Ik had jou gevonden n.a.v. een reactie van jou op iemand anders. Niet alleen vanwege F, meende jou ook wel te herkennen van je buikfoto's! Daar hebben we nog even samen gepost.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:04 schreef Suikertante het volgende:
Zo dat is inderdaad best wel vergezocht!
Ik vermoed dat mijn gespam van foto's met F me makkelijk via via vindbaar maakt, want ik geloof dat ik zelf misschien 2 meiden heb opgezocht van de 19 (!) 0-1jaartopicdames in mijn vriendenlijst. So far voor mijn Fok en FB gescheiden houden
Wel heel gezellig zo, een tijdlijn vol zomerbaby's
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:14 schreef Suikertante het volgende:
De ene die iedereen eerder had dan iedereen hem had, net als ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik jou niet denk ik Sonnetje,
Maar ik zie wel heel veel jonge moeders en ik Sherlock eigenlijk niet..
Een live meet is ook veel leuker toch? FB zegt ook niet alles. Ben heel benieuwd, ook naar de ukken!
[ Bericht 30% gewijzigd door Suikertante op 06-07-2013 23:27:48 ]
Dit ookquote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef bellelena het volgende:
Ik heb ook FB, maar ik weet nooit wie nou bij welke nick hoort
Oja jou heb ik natuurlijk ook op FB!quote:Op zondag 7 juli 2013 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet t denk ik wel van heel veel mensen, maar van dit clubje ook een heleboel niet!
Ik denk dat jullie mij wel weten. Ook gezien mijn profielfoto...quote:Op zondag 7 juli 2013 10:05 schreef bellelena het volgende:
Ik heb ook FB, maar ik weet nooit wie nou bij welke nick hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |