NONDEJU TOETSENBORD WEER KAPOT GVD REBOOT ZO TERUGquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er is goede Nederlandse muziek maar dan moet je het niet bij dat soort asomuziek zoeken
Ehh oke.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
NONDEJU TOETSENBORD WEER KAPOT GVD REBOOT ZO TERUG
Je bent niet gestopt met tellen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:40 schreef nodig het volgende:
Maar ik ueb het idde dat ik biet eens zoveel op heb
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:40 schreef nodig het volgende:
Maar ik ueb het idde dat ik biet eens zoveel op heb
ja leukquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:40 schreef nodig het volgende:
Ik zit de schuld te geven Aan mijn mobiel voor al die typefouten xd
had die nodig zichzelf maar opgehangenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:41 schreef hezdunnah het volgende:
IK HEB STIEKEM IETS GEDAAN
de was niet opgehangen
ik wil super veel zagen, ik zaag nodig welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had die nodig zichzelf maar opgehangen
ha, ja dit is weer een hele leuke grap. ofzo.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ik wil super veel zagen, ik zaag nodig wel
Doodsbedreigig vbanquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had die nodig zichzelf maar opgehangen
jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ha, ja dit is weer een hele leuke grap. ofzo.
rofl xd en dan tog doordrinkequote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat dachr ik dus ooj bietmaar na het 4e glas begob ik hen al te voelen
Ja het bier bleef maar komenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
rofl xd en dan tog doordrinke. khen het hoor. als ik dan die bier hebt dan kan ik niet meer stoppe xP
Ben er weer, noem maar eens een goede artiestquote:
haha kreeg je die bier gratis?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja het bier bleef maar komenwas zelf ook niet mijb plab ik zei bij 4 buerties geledeb al dit is mijn laatste xd xd
haha, ja echt leuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja het bier bleef maar komenwas zelf ook niet mijb plab ik zei bij 4 buerties geledeb al dit is mijn laatste xd xd
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:46 schreef nodig het volgende:
Dronken zjn heeft 1 voordeel je slaapt wr wek lekker Can
Ja van vrienden in de hand gedrukt hahahaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
haha kreeg je die bier gratis?ja dan zou ik ook egt helemaal dronke worde hoor.
haha, ja kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:46 schreef nodig het volgende:
Heel lekker ja! Een keer op de trampoline geslapen toen het nog koud was..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:46 schreef nodig het volgende:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ben er weer, noem maar eens een goede artiest
Hahahhahhashahhaa xd xdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Heel lekker ja! Een keer op de trampoline geslapen toen het nog koud was..
Ik ga ze luisteren.quote:
Mooi! Het was maar beter ook dat ik toen buiten sliep. Ik was niet thuis en had net alles eruit gegooid. Schaamde me dood.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Hahahhahhashahhaa xd xd
Gelukkig heb ik mijb bed al bereikt
gweldig. mooiste avonde er zijn ja tog, gezellig met matties zuipe zondre grensen. Maar wrom ben je hiero. ga lekker zuipe met vriendequote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja van vrienden in de hand gedrukt hahaha
in de keet ja toch xdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gweldig. mooiste avonde er zijn ja tog, gezellig met matties zuipe zondre grensen. Maar wrom ben je hiero. ga lekker zuipe met vriende
Het regent zonnestralen, leuk gevondenquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mooi! Het was maar beter ook dat ik toen buiten sliep. Ik was niet thuis en had net alles eruit gegooid. Schaamde me dood.
Is er ook een keet bij jullie in de buurt? Ik ga ook vaak bij de keet drinken.quote:
Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Op zaterdag 6 juli 2013 01:49 schreef Drabit het volgende:
Ik vind keten slechtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is er ook een keet bij jullie in de buurt? Ik ga ook vaak bij de keet drinken.
Ik ook jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:49 schreef nodig het volgende:
[..]ik ben 1x te ver gegaan qua alcohok en dar verhaal moet ok nog vaak van mijn vroeden aa horen
Dat kan, ik vind het meevallen. Ookal zijn het meeste kleine opdonders, als ik er met een paar vrienden heen ga kan ik het er gezellig hebben en goedkoop drinkenquote:
Dat laatste is het grootste probleem, jongeren gaan hierdoor ongeremd door met drinkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het meevallen. Ookal zijn het meeste kleine opdonders, als ik er met een paar vrienden heen ga kan ik het er gezellig hebben en goedkoop drinken
Ik heb pas 1 keer ongeremd gedronken, toen ging ik over mijn grens. Tegenwoordig stop ik eerder.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat laatste is het grootste probleem, jongeren gaan hierdoor ongeremd door met drinken
bedankt voor deze toevoegingquote:
Ik heb nog nooit gedronkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer ongeremd gedronken, toen ging ik over mijn grens. Tegenwoordig stop ik eerder.
He, nog een VBL'erquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gweldig. mooiste avonde er zijn ja tog, gezellig met matties zuipe zondre grensen. Maar wrom ben je hiero. ga lekker zuipe met vriende
Jij blijft slimquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedronken
Een keer een biertje, niet vaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |