daar gaat het nu even niet om, het gaat om het artikelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind vooral nogal opmerkelijk dat hij zijn site Barracuda noemt en vervolgens een plaatje van een witte haai gebruikt.
Ik heb even door zitten klikken en schoot toch wel in de lach.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
In dat artikel niet in ieder geval, daar wordt gewoon verteld hoe Martin Vrijland enorm hard getrolled werd door die Disputax.
quote:Tot slot: het plaatje van de haai slaat inderdaad nergens op, een Barracuda oogt zoals hieronder, valt u ons daarover dan ook niet lastig.
hahahquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb even door zitten klikken en schoot toch wel in de lach.
[..]
Hij heeft geen bunker, hij wil naar scandinavie vluchtenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Arme tribalwars. Ik vraag me af of zijn rukbunkertje al Apocalyps proof is, zodat als hij getroffen wordt door een kogel, hij eventjes kan uitrusten om weer beter te worden.
reageer dan nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 08:59 schreef DasApart het volgende:
Bedankt voor de update waar niemand op zat te wachten.
En jij bent een schaapje wat netjes in de pas loopt. Daar kunnen we veel van verwachten....quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is een complotgekkie, wat denk je nou zelf dat je van hem kunt verwachten?
nee ik denk naquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:25 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En jij bent een schaapje wat netjes in de pas loopt. Daar kunnen we veel van verwachten....
http://img.chan4chan.com/img/2010-09-11/1284214560166.jpg
Als je dat zou doen zou je zien dat die Martin Vrijland bepaalde goede punten heeft en niet weg gezet kan worden als een of andere gek.quote:
complotgekkie gespotquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je dat zou doen zou je zien dat die Martin Vrijland bepaalde goede punten heeft en niet weg gezet kan worden als een of andere gek.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als je dat zou doen zou je zien dat die Martin Vrijland bepaalde goede punten heeft en niet weg gezet kan worden als een of andere gek.
ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:11 schreef DasApart het volgende:
[..]
Zou Japie77 eigenlijk stiekem Martin heten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |