Je bent een paar topics te laat. Dit hebben we al besproken.volgend onderwerp graag.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:42 schreef Webschip het volgende:
Ik meende dat meneer Kaktus ook de prik van de Kaktus uitdeelde. Voor iets stouts van de week ofzo.
Vroeger had je een nieuws en actualiteitprogramma met een hele rare naam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Je bent een paar topics te laat. Dit hebben we al besproken.volgend onderwerp graag.
Vroeger zong daar iemand ook een liedje over. Ik meen Mieke Telkamp met 'Waarheen leidt de weg?'quote:
quote:Registratie van de twintigste show van Tineke Schouten. Hierin laat ze zien dat het leven één grote all-inclusive reis is, waarbij je van alles op je levenspad cadeau krijgt. Alledaagse gebeurtenissen krijgen een bijzondere wending als zowel nieuwe typetjes als klassiekers zich ermee gaan bemoeien, zoals Bep Lachebek. De show staat bol van onnavolgbare parodieën, hilarische sketches en komische persiflages van menig BN'er.
Soort Koffietijd geworden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef Tem het volgende:
Jaja, ik ben dat sollicitatie topicje nu wel zat.
Maar dat is gunstig, dan kan hij jou voorgaan en dan direct voordragen zodra hij FA isquote:
Precies, aangezien de FA die ik ken op dit punt zich er maar met een Jantje-van-leiden vanaf maakt.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat is gunstig, dan kan hij jou voorgaan en dan direct voordragen zodra hij FA is
Bij nader inzien vind ik eigenlijk dat jullie het mod-schap als duo-baan moeten oppakken.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, aangezien de FA die ik ken op dit punt zich er maar met een Jantje-van-leiden vanaf maakt.
Lekker de aarde daar omscheppen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind jou als mod meer wat voor Flora & Fauna, eerlijk gezegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |