Mollema en Ten Dam ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kna niet anders dat sky doping heeft, ziek die froome
AK
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
is maar goed dat quintana bagger daalt, anders domineert hij het hele wielrenne straks
baas
Als een betere wielrenner vol met doping maar 1:10 sneller is, dan oordeel je ook direct over de Nederlanders.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AK
[ afbeelding ]
Das toch niet het algemeen klassement Stijn?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AK
[ afbeelding ]
contador zijn dopingfles is op hé.quote:
jawel. froome heeft het allemaal aan gort gereden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Das toch niet het algemeen klassement Stijn?
de huig?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Caland het volgende:
Hoe heet dat vage bolletje dat achterin je keel zit? Die van mij is helemaal rood en langwerpig. Paar keer al bijna op gebeten ook
Een tumor?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Caland het volgende:
Hoe heet dat vage bolletje dat achterin je keel zit? Die van mij is helemaal rood en langwerpig. Paar keer al bijna op gebeten ook
Saaie tour wordt dit dan. Al is mollema wel tof.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jawel. froome heeft het allemaal aan gort gereden.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:04 schreef Caland het volgende:
Lullo, zit je in PP nu?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saaie tour wordt dit dan. Al is mollema wel tof.
Ik ga zo'n emmer leegdrinken. Doei
Heb het wel eens vaker gehad na een avondje goed zuipen maar niet zo erg.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kan dat ding nu zo lang zijn dat je er bijna op kunt bijten? Ben je een mutant ofzo?
Als jij hoest tikt je huigje ook tegen je gehemelte ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb het wel eens vaker gehad na een avondje goed zuipen maar niet zo erg.
Zo ongeveer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij hoest tikt je huigje ook tegen je gehemelte ofzo?
Volgens diezelfde interwebs heb je nog maximaal een week te leven voor je een zeer pijnlijke dood sterft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Maar het kan geen kwaad volgens de interwebs.
net waar je zoek inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens diezelfde interwebs heb je nog maximaal een week te leven voor je een zeer pijnlijke dood sterft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |