Is er ook een keet bij jullie in de buurt? Ik ga ook vaak bij de keet drinken.quote:
Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Op zaterdag 6 juli 2013 01:49 schreef Drabit het volgende:
Ik vind keten slechtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:49 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is er ook een keet bij jullie in de buurt? Ik ga ook vaak bij de keet drinken.
Ik ook jaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:49 schreef nodig het volgende:
[..]ik ben 1x te ver gegaan qua alcohok en dar verhaal moet ok nog vaak van mijn vroeden aa horen
Dat kan, ik vind het meevallen. Ookal zijn het meeste kleine opdonders, als ik er met een paar vrienden heen ga kan ik het er gezellig hebben en goedkoop drinkenquote:
Dat laatste is het grootste probleem, jongeren gaan hierdoor ongeremd door met drinkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het meevallen. Ookal zijn het meeste kleine opdonders, als ik er met een paar vrienden heen ga kan ik het er gezellig hebben en goedkoop drinken
Ik heb pas 1 keer ongeremd gedronken, toen ging ik over mijn grens. Tegenwoordig stop ik eerder.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat laatste is het grootste probleem, jongeren gaan hierdoor ongeremd door met drinken
bedankt voor deze toevoegingquote:
Ik heb nog nooit gedronkenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer ongeremd gedronken, toen ging ik over mijn grens. Tegenwoordig stop ik eerder.
He, nog een VBL'erquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
gweldig. mooiste avonde er zijn ja tog, gezellig met matties zuipe zondre grensen. Maar wrom ben je hiero. ga lekker zuipe met vriende
Jij blijft slimquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedronken
Een keer een biertje, niet vaker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |