Zo, dat zijn er een hoop!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef Suikertante het volgende:
want ik geloof dat ik zelf misschien 2 meiden heb opgezocht van de 19 (!) 0-1jaartopicdames in mijn vriendenlijst. So far voor mijn Fok en FB gescheiden houden
Wel heel gezellig zo, een tijdlijn vol zomerbaby's
Beetje off topic dit, maar weet jij of er een manier is om hier in je eigen lijst een soort groep van te maken zonder dat iedereen dat ziet?quote:Op zondag 7 juli 2013 11:23 schreef becky27 het volgende:
Ik heb iets van 65/70 OUD ers op fb. En dan gooi ik er ook nog eens in de zoveel tijd mensen af.
Ben jou volgens mij nog niet tegengekomen (of ik herken je gewoon nietquote:Op zondag 7 juli 2013 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zo, dat zijn er een hoop!Ik heb er denk ik tegen de 10? En dat is niet helemaal eerlijk, want er zitten erbij die ik al veel langer in mijn lijstje had staan.
Ik zou ook niet onherkenbaar moeten zijn, want plaats ook wel vaker foto's. Denk gewoon dat niemand spontaan vriendjes met mij wil worden.![]()
![]()
![]()
Hihi, ja jij bent een makkie!quote:Op zondag 7 juli 2013 11:27 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie mij wel weten. Ook gezien mijn profielfoto...
quote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef bellelena het volgende:
Ik heb ook FB, maar ik weet nooit wie nou bij welke nick hoort
Hoorde ik daarbij? Want dan weet ik ook wie jij bentquote:Op zondag 7 juli 2013 15:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb er maar 4 op Facebook, allemaal zelf gezocht. Meer heb ik nog niet kunnen vinden.3 Ervan komen op de meet geloof ik!
Mijn man heeft het goed gekeurd om te gaan hoor! Nu hopen dat madame een goede dag heeft![]()
Haha, ja! Gisteren voegde ik je toe, wou nog wat sturen maar kom net pas van een verjaardag!quote:Op zondag 7 juli 2013 18:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoorde ik daarbij? Want dan weet ik ook wie jij bent
quote:Op zondag 7 juli 2013 17:52 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Ik ben degene die je gisteren hebt toegevoegd![]()
LB en Coco, jullie geb ik volgens mij ook niet. Maar idd ik ga ook niet sherlocken. Ik kwam Suiker bij toeval tegen in een bericht van Lamb.
Ik heb jou ook volgens mijquote:Op zondag 7 juli 2013 18:47 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Haha, ja! Gisteren voegde ik je toe, wou nog wat sturen maar kom net pas van een verjaardag!
Jaquote:
Nee, je bent niet de enige hoor! Ik voel me ook een beetje een buitenstaanderquote:Op zondag 7 juli 2013 21:00 schreef Mineola het volgende:
Ehm, ben ik de enige die dit ge-Facebook-chit chat nogal clubjesachtig vindt...?
Leuk dat iedereen elkaar al van FB kent hoor, maar ik kan me voorstellen dat dat mensen wel tegenhoudt om naar een meet te komen. Krijg een beetje een 'buitengesloten'-gevoel ervan.
Volgens mij geven de meeste mensen juist aan dat ze maar een paar mensen van facebook kennenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:00 schreef Mineola het volgende:
Ehm, ben ik de enige die dit ge-Facebook-chit chat nogal clubjesachtig vindt...?
Leuk dat iedereen elkaar al van FB kent hoor, maar ik kan me voorstellen dat dat mensen wel tegenhoudt om naar een meet te komen. Krijg een beetje een 'buitengesloten'-gevoel ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |