Die conclusie was op pagina 1 of 2 wel duidelijk, maar ondertussen gaat het al vier pagina's over wie er mensen op FB heeft en zo ja hoeveel en wie er dan wie moet zoeken en we of niet gevonden heeft. Heel interessant...quote:Op zondag 7 juli 2013 21:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij geven de meeste mensen juist aan dat ze maar een paar mensen van facebook kennen
Althans, dat is het idee dat ik heb.
Dus de meeste mensen kennen juist niet veel mensen van de meet
Dat idd. We hebben sinds kort een stationwagonquote:
Ik kende niemand van fb vandaar mijn schaamteloze hint. Ik ben namelijk ook supernieuwsgierig naar iedereen maar aangezien ik behalve Kyara voorlopig niemand echt ga meeten is fb een leuk alternatief.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:00 schreef Mineola het volgende:
Ehm, ben ik de enige die dit ge-Facebook-chit chat nogal clubjesachtig vindt...?
Leuk dat iedereen elkaar al van FB kent hoor, maar ik kan me voorstellen dat dat mensen wel tegenhoudt om naar een meet te komen. Krijg een beetje een 'buitengesloten'-gevoel ervan.
En dan moet je er ook nog uitquote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Suikertante het volgende:
Oh die mis ik juist, daar was het raam tenminste ook het eind van de auto.
Heb zelf niet echt problemen met fileparkeren, maar in Utrecht (zeker in het centrum) moet je ook wel.. het kan ook nog zijn dat op de fileparkeerplekken meerdere plekken achter elkaar zijn waar je dan zo vooruit in kunt piepen
Moeten we ook maar even een lijstje voor in de OP maken denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:39 schreef Kyara het volgende:
En hoe en wat doen we met eten en drinken? Ik kan niet heel veel meeslepen maar cola en koekjes oid zou moeten lukken. Zelf iets maken is hier geen optie iig, niet qua tijd maar ook niet ivm uur n de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |