lekker bezig tyronquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:32 schreef Tyron het volgende:
haha zet ik ze daar in het PSV topic mooi even voor schut zeg
ielquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey insomnia
ja alles goed, vanavond niet uit dus chillsessie met mezelf
niks mis meequote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahaha nee iel dat bedoel ik niet
dat heb ik vanmiddag namelijk al gedaan
Klinkt goed. 1 lange sessie of meerdere?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey insomnia
ja alles goed, vanavond niet uit dus chillsessie met mezelf
Eerst een lange dan een paar korte.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed. 1 lange sessie of meerdere?
Mijn idee. De eerste ter ontspanning, de andere gewoon voor het snelle genot en de goede nachtrust.quote:
Klinkt inderdaad als een goed plan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn idee. De eerste ter ontspanning, de andere gewoon voor het snelle genot en de goede nachtrust.
meestal eerst verlenging.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:41 schreef icloud het volgende:
Ik zit naar het wk onder de twintig te kijken, komt er een verlenging of straschoppen om de winnaar te bepalen?
Leuke zaterdag avond zie ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
hahah die papzak barney zakt effe hard door het ijs
kiest er voor om weg te zetten ipv naar bull te gaan terwijl thornton op een finish staat, gooit die thornton de finish ook nog uit hahahahaha
hahahahah die barney
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |