Als ik deze topicreeks zo doorlees zal hij dat wel op een dusdanige manier doen dat zijn rijbewijs na afloopgesteld dat hij zover komt door de shredder gaat.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 07:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geef ze op die cursus maar flink tegengas
Ik had het al voorspeld dat ie dat zou doen, dit soort gasten hebben toch altijd een schurft aan alles en iedereen dat niet in hun perfecte wereldje past. Gasten, waarbij niemand gaat rouwen als ze zich om een boom vouwen oid.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is je rijbewijs WEL ingevorderd?
En dan toch blijven rijden??![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:06 schreef Cornelis83 het volgende:
Volgens mij maakt het geen donder uit als hij zijn rijbewijs niet meer heeft. Ik zie hem er toch wel voor aan om achter het stuur te stappen en door te gaan met zijn achterlijke rijgedrag, ook zonder rijbewijs, want het is immers toch niet zijn schuld dat hij zijn rijbewijs kwijt is.
Een gesticht, daar moet hij in, dwangmatig opgenomen worden. Want hij spoort overduidelijk toch niet.
Verzuurd? Nee. Boos? Nee. Ik ben er klaar mee en doe mijn ding. (Hou wel met niemand meer rekening, maar dat heb ik geleerd, en bevalt inmiddels uitstekend zelfs).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:26 schreef Queller het volgende:
Dat gezegd hebbende: 'de maatschappij'? Kom op zeg...'De maatschappij' zorgt blijkbaar goed voor je, want je leeft nog. Is het comfortabel om de rest van je leven verzuurd en boos te zijn vanwege 'het grote onrecht'?
Ga maar eens met het C.B.R. in discussie dan. Lees je eens in. Je hebt niet te maken met een rechter die wetten en belangen afweegt, maar met een typemiep die een flowchart volgt. Er zit nul-komma-nul aan discussiemogelijkheid in. Als 'A' gebeurt dan volgt 'B'. ook als achteraf blijkt dat 'A' (melding ontvangen) onterecht was, want er is immers een melding ontvangen. Punt.quote:Persoonlijk vind ik dat je er werk van had moeten maken om dit op te lossen en achter je te laten.
Jawel hoor. Ik ben niet het type dat 20 x vraagt. Ik leg 1 x uit dat je wat fout doet. De 2e x dat je wat fout doet en dat je ermee op moet houden. Bij de derde keer ben je voor mij. Interesseert me niet wie/wat en hoe groot je bent.quote:Oftewel: vervelend? Absoluut. Maar geen vrijbrief.
Die keuze maken mensen nog steeds zelf hoor. Krijg je een EMG en kun je het niet betalen, dan had je dat eerder moeten bedenken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Oftewel, ga rustig door met kweken van mensen zonder rijbewijs op de weg. Ze willen wel deelnemen, maar kunnen vaak niet. Hulde.
Ja. En als je hem onterecht krijgt, had je er ook eerder aan moeten denken toch? Nee, gebeurt niet, kun je met een gerust hart aan een CBR typemiep overlaten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:33 schreef Me_Wesley het volgende:
Die keuze maken mensen nog steeds zelf hoor. Krijg je een EMG en kun je het niet betalen, dan had je dat eerder moeten bedenken.
Yup, geldt wel voor beide partijen he... Niet miepen achteraf...quote:Als je vervolgens rijdt zonder rijbewijs, prima, doe je ding, dan moet je daar ook de sancties van accepteren. Ook dat is een keuze.
Dat beloof ik.quote:Als een van die keuzes is dat je mensen dood laat gaan omdat je niet gepakt wil worden zonder rijbewijs, dan is dat ook je eigen keuze. Maar ook daar geldt, niet komen zeuren als je ervoor wordt gestrafd (of als je geweten opspeelt).
Ik ken het hele verhaal niet, maar als er geen kort geding tegen een EMG mogelijk is dan is dat wel heel erg slecht ja. Kan me je redenatie dan wel enigsinds begrijpen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja. En als je hem onterecht krijgt, had je er ook eerder aan moeten denken toch? Nee, gebeurt niet, kun je met een gerust hart aan een CBR typemiep overlaten.![]()
[..]
Yup, geldt wel voor beide partijen he... Niet miepen achteraf...
[..]
Dat beloof ik.
Er is bezwaar, beroep en hoger beroep mogelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 05:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik ken het hele verhaal niet, maar als er geen kort geding tegen een EMG mogelijk is dan is dat wel heel erg slecht ja. Kan me je redenatie dan wel enigsinds begrijpen.
En je mag pas weer rijden nadat je de EMG gedaan hebt of in bezwaar, beroep of hoger beroep gelijk hebt gekregen. Ik heb geen idee hoe lang dat traject duurt, maar het doen van zo'n EMG is vast sneller.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is bezwaar, beroep en hoger beroep mogelijk
Sterker nog: die EMG moet je gewoon doen. Als je gelijk krijgt krijg je slechts het geld terugquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:19 schreef Light het volgende:
[..]
En je mag pas weer rijden nadat je de EMG gedaan hebt of in bezwaar, beroep of hoger beroep gelijk hebt gekregen. Ik heb geen idee hoe lang dat traject duurt, maar het doen van zo'n EMG is vast sneller.
Dat is wel fout natuurlijk. Een maatregel krijgen die niet terecht is en waartegen blijkbaar geen tijdig beroep mogelijk is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sterker nog: die EMG moet je gewoon doen. Als je gelijk krijgt krijg je slechts het geld terug
Er zijn meer boetes waarbij je eerst moet betalen voor je bezwaar kunt aantekenen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel fout natuurlijk. Een maatregel krijgen die niet terecht is en waartegen blijkbaar geen tijdig beroep mogelijk is.
Komt wel vaker voor hoor, dat bezwaar of (hoger) beroep de oorspronkelijke maatregel niet opschorten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel fout natuurlijk. Een maatregel krijgen die niet terecht is en waartegen blijkbaar geen tijdig beroep mogelijk is.
Het hebben/krijgen van een rijbewijs is geen recht. Ondanks dat mensen dat wel denken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Oftewel, ga rustig door met kweken van mensen zonder rijbewijs op de weg. Ze willen wel deelnemen, maar kunnen vaak niet.
Of een rolstoel...quote:Op zondag 14 juli 2013 20:32 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Zou DatBoss al een fiets hebben ondertussen?
Bij zulke figuren hoef je er niet van uit te gaan dat ze zelf in een rolstoel belanden...quote:
En bovendien seint hij met groot licht dat ie er aan komt. Dus er valt hem dan niks te verwijten.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:52 schreef Cornelis83 het volgende:
Als het aangereden kind dood is, dan zal hij er trots op zijn, want dan heeft hij de ouders van het kind een hoop ellende bespaard. Ziekenhuizen in en uit, rolstoelen, thuiszorg, etc. Al die onkosten blijven de ouders dan bespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |