Ik had je niet genoemd omdat je op misschien staatquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:58 schreef danic het volgende:
Ik sluit me aan bij de omschrijving van Coco.
Niet zozeer klein (1.74), maar wel bleek en donker haar, hoewel het nu een koperglans heeft (uit een potje, was hard nodig zeg maar). +10 kg teveel idd. Wordt lastig dus![]()
Verder ken ik een paar van jullie, As (ondanks dat zij mij volgens haar lijstje niet kent), Sonnetje, Becky en Tico heb ik wel eens gezien op een meet.
En FB iddik zal eens kijken hoeveel het er zijn.
Als het goed is weet ik maandag definitief of we kunnen of niet.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:02 schreef danic het volgende:
Whahaha ik zit mobiel op fb en ben aan het zoeken of ik het aantal fokkers kan terugvinden.
Zie ik een heel guitig bekkie voorbij komen! Dus Spees is +1
ik jou welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Dan rust op jou de verantwoordelijkheid om het allermooiste plekje van het park te kiezen!
Ik heb jou wel al gesherlocked, denk ik.
Frea-kayyyyquote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:51 schreef becky27 het volgende:
als ik mezelf zoek op fb kom ik een heel ander persoon tegen..... die is getrouwd met iemand die precies hetzelfde heet als mijn vader en uit hetzelfde dorp komt
ik ben gesherlocked?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:17 schreef Gulara het volgende:
Slechte dubbelganger. Jij bent veul knapper!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |