Toen het C.B.R bijdehand ging doen: 31, nu 44. En geen enkele intentie om ooit nog aan het werk te gaan.quote:
Ehmm, het duurde 1,5 jaar voordat ik middels Justiele documenten kon aantonen dat ik geen schuld had. Ondertussen de bakstenen opeten ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
1. Dit was (aantoonbaar) geen eigen schuld
Voordat je het aantoonbaar gedeelte bewezen hebt ben je wel zoveel verder dat je zaak al naar de vernieling geholpen is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1. Dit was (aantoonbaar) geen eigen schuld
2. Dan huur je maar een studentchauffeur oid
Dan kies optie 2.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voordat je het aantoonbaar gedeelte bewezen hebt ben je wel zoveel verder dat je zaak al naar de vernieling geholpen is.
Als het zo makkelijk te bewijzen was dat het aantoonbaar geen eigen schuld was, dan had je in het geval van een persoonsverwisseling ook zo je rijbewijs terug.
Dream on. Duurde maar 18 maanden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:08 schreef Leandra het volgende:
Als het zo makkelijk te bewijzen was dat het aantoonbaar geen eigen schuld was, dan had je in het geval van een persoonsverwisseling ook zo je rijbewijs terug.
Hoe overleef je dat dan? Kapitalen al gespaard? Bijstand? #leukomtewetenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Toen het C.B.R bijdehand ging doen: 31, nu 44. En geen enkele intentie om ooit nog aan het werk te gaan.
Rijden zonder rijbewijs dus kennelijkquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:11 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Hoe overleef je dat dan? Kapitalen al gespaard? Bijstand? #leukomteweten
Ik heb van de wetgever geleerd dat je niet zo nauw moet kijken met de regels. Werkt prima.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:11 schreef DatBoss het volgende:
Hoe overleef je dat dan? Kapitalen al gespaard? Bijstand? #leukomteweten
Een heerlijke oudedagsvoorzieningquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig, dat doen mijn kinderen wel als de tijd daar is.
Want dat kan iedereen zich permitteren?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan kies optie 2.
En ga je voor schadevergoeding zodra het wel aantoonbaar is.
Mja, de eerste 1,5 jaar moest dat. Maar na 3 maanden was ik er al zo aan gewend dat ik in plaats van na 1,5 jaar, pas na 7 jaar een nieuw rijbewijs heb aangevraagd. (Nadat ik op de snelweg iets meemaakte waarbij ik niet kon ingrijpen, en besefte dat die CBR-onzin levensgevaarlijk is) Voor die tijd dacht ik: Lekker belangrijk. Als je mijn rijbewijs wilt hebben, stuur maar een brief hoor, boeit me niks meer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rijden zonder rijbewijs dus kennelijk
Waarom heb je dan jaren zonder rijbewijs gereden?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dream on. Duurde maar 18 maanden.
Zie 1 post boven je.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom heb je dan jaren zonder rijbewijs gereden?
Het heeft je echt hard geraakt he...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Nadat ik op de snelweg iets meemaakte waarbij ik niet kon ingrijpen, en besefte dat die CBR-onzin levensgevaarlijk is.
Nee, dan kun je maar beter zonder rijbewijs gaan rijden toch??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want dat kan iedereen zich permitteren?
Echt hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Mja, de eerste 1,5 jaar moest dat. Maar na 3 maanden was ik er al zo aan gewend dat ik in plaats van na 1,5 jaar, pas na 7 jaar een nieuw rijbewijs heb aangevraagd. (Nadat ik op de snelweg iets meemaakte waarbij ik niet kon ingrijpen, en besefte dat die CBR-onzin levensgevaarlijk is) Voor die tijd dacht ik: Lekker belangrijk. Als je mijn rijbewijs wilt hebben, stuur maar een brief hoor, boeit me niks meer.
Nee. Het heeft me wel aan het denken gezet, en me doen beslissen dat er 1 iemand de wijste moet zijn. Het C.B.R. kun je dan sowieso wegstrepen, dus heb ik het maar gedaan.quote:
Ja, wellicht is het wat lastig voorstellen voor je, maar denk je nu echt dat als je al maaaaaanden zonder rijbewijs moet rijden (want inkomen enzo...) dat je daar op een gegeven moment nog bij nadenkt? Ik niet. Ik stap in de auto en rij net zo netjes als jij. Wellicht nog netter. Enige verschil tussen jou en mij is dat jij 5 gram aan rijbewijs meer bij je hebt.quote:
Je moet dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:28 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, wellicht is het wat lastig voorstellen voor je, maar denk je nu echt dat als je al maaaaaanden zonder rijbewijs moet rijden (want inkomen enzo...) dat je daar op een gegeven moment nog bij nadenkt? Ik niet. Ik stap in de auto en rij net zo netjes als jij. Wellicht nog netter. Enige verschil tussen jou en mij is dat jij 5 gram aan rijbewijs meer bij je hebt.
Met de verkeersveiligheid heeft het verder niks te maken. (Behalve als er wat gebeurt dan, ik wil wel stoppen, maar is indirect strafbaar, dus zolang ik er zelf niks mee te maken heb. sorry)
Klopt, ik moet niks...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je moet dat helemaal niet.
Niet indirect, direct. Maar de kans op betrapt te worden is miniem.
Gokje: pa Tokkie zonder rijbewijs kiest voor zijn eigen hachje?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Klopt, ik moet niks...![]()
Als jij voor mijn ogen van de dijk afrijdt, zijn er 2 optie's.
1) Ik heb een rijbewijs, ik stop en help je
2) Ik heb geen rijbewijs, en als ik stop en je help komt er politie bij, en ben ik dus de sjaak.
Mag jij zelf raden wie er uiteindelijk feitelijk de sjaak gaat worden in geval van 2)
Dat jij zo'n lul bent dat je én zonder rijbewijs gaat rijden én slachtoffers niet helpt omdat je een ongehoorde egoïstische lamzak bent is niet de schuld van het slachtoffer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Klopt, ik moet niks...![]()
Als jij voor mijn ogen van de dijk afrijdt, zijn er 2 optie's.
1) Ik heb een rijbewijs, ik stop en help je
2) Ik heb geen rijbewijs, en als ik stop en je help komt er politie bij, en ben ik dus de sjaak.
Mag jij zelf raden wie er uiteindelijk feitelijk de sjaak gaat worden in geval van 2)
Geen idee of je erover nagedacht hebt, maar ik keur hem goed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Gokje: pa Tokkie zonder rijbewijs kiest voor zijn eigen hachje?
Ik heb dan ook nergens gezegd dat het de schuld van het slachtoffer is toch? Een rijbewijs die afgenomen wordt op basis van de daden van een ander is sowieso al niks waard, en als de wetgever hulp verlenen dan ook nog eens zijdelings strafbaar maakt, dan kun je wel bij mij komen klagen, maar daar wordt je niet door gered hoor. Integendeel. Daar kun je hartstikke dood aangaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat jij zo'n lul bent dat je én zonder rijbewijs gaat rijden én slachtoffers niet helpt omdat je een ongehoorde egoïstische lamzak bent is niet de schuld van het slachtoffer.
NIET helpen is strafbaar. Dus je doet gewoon 2 strafbare dingen dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nergens gezegd dat het de schuld van het slachtoffer is toch? Een rijbewijs die afgenomen wordt op basis van de daden van een ander is sowieso al niks waard, en als de wetgever hulp verlenen dan ook nog eens zijdelings strafbaar maakt, dan kun je wel bij mij komen klagen, maar daar wordt je niet door gered hoor. Integendeel. Daar kun je hartstikke dood aangaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |