Arme tribalwars. Ik vraag me af of zijn rukbunkertje al Apocalyps proof is, zodat als hij getroffen wordt door een kogel, hij eventjes kan uitrusten om weer beter te worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:01 schreef adnapekkid het volgende:
Tribalwars is groot fan van deze site
Tsja ik neem hem niet serieus, maar maak me wel zorgen over dat mensen hem blijven geloven. Bv dat verhaal met die pool van disputentax of zo iets, dat zegt toch al genoeg over hem?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die gast is compleet gestoord, gewoon negeren. Net als zijn vriendjes Micha Kat en Jeroen de Kreek.
Weet niet precies waar je het over hebt, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:17 schreef mapima het volgende:
[..]
Tsja ik neem hem niet serieus, maar maak me wel zorgen over dat mensen hem blijven geloven. Bv dat verhaal met die pool van disputentax of zo iets, dat zegt toch al genoeg over hem?
Hij heeft wel gelijk in dit geval.quote:
Topic niet gelezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk in dit geval.
TT zegt al genoeg.quote:
Dat heb ik wel eens vaker bij mapima, dat ze dan iets zegt waarbij ze er dan vanuit gaat dat iedereen weet waar ze het over heeft. Dat, terwijl de meeste dingen die zij aankaart alleen in haar eigen belevingswereld erg voor de hand liggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
Weet niet precies waar je het over hebt, eerlijk gezegd.
true datquote:
HAd je kunnen googelen xD maar dit dus: http://disputax.blogspot.(...)de-billen-bloot.htmlquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet niet precies waar je het over hebt, eerlijk gezegd.
Met ham?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef mapima het volgende:
[..]
HAd je kunnen googelen xD maar dit dus: http://disputax.blogspot.(...)de-billen-bloot.html
Ze zitten ook op fok, één grote samenzwering van de kloonsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach ja, dat is het internet natuurlijk. Vroeger kalkte zo'n idioot natuurlijk bij hem thuis zijn in piepkleine priegelige lettertjes zijn muren vol alvorens hij al dan niet werd opgenomen, tegenwoordig zetten ze hele internetgemeenschappen op en maken ze elkaar alleen maar gekker want de een zijn theorieën zijn nog fantastischer dan de ander.
heheh prachtig dit. Wat een mongool is het toch ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:23 schreef mapima het volgende:
[..]
HAd je kunnen googelen xD maar dit dus: http://disputax.blogspot.(...)de-billen-bloot.html
Onder welke naam zou deze dwaas tegenwoordig actief zijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Arme tribalwars. Ik vraag me af of zijn rukbunkertje al Apocalyps proof is, zodat als hij getroffen wordt door een kogel, hij eventjes kan uitrusten om weer beter te worden.
Niet, anders was dat al lang opgevallen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Onder welke naam zou deze dwaas tegenwoordig actief zijn?
Die kerel heeft een keiharde permban.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Onder welke naam zou deze dwaas tegenwoordig actief zijn?
quote:Heb onderzoek gedaan naar de vrijmetselaars ze zijn niet zo braaf als het lijkt.
Als je denkt dat je zomaar hun logo's in komt dan heb je het fout je moet het wachtwoord kennen.
Vrijmetselaars werken aan hun steen die steen geeft aan dat je werk nog niet voltooit hebt.
Die steen symboliseert hun eigen waar ze aan werken.
Iedereen kan de vrijmetselaars ook al ben je een moslim,Christ of hindoe.
Want iedereen kan de arritect van het universum vrij in vullen. Zeggen ze. Het raar is dat een vrijmetselaars tempel precies hetzelfde is gebouwd als de tempel van solomon's tempel. De vrijmetselaars kom van de tempeliers af. De tempeliers zijn de grondleggers van de vrijmetselaars. Hun symboliek is ook gebaseerd op de Faro's. Maar de vrijmetselaar zeggen ook dat ze zelf een christus kunt worden. Is het niet raar dat je zelf een christus kunt worden want Jezus is een profeet. Ook wel een getuig die over god praat. Dus bij vrijmetselaars kun je zelf een god worden komen. Wie beschouwen zich zelf ook als goden de illuminatie. Die zegen wij zijn de verlichters wij komen jullie reden van het kwaad terwijl ze zelf het kwaad zijn. Maar eigenlijk is vrijmetselaar het zelfde zijn als de illuminatie. Het grote verschil is dat de illuminatie wel toegeven dat ze in satan geloven en de vrijmetselaars geven dat niet toe hoe wel ze er wel in geloven. Het valt ook op dat de vrijmetselaars een grote rol spelen bij de stichting van de VS.
Ik ben nog steeds bezig met het onderzoek dit nog maar een gedeelte.
Ik vind vooral nogal opmerkelijk dat hij zijn site Barracuda noemt en vervolgens een plaatje van een witte haai gebruikt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:25 schreef mapima het volgende:
http://barracudanls.blogs(...)n-van-kate-lans.html! kan iemand even naar zn huis toe gaan om hem op te halen en vanavond in een inrichting te zetten?
Dat is niet de site van Martin Vrijland.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind vooral nogal opmerkelijk dat hij zijn site Barracuda noemt en vervolgens een plaatje van een witte haai gebruikt.
Aha. Nou ja, er staat een hoop onzin op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is niet de site van Martin Vrijland.
In dat artikel niet in ieder geval, daar wordt gewoon verteld hoe Martin Vrijland enorm hard getrolled werd door die Disputax.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, er staat een hoop onzin op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |