloofwaardigheid moet je af en toe ook nog daadwerkelijk in nieuwstopics* je gezicht laten zien.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:46 schreef Specularium het volgende:
Elflettering wil het liefst dat deze SC 1 deel per jaar heeft.
[ afbeelding ]
Nou en?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat lukken. Als jij straks *** bent, heb je minder tijd om hier nog te posten. Want omwille van je geloofwaardigheid moet je af en toe ook nog daadwerkelijk in nieuwstopics* je gezicht laten zien.
* nieuwstopics zijn de overige topics in NWS; alles wat niet sticky staat
Wel tepels.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:50 schreef sp3c het volgende:
specularium wordt geen mod want hij heeft geen tetten
Had Voorschrift die wel dan? Om nog maar te zwijgen over illustere voorgangers als Gronk en Elfletterig.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:50 schreef sp3c het volgende:
specularium wordt geen mod want hij heeft geen tetten
das net zoiets als voetballen zonder goaltjesquote:
ja en zie wat dat ons gebracht heeftquote:Op maandag 8 juli 2013 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had Voorschrift die wel dan? Om nog maar te zwijgen over illustere voorgangers als Gronk en Elfletterig.
quote:Voor Nieuws & Achtergronden zoeken we op korte termijn een nieuwe moderator.
Uiteraard is het handig als je dikke tetters hebt. Stuur je sollicitatie naar forum(at)fok.nl
en je geld naar sp3c op rekeningnummer *********.
Op 12-7 sluit de ronde.
Dus elke aspirant-mod moet over twee pluspunten beschikken?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en zie wat dat ons gebracht heeft
hoog tijd om het roer om te gooien en de sollicitatieprocedures aan te scherpen lijkt mij
quote:Gezocht:
NWS-mod (v)
Vereisten:
- Mooi figuurtje
- Goed gevormde voorgevel
- Sexy uitziend in zowel jurk als bikini
- Single
Enige affiniteit met nieuws zou leuk zijn, maar je kunt hiervoor ook een 1-op-1-opleiding volgen bij één van de mannelijke NWS-mods.
Belangstelling? Meld je aan voor de vleeskeuring op 28 juli in Huize Sp3c. Neem een galajurk en bikini mee, voor een catwalk wordt gezorgd.
Je zit Specularium al te claimen, zie ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:00 schreef sp3c het volgende:
nee ik vroeg alleen om tetten en geld op mijn rekening, de rest zit je erbij te verzinnen![]()
sp3cularium let tenminste op
Ik wil jou er even op wijzen dat ik niet van de herenliefde ben.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zit Specularium al te claimen, zie ik.
Ik wil er wel even op wijzen dat Specularium elfletterig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |