ik wist hetquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef xcachet het volgende:
Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk een jongetje ben
Focked up Gquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In mijn buurt zie ik alleen dikke veertigjarige vrouwen proberen een paar aangevroten kilo's weer weg te lopen om weer naar de volgende verjaardag te kunnen.
Had ik al gezien.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef xcachet het volgende:
Niemand weet, niemand weet, dat ik eigenlijk een jongetje ben
Dat is ook de enige reden dat ik sportquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In mijn buurt zie ik alleen dikke veertigjarige vrouwen proberen een paar aangevroten kilo's weer weg te lopen om weer naar de volgende verjaardag te kunnen.
Dank je, had gedacht dat jullie mij nu niet meer aardig zouden vindenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
had ik al gezien ja.
wel respect dat je hiervoor durft uit te komen.
ik zou zelfs met je willen trouwen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dank je, had gedacht dat jullie mij nu niet meer aardig zouden vinden
Je refereert nu naar ...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dank je, had gedacht dat jullie mij nu niet meer aardig zouden vinden
Ja, attendeer iedereen er nog even opquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:37 schreef Dearest het volgende:
[..]
zeg weet je ik vind het niet zo fijn dat je mijn woonplaats hier zo neergooit
Ik vraag me echt af hoe men aan 180g eiwit kan komen, want ik heb ergens gelezen dat dat een soort van minimum was om echt massa te krijgen, zal vast beetje overdreven zijn. Maar met 4 eieren heb ik nog maar wat is het 25 gram?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |