Mja. Lekker belangrijk...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
NIET helpen is strafbaar. Dus je doet gewoon 2 strafbare dingen dan.
Ja, er zullen eens fouten gemaakt worden.. Tjongejonge.. Niet dat dat niet bijzonder kut is, maar jezelf dan maar laten afglijden naar Neanderthalerniveau is toch ook weer niet nodig lijkt me zo..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mja. Lekker belangrijk...![]()
Vroegah, had ik met de maatschappij de afspraak dat als je niets verkeerd doet je ook niet wordt gestraft. Tot bleek dat ook als je niks verkeerd doet, je wel wordt gestraft. Geeft niks, maar als je als maatschappij eenzijdig de afspraken opzegt, dan kun (en zal) je hem krijgen waar je hem hebben wilt.
Bevalt prima hoor.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja, er zullen eens fouten gemaakt worden.. Tjongejonge.. Niet dat dat niet bijzonder kut is, maar jezelf dan maar laten afglijden naar Neanderthalerniveau is toch ook weer niet nodig lijkt me zo..
Dat was me al duidelijk jaquote:
Dus als jij je voorligger tegen een boom ziet knallen zou je gewoon doorrijden omdat je bang bent een boete te krijgen voor het niet hebben van een rijbewijs? Zelfs als dat betekent dat de bestuurder van die auto overlijd als direct gevolg van jouw beslissing om niet te helpen? Dan ben je echt een gore klootzak, sorry hoor. Gadverdamme hoe egoïstisch en arrogant ben je dan wel nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Klopt, ik moet niks...![]()
Als jij voor mijn ogen van de dijk afrijdt, zijn er 2 optie's.
1) Ik heb een rijbewijs, ik stop en help je
2) Ik heb geen rijbewijs, en als ik stop en je help komt er politie bij, en ben ik dus de sjaak.
Mag jij zelf raden wie er uiteindelijk feitelijk de sjaak gaat worden in geval van 2)
Ho, ik heb al jaaaaren weer een RBW he. Maar als ik hem niet heb, dan komt het daar wel op neer ja. Sim-pel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Dus als jij je voorligger tegen een boom ziet knallen zou je gewoon doorrijden omdat je bang bent een boete te krijgen voor het niet hebben van een rijbewijs? Zelfs als dat betekent dat de bestuurder van die auto overlijd als direct gevolg van jouw beslissing om niet te helpen? Dan ben je echt een gore klootzak, sorry hoor. Gadverdamme hoe egoïstisch en arrogant ben je dan wel niet
My point exactlyquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dus als jij je voorligger tegen een boom ziet knallen zou je gewoon doorrijden omdat je bang bent een boete te krijgen voor het niet hebben van een rijbewijs? Zelfs als dat betekent dat de bestuurder van die auto overlijd als direct gevolg van jouw beslissing om niet te helpen? Dan ben je echt een gore klootzak, sorry hoor. Gadverdamme hoe egoïstisch en arrogant ben je dan wel niet
Dus een mensenleven is bij jou zo ongeveer 220 euro waard. Leuk...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:53 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ho, ik heb al jaaaaren weer een RBW he. Maar als ik hem niet heb, dan komt het daar wel op neer ja.
Ja, want een misdrijf kost 220,-... Toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:55 schreef TigerXtrm het volgende:
Dus een mensenleven is bij jou zo ongeveer 220 euro waard. Leuk...
En waar heb ik daar precies blijk van gegeven?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, want een misdrijf kost 220,-... Toch?
Of haal je nu (net als Whiskers2009) het rijden zonder rijbewijs compleet door de war met het rijden met een ingevorderd rijbewijs???
Het eerste is namelijk een overtreding, het tweede een misdrijf.
Daar:quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waar heb ik daar precies blijk van gegeven?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:52 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:
Ik ben Tiger ja? Of ik moet zijn post fileren en hem terecht wijzen omdat jij me anders ergens van kunt betichten? Dacht het niet, je weet precies waar ik op doelde..quote:
Geen idee waar 8000,- vandaan komt, maar als wijkagenten eenmaal weten dat ik geen RBW heb, en ik dus niet meer sneaky alsnog kan werken gaan we grof over die miezerige 8000,- van jou heen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou ja dan zou een mensenleven je zo'n 8000 euro waard zijn. Hoe dan ook nog steeds verwerpelijk.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben Tiger ja? Of ik moet zijn post fileren en hem terecht wijzen omdat jij me anders ergens van kunt betichten? Dacht het niet, je weet precies waar ik op doelde..
quote:
Owh, je snapt dus niet wat "het punt" is?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]LOLWHUT? Jij bent toch degene die zegt:
[..]
Als er een ongeluk gebeurt op een verlaten weggetje dan ga ik daar niet bij nadenken nee. Ik zou kijken wat ik kan doen om te helpen en mocht het allemaal mee blijken te vallen kan je altijd nog besluiten om er vandoor te gaan. Maar iemand zomaar aan zijn lot overlaten, nee absoluut niet. 150k of niet, ik zou niet meer met mezelf kunnen leven als ik de volgende dag in de krant lees dat die persoon het niet heeft overleeft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Geen idee waar 8000,- vandaan komt, maar als wijkagenten eenmaal weten dat ik geen RBW heb, en ik dus niet meer sneaky alsnog kan werken gaan we grof over die miezerige 8000,- van jou heen.
Dus nu de volgende vraag: Als jij ooit stopt om iemand te helpen, maar je weet VOORAF dat je een rekening van 50K (of 150K) krijgt, die je nergens op kunt verhalen, en je kinderen dus aan de geelhonger komen te liggen...ben je dan nog zo stoer? Vast niet.
Ik denk eerder dat je in je enthousiasme en je zoektocht naar medestanders wat te snel ergens mee ingestemd hebt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, je snapt dus niet wat "het punt" is?
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je in je enthousiasme en je zoektocht naar medestanders wat te snel ergens mee ingestemd hebt.
Ik vroeger ook niet. Ik kijk nu zelfs uit principe geen opsporing verzocht meer. Ik heb toch geen zin om tips door te geven.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Als er een ongeluk gebeurt op een verlaten weggetje dan ga ik daar niet bij nadenken nee. Ik zou kijken wat ik kan doen om te helpen en mocht het allemaal mee blijken te vallen kan je altijd nog besluiten om er vandoor te gaan. Maar iemand zomaar aan zijn lot overlaten, nee absoluut niet. 150k of niet, ik zou niet meer met mezelf kunnen leven als ik de volgende dag in de krant lees dat die persoon het niet heeft overleeft.
Met plezierquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dus nu de volgende vraag: Als jij ooit stopt om iemand te helpen, maar je weet VOORAF dat je een rekening van 50K (of 150K) krijgt, die je nergens op kunt verhalen, en je kinderen dus aan de geelhonger komen te liggen...ben je dan nog zo stoer? Vast niet.
Geef ze op die cursus maar flink tegengasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:02 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Wachten tot de mikmak binnen is en op elke mogelijke manier tot het allerlaatst in beroep gaan.
Ik ga wel naar de cursus heb ik besloten, maar ik laat niet zomaar over mij heenlopen.
Daarbij ga ik klagen over de agenten en zorgen dat ik een gigantische stapel administratieve kosten veroorzaak door op elk mogelijk manier te klagen/in beroep te gaan.
Er is buiten jouw schuld ergens iets fout gegaan en daar heb jij veel last van gehad. Dat is écht vervelend. En ik kan me verdomd goed voorstellen dat je er behoorlijk ziek en zat van bent geweest. Kan me zelfs voorstellen dat je een beetje rancuneus bent. Ook meer dan 10 jaar later nog af en toe. Echt waar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:48 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Mja. Lekker belangrijk...![]()
Vroegah, had ik met de maatschappij de afspraak dat als je niets verkeerd doet je ook niet wordt gestraft. Tot bleek dat ook als je niks verkeerd doet, je wel wordt gestraft. Geeft niks, maar als je als maatschappij eenzijdig de afspraken opzegt, dan kun (en zal) je hem krijgen waar je hem hebben wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |