Ik kan bwst goed typeb als ik wil maar geen zon om contibu tr baclspacen xd xdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoorIk typ de woorden goed als ik beetje gedronken heb, maar wat ik typ slaat meestal nergens op.
Gezellig, ik wou dat ik dat ook hadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Meisje van mijn klasDit keer nam ze ook een vriendin van haar mee. Gezellig zitten pokeren
Dat hadden we niet door!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Ik ben niet dronken. Ik hou jullie maar voor het lapje hahaha
ahahah leuk grapje xdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Ik vind nepdronken doen een beetje triest.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Hihihihihi wat sen giller dxxxdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
als ik bij je bent zit er geen lapje meer hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:36 schreef xcachet het volgende:
Haha xd xd Ik heb altijd zin om te backspacen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan bwst goed typeb als ik wil maar geen zon om contibu tr baclspacen xd xd
Komt wel, ooitquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:36 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gezellig, ik wou dat ik dat ook had
Ik vind dat niet niet echt een leuk lied. Komt doordat het Nederlands is denk ik.quote:
door tot he eindequote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind dat niet niet echt een leuk lied. Komt doordat het Nederlands is denk ik.
Oh, dus jij bent nog slim? xd xd hihiquote:
Kan je voetballen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:38 schreef TienVingers het volgende:
Vrienden vragen of ik morgen mee ga voetballen
Er is goede Nederlandse muziek maar dan moet je het niet bij dat soort asomuziek zoekenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:38 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind dat niet niet echt een leuk lied. Komt doordat het Nederlands is denk ik.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Er is goede Nederlandse muziek maar dan moet je het niet bij dat soort asomuziek zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |